Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Jeg har lyst på noe ala denne. Vad tycks?Hva med noe à la ? (Se, jeg flamet ikke den dritstygge tattisen han la ut, en gang.) Endret 8. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Vel, ikke direkte diss kanskje... Uansett; null særpreg, null personlighet, null følelser, bare nok en ekstremt generisk tribalskit som hører hjemme på trendysveisa sklikødder med kokaintøfler. Jeg skal lære deg et triks(som gjerne ligger naturlig i sosiale antenner): Vel, ikke direkte diss kanskje... Uansett; null særpreg, null personlighet, null følelser, bare nok en ekstremt generisk tribal.Men, liker du den så liker du den. Ser du hvor mye hyggeligere alt blir for alle med "min versjon"? Eplefe: Kan du inngående forklare de tydeligvis enorme estetiske forskjellene på tatoveringen Haute la ut, og ditt bilde nr 2, uten å blande inn personlig smak? Endret 8. juli 2008 av toth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Vel, ikke direkte diss kanskje... Uansett; null særpreg, null personlighet, null følelser, bare nok en ekstremt generisk tribalskit som hører hjemme på trendysveisa sklikødder med kokaintøfler. Men så sa han ikke "denne", men "noe ala denne". Altså legger han inn mulighet for å tilpasse. /kverulere Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Eplefe:Kan du inngående forklare de tydeligvis enorme estetiske forskjellene på tatoveringen Haute la ut, og ditt bilde nr 2, uten å blande inn personlig smak? Det var ikke mange, siden jeg kopierte feil bilde. Går på jakt etter den jeg mente nå. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ser du hvor mye hyggeligere alt blir for alle med "min versjon"? Men akk så mye mindre underholdende. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 stjerner? tror det hadde blir jævlig femi:p Neida. faktisk så tror jeg det hadde blitt kult jeg asså. femi er bra det når man er jente gjør liksom ikke det så mye bra en her støtter tanken Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Nautiske stjerner feminint. Å gud. ._. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 tror det var ment som en spøk mot "stjerner er femi"-diskusjonen her tidligere Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hehe, jau, livet på de syv hav er faktisk bare for homoer og husfruer. =O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hehe, jau, livet på de syv hav er faktisk bare for homoer og husfruer. =OJa faen, hvor har jeg hodet mitt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hehe, jau, livet på de syv hav er faktisk bare for homoer og husfruer. =O Hehe, jau, livet på de syv hav er faktisk bare for homoer og husfruer. =O Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hehe, jau, livet på de syv hav er faktisk bare for homoer og husfruer. =O http://www.dailymotion.com/video/x2b1hf_vi...e-navy-version_ joda Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ida: HVOR?! Aesthetics bodymod Custom! <3 Jeg må kjøpe. Ida: skamkule! Også appleplugs!! :D Noen av de hadde jo til og med stått til bunad! Grisetøft! Yesindeed. De har laget mye fett. Jeg elsket det første settet jeg la ut. Jeg liker at dere kaller meg Ida, og ikke Penis. =D Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 tror det var ment som en spøk mot "stjerner er femi"-diskusjonen her tidligere var nok det. Trodde du var en gutt/mann også.... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Den nautiske stjernen var forbeholdt sjømenn fordi den representerer beskyttelse (mot naturens luner), veiledning mot trygg kyst og en trygg hjemreise. Sjømenn. Du synes ikke det er litt sånn butch å tatovere det, da, pwnd? Litt for mandig for en jente. Altså, det er bare min mening, men jeg synes at jenter burde ha feminine tatoveringer, og den nautiske stjernen er IKKE feminin nok til deg, assa. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Den nautiske stjernen var forbeholdt sjømenn fordi den representerer beskyttelse (mot naturens luner), veiledning mot trygg kyst og en trygg hjemreise. Sjømenn. Du synes ikke det er litt sånn butch å tatovere det, da, pwnd? Litt for mandig for en jente. Altså, det er bare min mening, men jeg synes at jenter burde ha feminine tatoveringer, og den nautiske stjernen er IKKE feminin nok til deg, assa. ...Hva om hun er seiler, eller er i marinen? Sjømenn er egentlig bare en måte å si sjømennesker på, men det vet du nok.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Vel, ikke direkte diss kanskje... Uansett; null særpreg, null personlighet, null følelser, bare nok en ekstremt generisk tribal.Men, liker du den så liker du den. Ser du hvor mye hyggeligere alt blir for alle med "min versjon"? Hva med at vi ser på det som en selvfølge at den som poster en tatovering liker den, i stedet for å circlejerke hverandre i stykker med falsk høflighet og bullshit om at det ikke finnes enkelte regler for hva som gjør en tatovering bra? Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Vel, ikke direkte diss kanskje... Uansett; null særpreg, null personlighet, null følelser, bare nok en ekstremt generisk tribal.Men, liker du den så liker du den. Ser du hvor mye hyggeligere alt blir for alle med "min versjon"? Hva med at vi ser på det som en selvfølge at den som poster en tatovering liker den, i stedet for å circlejerke hverandre i stykker med falsk høflighet og bullshit om at det ikke finnes enkelte regler for hva som gjør en tatovering bra? Hva om vi gjør en mellomting, som er fullstendig normal folkeskikk? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hva om vi gjør en mellomting, som er fullstendig normal folkeskikk?Eller vi kan la være? Til den forrige kommentaren din: Da de første menneskene fra vesten begynte å tatovere seg var det mest mannfolk til sjøs, gitt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 KREMT! I moderne tid i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå