Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, ikke direkte diss kanskje... Uansett; null særpreg, null personlighet, null følelser, bare nok en ekstremt generisk tribalskit som hører hjemme på trendysveisa sklikødder med kokaintøfler.

Jeg skal lære deg et triks(som gjerne ligger naturlig i sosiale antenner):

Vel, ikke direkte diss kanskje... Uansett; null særpreg, null personlighet, null følelser, bare nok en ekstremt generisk tribal.

Men, liker du den så liker du den.

Ser du hvor mye hyggeligere alt blir for alle med "min versjon"? :)

Eplefe:

Kan du inngående forklare de tydeligvis enorme estetiske forskjellene på tatoveringen Haute la ut, og ditt bilde nr 2, uten å blande inn personlig smak?

Endret av toth
Lenke til kommentar
Vel, ikke direkte diss kanskje... Uansett; null særpreg, null personlighet, null følelser, bare nok en ekstremt generisk tribalskit som hører hjemme på trendysveisa sklikødder med kokaintøfler.

Men så sa han ikke "denne", men "noe ala denne". Altså legger han inn mulighet for å tilpasse.

/kverulere

Lenke til kommentar
Eplefe:

Kan du inngående forklare de tydeligvis enorme estetiske forskjellene på tatoveringen Haute la ut, og ditt bilde nr 2, uten å blande inn personlig smak?

Det var ikke mange, siden jeg kopierte feil bilde. Går på jakt etter den jeg mente nå.
Lenke til kommentar

Den nautiske stjernen var forbeholdt sjømenn fordi den representerer beskyttelse (mot naturens luner), veiledning mot trygg kyst og en trygg hjemreise. Sjømenn.

Du synes ikke det er litt sånn butch å tatovere det, da, pwnd? Litt for mandig for en jente. Altså, det er bare min mening, men jeg synes at jenter burde ha feminine tatoveringer, og den nautiske stjernen er IKKE feminin nok til deg, assa. :roll:

Lenke til kommentar
Den nautiske stjernen var forbeholdt sjømenn fordi den representerer beskyttelse (mot naturens luner), veiledning mot trygg kyst og en trygg hjemreise. Sjømenn.

Du synes ikke det er litt sånn butch å tatovere det, da, pwnd? Litt for mandig for en jente. Altså, det er bare min mening, men jeg synes at jenter burde ha feminine tatoveringer, og den nautiske stjernen er IKKE feminin nok til deg, assa. :roll:

...Hva om hun er seiler, eller er i marinen?

Sjømenn er egentlig bare en måte å si sjømennesker på, men det vet du nok..

Lenke til kommentar
Vel, ikke direkte diss kanskje... Uansett; null særpreg, null personlighet, null følelser, bare nok en ekstremt generisk tribal.

Hva med at vi ser på det som en selvfølge at den som poster en tatovering liker den, i stedet for å circlejerke hverandre i stykker med falsk høflighet og bullshit om at det ikke finnes enkelte regler for hva som gjør en tatovering bra?

Lenke til kommentar

Hva med at vi ser på det som en selvfølge at den som poster en tatovering liker den, i stedet for å circlejerke hverandre i stykker med falsk høflighet og bullshit om at det ikke finnes enkelte regler for hva som gjør en tatovering bra?

Hva om vi gjør en mellomting, som er fullstendig normal folkeskikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...