Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Aaaaarrrggh! Hullene i ørene mine har ikke grodd enda. Etter 3 mnd. Hva gjør jeg?

Deal with it? :p

Neida, jeg har hatt hull i venstre i snart ett år og det er enda ikke helt "friskmeldt". Det viste seg imidlertid at det hjalp å bruke "orginaldobben" som ble satt inn etter at hullet ble tatt.

Lenke til kommentar

Her er min første tattovering :)

Ja, jeg vet at veldig mange andre har stjerner, men det er noe jeg rett og slett driter i.

Je gtok tattoveringa fordi jeg synes den var fin, og ikke for at alle andre skulle synes den er det :) Så slipper jeg å høre kommentarer om det :p

Lenke til kommentar
Tok hull i Tragus i går :D

Veeldig impuls, og hos frisør :roll:

Du må ikke si at du har tatt hos frisøren. Det er ikke populært i denne tråden.

Det bryr meg faktisk midt i .... ;)

Men det kan fort utløse ramaskrik! Det ser ut til å ha begynt alt når du ser på forrige innlegg. ;)

Endret av Glimti
Lenke til kommentar
Men det kan fort utløse ramaskrik! Det ser ut til å ha begynt alt når du ser på forrige innlegg. ;)
Ja, fy faen, at noen folk gidder å reagere på DIY-piercing, frisørpiercing, tatovering med passer og penn, branding med lighter og nål, tattovører som mer enn gjerne tatoverer fulle folk uten å spørre om legitimasjon i tropene etc. Det er jo tross alt ikke SÅ farlig, det er ikke NØDT til å være farlig. ;)

Orker ikke å surfe igjennom flerfoldige sider.

Noen som vet om en grei norsk nettside de selger piercinger?

Klarte å svelge min

Veldig få norske, men vet om en god svensk.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er det forresten sånn at ingen profesjonelle studioer i Norge tatoverer hverken på hender, hals og i ansiktet? Det var ei på jobben som sa hun trodde det var sånn når jeg sa at jeg kunne tenke meg en liten tatovering på innsiden av underleppa.

Lenke til kommentar

Det er noen som vil be deg om å tenke nøye gjennom det, og noen vil nok nekte, og jeg tror det er få som ville gitt deg det som første tatovering. En jeg vet om ville ha implants, Christiane ba ham skrive et banneord i pannen og gå rundt med det en stund, og om han ikke mistrivdes med oppmerksomheten han fikk av det, ville hun sette dem på ham.

Lenke til kommentar
Er det forresten sånn at ingen profesjonelle studioer i Norge tatoverer hverken på hender, hals og i ansiktet? Det var ei på jobben som sa hun trodde det var sånn når jeg sa at jeg kunne tenke meg en liten tatovering på innsiden av underleppa.

Bare noe gnål. Jeg har tattovert både fingre og hals her i Norge. Og har spurt om de vil tattovere ansiktet også og de sa ja, men de anbefalte det ikke.

Lenke til kommentar
Ja, fy faen, at noen folk gidder å reagere på DIY-piercing, frisørpiercing, tatovering med passer og penn, branding med lighter og nål, tattovører som mer enn gjerne tatoverer fulle folk uten å spørre om legitimasjon i tropene etc. Det er jo tross alt ikke SÅ farlig, det er ikke NØDT til å være farlig. ;)

Som du ser utifra det jeg først skrev som var følgende: Du må ikke si at du har tatt hos frisøren. Det er ikke populært i denne tråden. Så var jeg ikke særlig seriøs. Og joda, man kan fint reagere på noe man mener er feil/ dumt/ annsvarsløst osv. men hvorfor må folk reagere hver eneste gang noen skriver om det her i tråden? Det blir til det kjedsommelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...