theoriginalAidskake Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hva med Lasse, da? Eller ikke. Jeg og Eirik vurderer å bli partnere, selv om det er et litt stort steg. Da kunne jeg tenkt med matchende tatovering, om ikke navnet. Ntååå! Men for å ha satt mitt i saken; Ærlighet varer best, selv om kritikk som er lite konstruktivt ikke er så altfor ålreit å høre - så velger man jo selv å poste tætza sine her. Liker man de selv burde man drite i hva andre mener uansett. Jeg er forsåvidt enig i at man burde være noe snill, men folk har jo svært sterke meninger i denne tråden. Og gudskjelov for det. Fred ut. Ord til din mor. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Chancelor: Mulig det er pga. hevelse, men det ser skeivt ut? Veit, ganske sikker på at det er litt pga veien hodet mitt er, litt pga hevelsen men mest pga jeg tok den ene ifjor sommer. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Chancelor: Mulig det er pga. hevelse, men det ser skeivt ut? Veit, ganske sikker på at det er litt pga veien hodet mitt er, litt pga hevelsen men mest pga jeg tok den ene ifjor sommer. må nok si det til deg og.. Det ser skeivt ut deluxe. Det var ikke negativt ment så dont kill me plx Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jo, neste gang skal jeg drepe deg=) Er ikke mange dager til du skal blekke den torsken på deg=) Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kritikk er en ting, men pesspreik kan vel folk spare seg for?Spør jeg hva dere syns om det og det bildet, eller tattoon min så kom med en fornuftig kritikk, ikke "den er stygg" eller "så harry". Men at man skriver "åååå, zå fiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!<3<3<3<33<<3<3" er helt ok? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 jeje kan vel legge ut den neste tattisen min da, Dette er bare grunnlaget for hele greia. Masse vil bli forrandra på + det blir noen ekstra ting på. Blir vel litt over en A4 side og går fra håndledd og opp. hvordan farger og detaljer det blir aner jeg faktisk ikke da jeg lot han som skal ta den få bestemme det selv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) "host..ga..kremt deg...host...bildet..HARK! Håper han velger fornuftige farger Endret 8. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 noen som har linken til den tråden der man kun skal poste tattoveringsbilder og andre bodymodifications ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 noen som har linken til den tråden der man kun skal poste tattoveringsbilder og andre bodymodifications ? Så lenge det er snakk om egne så er det denne som gjelder: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=950746&hl= Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Oi, så¨mye fiendtlig innstilte pilsekrangler det skulle være her nå :/ IMO er dette forumet fint for å spørre om hjelp og veileidning, men når det gjelder smak, så er det kun ens egen som gjelder, så hvorfor spørre andre? Er forøvrig oppe i 16 mm og 18 mm i flippene nå, og sitter og venter på at barbarella skal få ut fingern og sende my new plugs, brukt over en uke so far, og de har ennå ikke forlatt sverige. Har 20 mm taper på lager også, men ekke sikker på om jeg "vil" utvide opp dit, må se an ørene med 2x18 først ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Vi er ferdige og slåss nå Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Syns den var fin Barone. Hvor har du tatt den? Skal selv ta skrift neste gang. Greit nok at man ikke syns andres tatoveringer er fine, men hver sin smak. Er jo lite å gjøre med dem uansett når de er på koppen, så da hjelper det personen lite hvis folk sier at den er så stygg osv. Mange av de som tar tatovering velger et motiv som betyr noe. Selv om andre ikke skjønner meninga eller syns den ser så simpelt ut. Jeg er selv fornøyd med tatoveringene mine, men jeg gidder ikke legge bilder ut her og risikere å få slike kommentarer som har blitt gitt her. Det tjener jeg ingenting på. Det er alltid noen som prøver å provosere og være spydige på nettet, skult bak et nick. Jeg spør igjen. Noen som vet om dyktige tatovører i Sandefjord? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hva er pros & cons når det gjelder surface mellom knokene? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Pro: ser fint ut i et par dager, om du liker denslags. Con: vokser ut og etterlater gufne arr. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Har tenkt å ta 3 stk på en hånd, eller 1 på hver hånd i midten... Har bare tenkt på å ha det i et par år da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er det ikke litt stress med klær og f.eks. microdermals på armene/hendene osv? Henger seg opp og sånn? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er det ikke litt stress med klær og f.eks. microdermals på armene/hendene osv? Henger seg opp og sånn? kan jeg ikke si det er. Jeg har som sagt 3 på underarmen og aldri hatt no problemer med at det har hengt seg fast eller noe. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Oi, så¨mye fiendtlig innstilte pilsekrangler det skulle være her nå :/ IMO er dette forumet fint for å spørre om hjelp og veileidning, men når det gjelder smak, så er det kun ens egen som gjelder, så hvorfor spørre andre? Er forøvrig oppe i 16 mm og 18 mm i flippene nå, og sitter og venter på at barbarella skal få ut fingern og sende my new plugs, brukt over en uke so far, og de har ennå ikke forlatt sverige. Har 20 mm taper på lager også, men ekke sikker på om jeg "vil" utvide opp dit, må se an ørene med 2x18 først ^^ Enig, mye tåpeligheter her for tiden. Kan jo alltids vente å se om det komme en ny oppryddning/ redigering snart. Selv har jeg 14 mm i det ene øret nå. Målet er 20 mm, men jeg har ikke noe utstyr til å strekke selv og bor ganske usentralt med tanke på et bra studio å strekke på. Var det ikke du som skulle søke jobb på Peppes? Gikk det greit med tanke på ørene? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Som sminke? Jeg mener å ha sett en av "elitistene"(pføy) her inne, kanskje nevnte eplefe, med en haug sminke og spesielt hår. Neida, det er ikke for resten av livet, men det er fortsatt "tull skapt utelukkende for primitiv dekorasjon". Hvorfor er det bedre i form av sminke enn tatovering? (sett bort fra at tattisen sitter veldig mye lengre) Nånå. Du tror vel ikke at jeg flyr rundt med sminke konstant, eller for den saks skyld med hanekammen oppe hver jævla dag? Det er faenmeg slitsomt, det. Jeg sminker meg i snitt en gang i måneden. Men at det er primitiv dekorasjon går jeg mer enn gjerne med på, men det er tatoveringer òg. Folk har gjort det i evigheter.Det er ingen her som forsvarer Eplefe sin look. Vi bare godtar den. Vi er aksepterende. Jeg er glad i deg og, Stefan. Tar heller noe skikkelig fucked up blackwork ala. Yann Black. Og det er jaggumeg planen etterhvert. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hva synes dere om tatoveringen Jukka fra Extreme Duudsonit har på dette bildet? http://www.thedudesons.com/main.site?a=The...le&fid=4274 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå