Goebbels Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Da var omrisset av ny tattovering klart, tok ca to timers tid, MASSE som gjenstår før den er ferdig da. begynnelsen på noe nydelig ser jeg fikk bare tatt bilde med mobil-cam foreløpig, men ser greit konturene av hva det skal bli. orgasmatron1 Kommentarer mottas med takk G Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 No offence, men den var blodharry. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 damn gleder meg til å se det ferdige resultatet!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Nei, hvorfor skulle jeg finne på å være det? Fordi Heartagram er en ultrateit logo til et ultrateit fjortisband. Men hey, smaken er som baken. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Da var omrisset av ny tattovering klart, tok ca to timers tid, MASSE som gjenstår før den er ferdig da.begynnelsen på noe nydelig ser jeg fikk bare tatt bilde med mobil-cam foreløpig, men ser greit konturene av hva det skal bli. orgasmatron1 Kommentarer mottas med takk G Hva sier mor til dette da? Jeg synes det er fett å se at noen satser litt jeg, trodde du skulle ha den mye mindre. Motivet er ikke noe jeg ville ha valgt, men jeg synes det så ut som en bra begynnelse. Blir en nice tatovering dette! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Men var det ikke attenårsgrense på å få tattovering? Det kommer helt ann på hvem du tatoveres hos Hvis du gjør som jeg å tatoveres hjemme hos en jeg kjenner så spør han ikke etter alder en gang og prisen varierer etter hvem som spør, plater blir brukt til å forberede blekket, når du er ferdig får du klistret et turkepapir allà lambi på tatoveringen og blodet blir brukt i stedet for teip Ja serriøst det var slik jeg fikk tatoveringen min Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) er det vondt å ta tatovering på halsen? Endret 12. august 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jenter kan jo også ha en WARNING: Slippery when wet-advarsel like ved der nede Genialt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Tenker fortsatt på hvordan tegn jeg skal ha som tattovering om det blir noen :\ Ikke så kreativ til å lage tegn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg skal tegne tattovering selv snart. Skal stå noe som betyr en del for meg. Tar nok til høsten. Hvis jeg først skal ha tattovering så skal den være tegnet av meg evt en annen som tegnet den spesielt til meg. Dessuten må det være skrift. Symboler eller "kunst" er jeg ikke interessert i å ha festet til kroppen min resten av livet. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 No offence, men den var blodharry. None taken Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har alltid ønsket meg en Giger Tattoo. Men den jeg kunne tenkt meg mest var denne: Tenk at toppen er utover skulderbladene og det som renner ut av munnen nedover ryggraden. Har enda ikke tatt denne til no studio for pris, for vet ikke om noen bra tattoo sjapper her i nærheten (Ålesund). Er villig til å dra til andre plasser for å få denne bra, for vil ha en bra tattoo hvis jeg skal ha noe. Noen som har en viss mening om hvor mye en slik en vil koste ca.? Denne her er også en genial Giger. Hadde vært morsom å tatt den også Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) jeg er litt hypp på en sånn men uten farger. Og på innsiden av armen Endret 16. august 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
haarod Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Nei, hvorfor skulle jeg finne på å være det? Fordi Heartagram er en ultrateit logo til et ultrateit fjortisband. Men hey, smaken er som baken. Er det noen her på forumet som har det? :!: Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 *snip* Glint skulle visst ta ein Giger-sleeve no i sommar. Lurer på om den er ferdig..? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Niks. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Prata med han i det siste? Har han i det heiletatt begynt? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Det er vel på tegnestadiet fremdeles, så vidt jeg vet. Hr. Glint har iallefall ikke vært på besøk. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Her er en som har tatt det motivet jeg vil ha. Syns den hadde vært utrolig kul over ryggen. Ingen som har noen prisforslag? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kom over denne: Vurderer å ta noe lignende en gang. Katatonia (ett band) har betydd mye for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå