Turtlis Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Blir mer og mer oppgitt over denne tråden jeg! "Herrregud, så gay tattoen din er!" hyggelig? "Så teit du er som tar hos frisør". Hallo? Kan ikke folk få gjøre akkurat hva de vil uten å få talentløse kommentarer slenge etter seg? Er det ikke lov å spørre om råd uten å få huden full av teite kommentarer? Verdensmestre og idioter kan bare gå å legge seg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hvis du tror kritikken rettet mot de som tar piercinger annet enn i ørene i frisørsalonger handler om at det er teit, tror jeg kanskje du bør lese litt mer ... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hallo? Kan ikke folk få gjøre akkurat hva de vil uten å få talentløse kommentarer slenge etter seg? Vel, nei. Verken i dette universet eller noen andre - og ihvertfall ikke når man deler det på et internettforum. Jeg har aldri fortstått meg på folk som legger ut informasjon på internett og blir overrasket når det kommenteres. Det var vel hovedgrunnen til at man la det ut på internett, var det ikke? Hvis man ikke er ute etter respons så virker det meningsløst å delta i denne tråden, da den handler om respons og samtale og diskusjon. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Hallo? Kan ikke folk få gjøre akkurat hva de vil uten å få talentløse kommentarer slenge etter seg? Vel, nei. Verken i dette universet eller noen andre - og ihvertfall ikke når man deler det på et internettforum. Jeg har aldri fortstått meg på folk som legger ut informasjon på internett og blir overrasket når det kommenteres. Det var vel hovedgrunnen til at man la det ut på internett, var det ikke? Hvis man ikke er ute etter respons så virker det meningsløst å delta i denne tråden, da den handler om respons og samtale og diskusjon. Klarer du ikke å skrive kritikk på en sikkelig måte? Hva i huelste er vansklig med det uten å være en drittsekk. Er bare de vanlige tafatte unnskyldningene for å få ut dritten sin sånn ser jeg det. Når flere reagerer på samme ting så er det noe som ikke stemmer, men stå på.... Og jeg sier det igjen..kritikk og drittslenging( totalt overfokusert negativ kritikk som går opp igjen og igjen) er 2 vidt forskjellige ting i mine øyne. Så kan dere gjemme dere bak den at når folk legger ut noe så har vi lov til å si samme faen hva det skulle være, er egentlig det noen sier i setningene sine også. Endret 7. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
mfb Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 psilocybe kan du legge rutiner for etterbehandling av nytatoveringer i førstepost ? Jeg og en vennine tatoverte oss på 2 forskjellige studioer i Tromsø, og fikk helt forskjellige instrukser om hvordan tatoveringene skulle behandles. Hun fikk beskjed om å la det skorpe seg, og ikke vaske tatoveringen de 2 første dagene, mens jeg fikk beskjed om å vaske 4-5 ganger daglig i 3-4 første dagene. Edit: en litt mer oversiktlig en? Barone er vel foresten familienavn ? Syns det var stilig tatovering jeg Hadde vært fint med en litt mer utfyllende behandling av nye tatoveringer. og takk til deg Winball:) synes den er fin selv Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hallo? Kan ikke folk få gjøre akkurat hva de vil uten å få talentløse kommentarer slenge etter seg? Vel, nei. Verken i dette universet eller noen andre - og ihvertfall ikke når man deler det på et internettforum. Jeg har aldri fortstått meg på folk som legger ut informasjon på internett og blir overrasket når det kommenteres. Det var vel hovedgrunnen til at man la det ut på internett, var det ikke? Hvis man ikke er ute etter respons så virker det meningsløst å delta i denne tråden, da den handler om respons og samtale og diskusjon. Klarer du ikke å skrive kritikk på en sikkelig måte? Hva i huelste er vansklig med det uten å være en drittsekk. Er bare de vanlige tafatte unnskyldningene for å få ut dritten sin sånn ser jeg det. Når flere reagerer på samme ting så er det noe som ikke stemmer, men stå på.... Og jeg sier det igjen..kritikk og drittslenging( totalt overfokusert negativ kritikk som går opp igjen og igjen) er 2 vidt forskjellige ting i mine øyne. Så kan dere gjemme dere bak den at når folk legger ut noe så har vi lov til å si samme faen hva det skulle være, er egentlig det noen sier i setningene sine også. Go girl! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er poenget ditt at vi skal formulere kritikken på annen måte, dempe den ved å være mindre ærlig eller at vi ikke skal si noe med mindre vi har noe positivt å si? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kritikk er en ting, men pesspreik kan vel folk spare seg for? Spør jeg hva dere syns om det og det bildet, eller tattoon min så kom med en fornuftig kritikk, ikke "den er stygg" eller "så harry". Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Har ikke sagt noe om å være mindre ærlig og hele suppa der. Poenget mitt er at det går an å formidle ting uten å være en dust. Å gi kritikk uten å være det er ikke vansklig=) Men er det noe å diskutere egentlig, hvis akkuratt den biten forandrer seg her inne så flyr grisene. Når folk vet hva som kommer av dritt hvis de legger ut noe så sier det mye( spess. hvis det er mainstream ). Endret 7. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Altfor mye negativt her nå. Tenkte jeg skulle legge ut bilde av snakebite mitt, fikk det idag. Kom med all kritik, positiv å negativ. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det er vel ikke så rart at man vet, etter å ha fulgt med i tråden, at de som ønsker å få seg en tatovering uten å ha tenkt noe særlig gjennom det får beskjed om at det kanskje ikke er en lur idé? Jeg har ingen planer om å snakke for eller forsvare eller være talerør for noen andre enn meg selv, men jeg ser på det som en ganske solid universell sannhet at hvis du tegner noe på kroppen og det ikke går an å fjerne det etterpå, så skal du være rimelig sikker på at det er noe du har lyst til å ha på kroppen. Det betyr gjerne at det er noe man ikke synes er stilig i dag fordi du oppdaget det i går, og at man kan forsvare det ovenfor seg selv om 2, 5 og 10 år. Det finnes dårlige avgjørelser som man angrer på, så finnes det dårlige avgjørelser som gjør at man er 35 med barn og har en delfin på ankelen. Om noen år kan man se tilbake på denne tråden og se på alle de som ble reddet fra å ta en tatovering av en fem delfiner formet som en stjerne hos en tatovør som steriliserer nålene sine med lighter, og da kan man tenke at det kanskje ikke var så gale. Riktignok er jeg/vi veldig krasse og spydige, men til gjengjeld så er vi ærlige. Man kan ikke få i pose og sekk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er poenget ditt at vi skal formulere kritikken på annen måte, dempe den ved å være mindre ærlig eller at vi ikke skal si noe med mindre vi har noe positivt å si?Tror poenget hans var at det går an å komme med kritikk på en ikke full så brysk, påståelig og bedrevitende måte.Men at du er påståelig og bedrevitende er jo noe av sjarmen din da. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Altfor mye negativt her nå. Tenkte jeg skulle legge ut bilde av snakebite mitt, fikk det idag. Kom med all kritik, positiv å negativ. Noe av det kuleste jeg har sett. Gjorde jeg det rett nå? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Vil betale så mye som mulig med en gang vi begynner på ryggen min, men å sprade rundt med 20-30k i lommeboka pirrer på ingen måte eventyrlysten min. Du kan alltids gi de til meg om de plager deg veldig. =D En jeg kom i snakk med på roskilde hadde tatovert navnet til bestekameraten sin. En koselig tanke, men personlig vet jeg ikke om jeg kunne gått rundt med "Petter <3" på meg uten at det hadde gitt litt feil signal. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Nei, for du mente det ikke=) Poenget mitt er ikke at man skal lyge og si det er dritlekkert uten det er det. Men det går an å si "det der likte jeg ikke eller ikke helt min stil nei" ( enkle eksempler) man må ikke si " du kunne like godt tattovert en 3d-pikk i pannen" Så...det går an å si det på bedre måter. Men la oss drite i dette nå...jeg gidder ihvertfall ikke mer=) Endret 7. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 personlig vet jeg ikke om jeg kunne gått rundt med "Petter <3" på meg uten at det hadde gitt litt feil signal. Hva med Lasse, da? Fluesopp: Er fullstendig klar over hva du sier, jeg skjønner bare ikke hva slags tilbakemelding folk forventer å få på en helt ordinær, sjelløs tatovering. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 En jeg kom i snakk med på roskilde hadde tatovert navnet til bestekameraten sin. En koselig tanke, men personlig vet jeg ikke om jeg kunne gått rundt med "Petter <3" på meg uten at det hadde gitt litt feil signal. Jeg og Eirik vurderer å bli partnere, selv om det er et litt stort steg. Da kunne jeg tenkt med matchende tatovering, om ikke navnet. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Høhø, den hadde effekt, ja. Ouch. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Chancelor: Mulig det er pga. hevelse, men det ser skeivt ut? Den eneste sjarmen ved traibåller for min del er å se hvordan en god traibåll rammer inn muskelgrupper, følger linjene til bein, beveger seg sammen med huden, musklene etc. Gjort på riktig vis kan det blir riktig så fett, ellers blir det bare en massiv stinkende klyse av gassende kitsch-møkk. Og gode tattooer av denne typen er i håpløst undertall. Dessuten syns jeg traibollor&brus har altfor begrensede muligheter for hva man kan gjøre med denne stilen, kreativt sett. Tar heller noe skikkelig fucked up blackwork ala. Yann Black. Og det er jaggumeg planen etterhvert. Endret 7. juli 2008 av Glint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå