RaW_DeNiM Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Du med bilde av piercingen i leppa over her. ikke for å skremme deg eller noe men ser ut som den sitter litt for langt til din høyre side.. Kansje bare øynene mine som er litt på tur. Endret 4. juli 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Du med bilde av piercingen i leppa over her. ikke for å skremme deg eller noe men ser ut som den sitter litt for langt til din høyre side.. Kansje bare øynene mine som er litt på tur. Var det avataren hans du siktet til nå, eller? Var piercingen i leppa jeg sikta til. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Nei, når RaW nevner det ser jeg og at den ser litt skeiv ut. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg har lyst på tatovering. Har ingen anelse om hvordan den skal se ut, eller hvor den skal være. Kom gjerne med forslag og bilder, så kanskje det blir noe av Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Kan hende det bare er bildet som gjør så den ser skeiv ut. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 hei hei. nettopp kommet hjem etter å ha vært hos Max tattoo i oslo og tatt en tatovering på overarmen min, derav jeg er dritfornøyd med tatoveringen. Det jeg lurer på er dette: tatovøren smurte på helosan, deretter tok plast over og teipet den fast. han sa jeg kun skulle ha den på til jeg kom hjem, da skulle jeg ta den av, ta meg en dusj, og vente 1 uke igjen før jeg vasket armen... Men problemet er at teipen som holder plastfolien på plass går av pga svette og sitter ikke, hvis jeg tar det av, kan jeg smøre på et tynt lag med vaselin og sette på plastfolie igjen? Eller skal jeg ta av hele greia nå ettersom det var det tatovøren sa? (tatovøren var en gammel amerikaner som hadde 20 års erfaring, så tror han vet hva han snakker om, men har lest noe annet her) takker for raskt svar da folien og teipen snart faller av Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Kan hende det bare er bildet som gjør så den ser skeiv ut. Er nok bare bildet =) Kan forsikre om at den sitter helt rett. @Barone, når var du der nede? Var på Pinpoint 13.00 i dag, det ligger jo samme sted Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Argh, jeg vil ha flere piercinger Har i tungen og brystvorten, aner ikke hvor jeg skal ta nå. Er jo ikke mangel på plass, men det skal da passe på meg. Har tenkt tanken å ha en ring i hvert øre, men vet bare ikke om det funker. Eller er en microdermal en utvei. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 hei hei. nettopp kommet hjem etter å ha vært hos Max tattoo i oslo og tatt en tatovering på overarmen min, derav jeg er dritfornøyd med tatoveringen. Det jeg lurer på er dette: tatovøren smurte på helosan, deretter tok plast over og teipet den fast. han sa jeg kun skulle ha den på til jeg kom hjem, da skulle jeg ta den av, ta meg en dusj, og vente 1 uke igjen før jeg vasket armen... Men problemet er at teipen som holder plastfolien på plass går av pga svette og sitter ikke, hvis jeg tar det av, kan jeg smøre på et tynt lag med vaselin og sette på plastfolie igjen? Eller skal jeg ta av hele greia nå ettersom det var det tatovøren sa? (tatovøren var en gammel amerikaner som hadde 20 års erfaring, så tror han vet hva han snakker om, men har lest noe annet her) takker for raskt svar da folien og teipen snart faller av Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Du med bilde av piercingen i leppa over her. ikke for å skremme deg eller noe men ser ut som den sitter litt for langt til din høyre side.. Kansje bare øynene mine som er litt på tur. Jeg så det da du nevnte det. Jeg har lyst på tatovering. Har ingen anelse om hvordan den skal se ut, eller hvor den skal være. Kom gjerne med forslag og bilder, så kanskje det blir noe av Hva med tre edderkopper i ansiktet? Blir kult vet du! Nei det er nok du som må velge. Det er du som skal ha det resten av livet. Og vi påpeker det fordi det er like idiotisk om det skjer neste år, i fjor, eller i går. Forsto du eller forsto du ikke at jeg ikke var helt seriøs? Og ja, du/ dere kan gjerne fortsette å komentere, men synes du ikke selv at det blir litt kjedelig å si det samme om igjen og om igjen? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 kan ikke noe være så snill å se på posten min ovenfor!!! vet ikke hva jeg skal gjøre!!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 kan ikke noe være så snill å se på posten min ovenfor!!! vet ikke hva jeg skal gjøre!!!!Gjør som tattovøren din sa!! Lenke til kommentar
No14 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 hei hei. nettopp kommet hjem etter å ha vært hos Max tattoo i oslo og tatt en tatovering på overarmen min, derav jeg er dritfornøyd med tatoveringen. Det jeg lurer på er dette: tatovøren smurte på helosan, deretter tok plast over og teipet den fast. han sa jeg kun skulle ha den på til jeg kom hjem, da skulle jeg ta den av, ta meg en dusj, og vente 1 uke igjen før jeg vasket armen... Men problemet er at teipen som holder plastfolien på plass går av pga svette og sitter ikke, hvis jeg tar det av, kan jeg smøre på et tynt lag med vaselin og sette på plastfolie igjen? Eller skal jeg ta av hele greia nå ettersom det var det tatovøren sa? (tatovøren var en gammel amerikaner som hadde 20 års erfaring, så tror han vet hva han snakker om, men har lest noe annet her) takker for raskt svar da folien og teipen snart faller av Ta av folien og smør heller med helosan enn vaselin. Folien gjør at selve tatoveringen svetter en del, så det er bedre at den får luft. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Mnæ. Hvis du har anledning hadde eg hatt på litt vaselin og ny plastfolie og hatt den over natta. Så vaskar du den i morgon tidleg og jevnleg dei neste 2 vekene med mild såpe. Edit: Og vente ei veke før du vaskar armen!? God hyigene er det aller viktigaste når det skal gro. Og tilgang på luft ofc, derfor ikkje så lurt å smøre alt for masse. Endret 4. juli 2008 av KimNK Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg har lyst på tatovering. Har ingen anelse om hvordan den skal se ut, eller hvor den skal være. Kom gjerne med forslag og bilder, så kanskje det blir noe av Om du ikke vet motiv eller plassering så kan du jo bare gå ned på ei tattoo sjappe og plukke noe fra veggen som tusen andre har. Eller du kan vente til du er sikker på hva du vil ha og gjør det skikkelig. ikke bare ta en tattis pga det ser tøft ut liksom. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 men jeg leste at dersom man får vann på tatoveringen kan blekket ødelegges. er dette bare f.eks hvis man bader da, at huden er i kontakt med vannet i en lenger periode enn kun ved vasking? det jeg gjør da er: har tatt av folien, alt ser bra ut, tar på ny folie, men lar det "puste" i 30 min, så sover jeg. i morgen tidlig tar jeg meg en dusj, vasker tatoveringen, og smører på et tynt lag spenol som jeg gjør 5-6 ganger hver dag... er dette ok? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Å vere for lenge i vatn er ikkje bra. Bading f.eks er ikkje smart, men å dusje går heilt fint. Edit: Og u treng ikkje å smøre så ofte. Etter sist gang eg var inne smurte eg 1 eller 2 ganger heile groperioden, og det var den biten som grodde fortast. Smør berre om det klør ulidelig eller om du er veldig tørr, så gror det best. Endret 4. juli 2008 av KimNK Lenke til kommentar
mfb Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 da skal jeg gjøre som dere har sagt. takker for alle innspill siste spørsmål er kun dette: når det danner seg skorpe, vet ikke hvor lang tid det tar, men når det gjør det, kan jeg ha på vanlig klær osv, eller må jeg beskytte tilfelle det er fare for at den blir "slitt" bort eller gnis mot klær og faller av før den skal? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Berre det ikkje er for stramt går det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå