Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var omrisset av ny tattovering klart, tok ca to timers tid, MASSE som gjenstår før den er ferdig da.

begynnelsen på noe nydelig ser jeg :)

fikk bare tatt bilde med mobil-cam foreløpig, men ser greit konturene av hva det skal bli.

 

orgasmatron1

 

Kommentarer mottas med takk :p

 

G

Hva sier mor til dette da? :p

 

Jeg synes det er fett å se at noen satser litt jeg, trodde du skulle ha den mye mindre. Motivet er ikke noe jeg ville ha valgt, men jeg synes det så ut som en bra begynnelse. Blir en nice tatovering dette! :)

Lenke til kommentar
Men var det ikke attenårsgrense på å få tattovering?

Det kommer helt ann på hvem du tatoveres hos :wee:

 

Hvis du gjør som jeg å tatoveres hjemme hos en jeg kjenner så spør han ikke etter alder en gang og prisen varierer etter hvem som spør, plater blir brukt til å forberede blekket, når du er ferdig får du klistret et turkepapir allà lambi på tatoveringen og blodet blir brukt i stedet for teip :lol:

 

Ja serriøst det var slik jeg fikk tatoveringen min :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg skal tegne tattovering selv snart. Skal stå noe som betyr en del for meg. Tar nok til høsten. Hvis jeg først skal ha tattovering så skal den være tegnet av meg evt en annen som tegnet den spesielt til meg. Dessuten må det være skrift. Symboler eller "kunst" er jeg ikke interessert i å ha festet til kroppen min resten av livet.

Lenke til kommentar

Har alltid ønsket meg en Giger Tattoo. Men den jeg kunne tenkt meg mest var denne:

 

omni_12.jpg

 

Tenk at toppen er utover skulderbladene og det som renner ut av munnen nedover ryggraden. Har enda ikke tatt denne til no studio for pris, for vet ikke om noen bra tattoo sjapper her i nærheten (Ålesund). Er villig til å dra til andre plasser for å få denne bra, for vil ha en bra tattoo hvis jeg skal ha noe. Noen som har en viss mening om hvor mye en slik en vil koste ca.?

 

Denne her er også en genial Giger. Hadde vært morsom å tatt den også :p

 

hr_giger_satan_I.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...