pwned Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 "Ville jeg kledd en bridge-piercing?"Med det spørsmålet burde jeg kanskje nevne at øynene mine er litt langt fra hverandre om de er det, eller om de står litt tett, eller om jeg har bollekinn som dekker til øynene mine, om jeg har skeiv nese etc. ELLER. Legge ut et bilde og hvor mange ganger skjer det at folk legger det fram sånn? selvfølgelig hadde det vært idealt, men så er som regel folk i denne tråden like ideale som hemorider på en bryllupsnatt. synes ikke nautical stars er manne-aktig. de ser litt pønk ut...pønk er kult, og liker "buskapen". menne... punktum. gidder ikke drive mer off topic.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ideelle. Ikke ideale. Et ideelt samfunn, ikke idealt. Og litt "pønk", og pønk er kult, faktisk. Skulle ikke tro at å snakke om tatoveringer er off topic i en bodymod-tråd, men for all del, hvis du ikke vil diskutere mer med utgangspunkt i hva du har sagt om andres kroppskunst, så får du heller si det, fremfor å kalle det OT. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Vel, ikke direkte diss kanskje... Uansett; null særpreg, null personlighet, null følelser, bare nok en ekstremt generisk tribalskit som hører hjemme på trendysveisa sklikødder med kokaintøfler. Men så sa han ikke "denne", men "noe ala denne". Altså legger han inn mulighet for å tilpasse. /kverulere Men nå er det en god del her i tråden som bare ønsker å krangle samt slenge dritt! Skal ikke nevne navn... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Men nå er det en god del her i tråden som bare ønsker å krangle samt slenge dritt!Skal ikke nevne navn... "Hovedsaklig Eplefe og Glint, for de kritiserer formløse drittatoveringer".Du har lov å si det, vi gjør det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 mye mulig at stjernen var forbeholdt sjømenn... på noe av samme måte som tribålls var forbeholdt stammer? uansett, vi lever i nå og opererer med er, ikke var. Hvis flertallet virker til å mene at den er forbeholdt sjømenn, kommer du da til å forholde deg til det? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) jepp også fylle på litt for å få nok tegn Endret 8. juli 2008 av pwned Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvorfor kjøpe seg slike plugger, når det er såå mange andre fine? Jeg syns de er utrolig harrye. Fordi folk har forskjellig smak. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 KimNK sier han skal bli intervjuet av Bergens Tidende i morgen fordi han har feit tattiz. Jeg blir dypt fornærmet om han ikke slenger ut litt kredz til meg for all hjelpen, idéene, innspillene og den spirituelle veiledningen og prostatamassasjen han fikk fra meg. Ai ai! Så stilig. Noen burde scanne det og legge det ut her, med mindre det havner på nett også. Da kan jeg alltid greie å finne det sjæl. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Haha. Klarer ikkje å bestemme meg om eg skal vere seriøs eller prate skit. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Journalistene vrir og vender på det du sier allikevel, så du tjener nok mer på å prate bambus. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 God morgen. Noen steder i Bærum hvor man kan få piercet øreflippene? Vet om frisører og kan muligens gjøre det selv og, men ville helst fått det gjort onkelig. Takker så meget for alle svar. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?...amp;x=0&y=0 er ikke værre Lenke til kommentar
mfb Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ang. piercing. etter 4 uker med stang i leppa, kan man bytte til ring uten problemer? hører folk sier hullet blir deformert og at det kommer til å se stygt ut ved at ringen "henger" ut fra leppa og ikke sitter normalt. om det forlenger groperioden er for meg uvesentlig jeg vet man bør vente 6 uker, men drar på ferie da 4 uker er gått og blir borte en hel måned Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ang. piercing. etter 4 uker med stang i leppa, kan man bytte til ring uten problemer?hører folk sier hullet blir deformert og at det kommer til å se stygt ut ved at ringen "henger" ut fra leppa og ikke sitter normalt. om det forlenger groperioden er for meg uvesentlig jeg vet man bør vente 6 uker, men drar på ferie da 4 uker er gått og blir borte en hel måned Du kan jo gå å kjøpe det smykket du skal ha i bruk da og skifte etter 6 uker Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvis hullet ditt er stukket til stang skal du helst ikke sette ring i det er i hvert fall det psilocybe har sagt til meg. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 men hva er begrunnelsen til dette? blir hullet ødelagt? gror dårlig? eller hva er det? og til deg raw_denim så kan jeg ikke kjøpe smykket selv, for det er en stang med kule på som settes på at artisten med tang hvis du vet hva jeg mener med det. ringen klemmes på kula. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg klarer helt fint å bytte CBR selv. Øvelse gjør mester. Jeg ville ventet til hullet var grodd. Lenke til kommentar
slins Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har også hatt noe problem med bla. en liten gutt som begynte å fingre hullet mitt da jeg satt i kassa, men tar det meste med et smil og en latter ^^ Merkelig hva folk tar seg til å gjøre. I og med at jeg er gravid, så henger jeg også på et gravidforum. Gravide mager = allemannseie visstnok. Folk tillater seg å bare gå bort å klå på magen, var også et tilfelle hvor to 'fjerne' kompiser (hu kjente de ikke så godt, var gubben sine kompiser) hadde løpt bort og dratt opp genseren på henne og laget prompelyder på magen hennes.. skal love deg at det hadde blitt blåveiser om noe slikt hadde skjedd med meg. Hu ble så paff at hu rakk ikke reagere.. Anyway - her er visst den nye trenden http://www.side2.no/helse/article2057566.ece Synes det dog er merkelig at han sier at han 'ikke vil glemme barna sine' og at eneste måten å ikke glemme de på er å tattovere de på ryggen. Jeg sliter da relativt med å se på ryggen min hvis jeg ikke står forran et speil.. Tror iaff ikke det hadde vært enkelt å i tillegg skulle LESE hva som stod på ryggen min uten speil. hehe. Btw. bytte CBR har jeg gitt opp. Har nå bestillt 'tenger' så kanskje jeg kan klare det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ta tak med tommel og pekefinger rundt kulen, og press direkte til siden (ikke opp eller ned eller noe) så løsner den. En vanlig, litt tynn tang av billigtypen til Chlas Ohlson funker greit til å få den på plass, for da er det greit å kunne se og holde den beint. ^^ Lenke til kommentar
mfb Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 men er derfor jeg vil gjøre det hos artist, å ta CBR der selv kun etter 4 uker. Men hvorfor er det et problem å gjøre det? dersom det kun innebærer lengre grotid gjør det meg ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå