Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) bah...samme søren. Blir det samme som å snakke til en loff. Endret 7. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
mfb Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) enig der Era_Vulgaris Endret 7. juli 2008 av Barone Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 JA, hvorfor tok du akkurat etternavnet ditt? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 fordi mange av kompisene mine har det, og i over 1 år har jeg syntes det har vært fett, bestemte meg for 1 år siden at jeg skulle ta tatovering, men ventet, for ville ikke gjøre noe drastisk uten å tenke meg godt om. tenkt meg godt om, brukt laaaang tid på å finne en font jeg liker, og er kjempeglad med resultatet. samt, det eneste jeg fant originalt var etternavnet mitt. ingen i Norge som har det, da faren min er død, så jeg er den eneste. så alt i alt er jeg veldig fornøyd, og om den er femi, ja, men det gjør meg ingen ting, for jeg er litt femi av meg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Du søkte på etternavnet: Barone Det er 4 som har Barone som etternavn. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 visste ikke at så mange het det nå, slo det opp i telefonkatalogen, men faren min døde av kreft for 3 mnd siden, så er også på en måte en heder til han Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hvorfor er det bedre i form av sminke enn tatovering? (sett bort fra at tattisen sitter veldig mye lengre) Det er ingen her som forsvarer Eplefe sin look. Vi bare godtar den. Vi er aksepterende. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 fordi mange av kompisene mine har det, og i over 1 år har jeg syntes det har vært fett, bestemte meg for 1 år siden at jeg skulle ta tatovering, men ventet, for ville ikke gjøre noe drastisk uten å tenke meg godt om. tenkt meg godt om, brukt laaaang tid på å finne en font jeg liker, og er kjempeglad med resultatet. samt, det eneste jeg fant originalt var etternavnet mitt. ingen i Norge som har det, da faren min er død, så jeg er den eneste. så alt i alt er jeg veldig fornøyd, og om den er femi, ja, men det gjør meg ingen ting, for jeg er litt femi av meg Prike pirke.. sa du ikke nettopp i går, eller for få dager siden at du lette etter en font?? alt du visste var at det skulle være løkkeskrift.. Og argumentet du "ville ha det fordi kompisene dine har det?" oh.. så tynt Burde vært for litt mer enn det da. Skulle kanskje nevnt det med faren din med en gang Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) kan ikke si det virker sånn på enkelte her , men jeg skal ikke være her så bare overse meg totalt .... EDIT: det var til Dorian Gray forresten Endret 7. juli 2008 av Mato Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hvorfor er det bedre i form av sminke enn tatovering? (sett bort fra at tattisen sitter veldig mye lengre) Det er ingen her som forsvarer Eplefe sin look. Vi bare godtar den. Vi er aksepterende. Dette var kraftig ironi, regner jeg med? "godtar" og "aksepterende" er ikke ord som passer med denne tråden når folk viser frem "standard"-tattiser. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Nei, poenget er vel mer at vi godtar henne fordi hun er megaweird og creepy framfor standard og kjedelig. Men er det egentlig så rart? Dette er jo tråden for de som brenner for tatoveringer, akkurat som Filmprat er for de som brenner for film. Da er det klart man er skeptisk til de som bare velger tilfeldig, enten det er å velge tatovering fra plakaten på veggen eller filmene sine fra "Topp 10"-listen på Platekompaniet. Lenke til kommentar
stallman Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) psilocybe kan du legge rutiner for etterbehandling av nytatoveringer i førstepost ? Jeg og en vennine tatoverte oss på 2 forskjellige studioer i Tromsø, og fikk helt forskjellige instrukser om hvordan tatoveringene skulle behandles. Hun fikk beskjed om å la det skorpe seg, og ikke vaske tatoveringen de 2 første dagene, mens jeg fikk beskjed om å vaske 4-5 ganger daglig i 3-4 første dagene. Edit: en litt mer oversiktlig en? Barone er vel foresten familienavn ? Syns det var stilig tatovering jeg Endret 7. juli 2008 av Winball Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Nei, poenget er vel mer at vi godtar henne fordi hun er megaweird og creepy framfor standard og kjedelig. Men er det egentlig så rart? Dette er jo tråden for de som brenner for tatoveringer, akkurat som Filmprat er for de som brenner for film. Da er det klart man er skeptisk til de som bare velger tilfeldig, enten det er å velge tatovering fra plakaten på veggen eller filmene sine fra "Topp 10"-listen på Platekompaniet. Det er nok få som har noe imot saklig fraråding når det kommer til ugjennomtenkt og random kroppskunst. Men usaklig dissing av visse symboler/mønstre/bilder på fullstendig generelt grunnlag, uten å ta hensyn til at mange folk faktisk tar disse tatoveringene med både gjennomtanke og mening. Det er helt garantert at det finnes folk med både stjerner, tribals og delfiner som har en god betydning bak sitt valg. Men det aksepteres ikke av de verste hakkehønene her inne. Jeg vet ikke om det går an å banne folk fra enkelttråder, men det hadde såvisst vært nyttig i denne tråden. Endret 7. juli 2008 av toth Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Amen sier jeg bare til den over meg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Men usaklig dissing av visse symboler/mønstre/bilder på fullstendig generelt grunnlag, uten å ta hensyn til at mange folk faktisk tar disse tatoveringene med både gjennomtanke og mening. Om noe er det god øvelse til folk som tar et så viktig valg som det å utsmykke kroppen sin for resten av livet. Folk dømmer deg hele tiden med en tatovering, å faktisk høre hva folk tenker kan skape viktig bevissthet rundt det å ta en overilt tatovering. Endret 7. juli 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) skape viktig bevissthet rundt det å ta en overilt tatovering Nå snakket han om folk som hadde tenkt seg om, ikke noe som ikke er tenkt igjennom. Men å prøve å få et alvorlig svar fra deg er det samme som å håpe at man får sjokolade-melk ferdig fra kua. Folk dømmer deg hele tiden, gir ikke deg rett til å sprute all gallen du har innvendig.....totalt lov til å komme med kritikk, men samme oppgulpe hele tiden. Det er poenget....når folk kommer med det samme hver gang, det har jo blitt en kultur her. Endret 7. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det spiller absolutt ingen rolle for den som ser tatoveringen. Det er akkurat like donaldstempel for meg å se Lisa på seksten med en stjerne på låret fordi hun er "like a star" som det er å se Imperator Paulus med en identisk stjerne fordi det er et gammelt arkaisk symbol som står for brorskap eller hva faen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det er helt garantert at det finnes folk med både stjerner, tribals og delfiner som har en god betydning bak sitt valg.Men det aksepteres ikke av de verste hakkehønene her inne. Støttes! Lenke til kommentar
stallman Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Folk dømmer deg hele tiden, gir ikke deg rett til å sprute all gallen du har innvendig.....totalt lov til å komme med kritikk, men samme oppgulpe hele tiden. Det er poenget....når folk kommer med det samme hver gang, det har jo blitt en kultur her. Listen to the dawg :thumbsup: Lenke til kommentar
No14 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kan ikke alle bare være venner da..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå