toth Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hva om vi gjør en mellomting, som er fullstendig normal folkeskikk?Eller vi kan la være? Til den forrige kommentaren din: Da de første menneskene fra vesten begynte å tatovere seg var det mest mannfolk til sjøs, gitt. So what? Om poenget med nautisk stjerne er beskyttelse for sjømenn, kan vel like gjerne en kvinnelig seiler eller marinegast ta det? Eller er du kvinnediskriminerende? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Jeg er det. Kjønnsdiskriminerende, rasistisk, aldersdiskriminerende og elitistisk. Overrasket? Edit: Og fullstendig ute av stand til å huske at ironi ikke fungerer over internett. Edit2: Minus det med elitisme. Endret 8. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
bleach91 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 hallo når en skal ta hull i øret og det skal være "rett", er det i venstre øret man skal ta hvis man er hetro Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Du opererer med veldig utdatert info, nå er begge ørene homo. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 lurer på en ting. har fått skorpe på tattoo'n min nå, ca hvor lang tid tar det før skorpa går vekk? og bare faller den av helt naturlig, eller blir den så løs at man bare kan ta den av på en måte? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Du opererer med veldig utdatert info, nå er begge ørene homo. Da har vi en god del homoer :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Da har vi en god del homoer :!:Som om DET er noe nytt, da. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 glimti: joda, var jeg som søkte der, men fikk aldri noe svar, hverken positivt eller negativt. Jobber for tida på bastø-fosen, kjører fram og tilbake mellom moss og horten mens jeg lager mat, vasker og selger 0,33 liter pils på flaske til 49 kr stykket til folket som kommer rett fra harryturen. ^^ Lite problem med hulla der, men mye spørsmål om det gjorde vondt, om det gjør vondt osv. Var vel en gammel matros som prøvde å disse og si at det var stygt, men var kjapt ute til å påpeke at kvinnenavna han hadde tatovert over arma og brystet ikke akkurat var en svigermors drøm heller, og da holdt de rimelig kjapt kjeft. Har også hatt noe problem med bla. en liten gutt som begynte å fingre hullet mitt da jeg satt i kassa, men tar det meste med et smil og en latter ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Har også hatt noe problem med bla. en liten gutt som begynte å fingre hullet mitt da jeg satt i kassa, men tar det meste med et smil og en latter ^^Å jesus. xDLitt usikker på hvordan jeg hadde taklet det. Å få fremmede fingre gjennom øra er litt sånn "Excuse me, WTF R U DOING?!" Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 lurer på en ting. har fått skorpe på tattoo'n min nå, ca hvor lang tid tar det før skorpa går vekk? og bare faller den av helt naturlig, eller blir den så løs at man bare kan ta den av på en måte? Jeg ville ikke plukket på den hvis jeg var deg. Bare la det gå sinn gang. Sleng på litt krem om nødvendig. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Veit ikke om han var helt god i huet, dytta han unna en gang, men han fortsatte... Han var jo liten, så kunne ikke akkurat begynne å skjelle han ut heller ;p Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Datteren til fetteren min synes piercingene mine var konge, plukket med fingrene gjennom ørene, tok godt tak i tungepiercingene og gikk og holdt på dem, men om en totalt random kid hadde gjort det hadde jeg freaket. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Den nautiske stjernen var forbeholdt sjømenn fordi den representerer beskyttelse (mot naturens luner), veiledning mot trygg kyst og en trygg hjemreise. Sjømenn. Du synes ikke det er litt sånn butch å tatovere det, da, pwnd? Litt for mandig for en jente. Altså, det er bare min mening, men jeg synes at jenter burde ha feminine tatoveringer, og den nautiske stjernen er IKKE feminin nok til deg, assa. for alt du vet er jeg panserlesbe med klær str xxl og kroppen dekka i blackwork. mye mulig at stjernen var forbeholdt sjømenn... på noe av samme måte som tribålls var forbeholdt stammer? uansett, vi lever i nå og opererer med er, ikke var. Den nautiske stjernen har etter min erfaring gått mer over til å bety generelt "finding one's way through life" med tida. (er ikke i marinen nei, men er ikke utenkelig at jeg velger det når den tida kommer) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Da burde du påpeke at du er en jævla panserlesbe og feit, da. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 burde jeg? er ikke dette en tråd om tattoveringer/piercinger etc? og ikke om kropp og legning... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Dere er begge feite panserlesber. Kjeftn. KimNK sier han skal bli intervjuet av Bergens Tidende i morgen fordi han har feit tattiz. Jeg blir dypt fornærmet om han ikke slenger ut litt kredz til meg for all hjelpen, idéene, innspillene og den spirituelle veiledningen og prostatamassasjen han fikk fra meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 "Ville jeg kledd en bridge-piercing?" Med det spørsmålet burde jeg kanskje nevne at øynene mine er litt langt fra hverandre om de er det, eller om de står litt tett, eller om jeg har bollekinn som dekker til øynene mine, om jeg har skeiv nese etc. ELLER. Legge ut et bilde. Dere er begge feite panserlesber. Kjeftn. KimNK sier han skal bli intervjuet av Bergens Tidende i morgen fordi han har feit tattiz. Jeg blir dypt fornærmet om han ikke slenger ut litt kredz til meg for all hjelpen, idéene, innspillene og den spirituelle veiledningen og prostatamassasjen han fikk fra meg. Det er du og.Og jeg er enig, han burde si "Ja, en stor takk til Glinter'n for å ha gitt meg prostatamassasje. Og resten av godene, winkwink " Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvorfor kjøpe seg slike plugger, når det er såå mange andre fine? Jeg syns de er utrolig harrye. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Øhm. Få et eksempel på "pene" plugger i dine øyne? 8D Endret 8. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå