Cortinarius rubellus Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Winball: Meget pen, jeg skal bare ha et digert hode vel og merke.....men den var absolutt pen ja=) Ravn er en fin pippip, ikken oe tvil om det:D Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 lol, satan så femi tatovering han med stjernene hadde:P passer ikke så bra for en gutt å ha det ifølge meg er vel samma faen for deg vel om han tattooverer stjerner vel. Er da ikke for andres skyld han tok dem regner jeg med. La nå folk få blekke det dem vil. vil vel være enda mere teit og tattoovere barone på overarmen sin. Det er femi det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Få det ut, bruttern...skal ikke gå med sånt inni seg, kan ende med drap da Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Få det ut, bruttern...skal ikke gå med sånt inni seg, kan ende med drap da Bare så jævlig unødvendig og kritisere sånne ting. Du har ei rose på armen. Så da er du jævlig femi. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) EN...jeg har 2 og er stolt av de Er en grunn til at jeg skal ha manndoms-piller, da blir jeg sikkert tøff nok for et forum :!: Er enig i at det er unødvendig å komme med slike komentarer, men husk det er nettet...Der du kan si hva du vil:D I denne oppskriften så er det et lite snev av ironi, bare til opplysning. Endret 6. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 http://msnno.starlounge.com/index.cfm?obje...1&imagenr=1 Utrolig mange kjedelige tattiser her da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 http://msnno.starlounge.com/index.cfm?obje...1&imagenr=1 Utrolig mange kjedelige tattiser her da Trenger jo ikke være til det ekstreme for at det skal være fint heller da? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) men husk det er nettet...Der du kan si hva du vil:D Og husk at dette er Den offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden, der kan du helst ikke komme unna negative kommentarer ang. motiv! Endret 6. juli 2008 av Glimti Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Husker ikke hva det het, men en tatoveringperson i Sandefjord som har tatovert i ca 15 år, noen som vet hvem jeg snakker om, og er han DYKTIG? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Så stjerner er automatisk feminint? Utrolig at folk er nødt til å kritisere utvalgte symboler som feks. stjerner. Man kan da da det symbolet man selv liker. Og husk at dette er Den offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden, der kan du helst ikke komme unna negative kommentarer ang. motiv! Man skulle ikke tro at disse to påstandene kom fra samme person, og til og med på samme side i en tråd. Og hvorfor legge ut bilder av tatoveringene sine hvis man ikke vil ha tilbakemelding? Man må jo regne med å få det vurdert. Hele pakka. Symbol, plassering, kvalitet osv. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) jeg tror ikke jeg har sett manndige tattoverte stjerner noen gang edit: ser på det som en typisk dame-tattovering, sammen med enslige roser/blomster i farger Endret 6. juli 2008 av pwned Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det er noe med plasseringen, og alle disse småstjernene som gjør den så femi. En stjerne med tjukk outline aleine på overarmen hadde vært noe helt annet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Stjerner på menn er mye av det samme som å tatovere en 3D-pikk midt i panna. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 er da ikke noe galt i stjerner på menn da . Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Mato sine stjerner er jo tøffe. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Den forrige siden beveget seg mot en sikker redigering. Spørsmålet er vel heller når enn om en moderator foretar en rask oppryddning her og kommer med notis om å holde seg til saken. Jeg vil tro det blir Alastor, han er ofte innom denne tråden. Endret 6. juli 2008 av Glimti Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Denne siste siden beveger seg mot en sikker redigering. Spørsmålet er vel heller når enn om en moderator foretar en rask oppryddning her og kommer med notis om å holde seg til saken. Jeg vil tro det blir Alastor, han er ofte innom denne tråden. *være maks off topic* Alastor er på ferie og har ikke tilgang til internett. Noen som har noen bilder av gode "album"-tattoveringer? Altså albumcover som er tattovert på, e.l.? Dark side of the moon vet jeg om men, er det andre som er veldig populære? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Så, en kamerat av meg har Metallica stjerna tattovert på seg. Er han homofil eller liker å få objekter oppi kornhullet? Det er en bandlogo og har ingenting med de stjernene vi snakker om her å gjøre. Men det skjønte du sikkert; du ville bare kverulere litt. Etter min mening da så syns jeg ikke at alle stjernetatoveringer er femi, men akkurat den som startet stjernediskusjonen her passet ikke på en gutt. Det er nå min mening. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det er din mening, og det er bare jævlig synd at du tar feil, da. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det er helt tydelig her at folk har forskjellige meninger. Og som jeg skrev tidligere, jeg tok den ikke for at alle andre skulle like den. Jeg tok den fordi JEG liker den, og det er det som faktisk betyr noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå