RaW_DeNiM Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Svaret: + HAHA best ever:p Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 En foldekniv er altfor kjedelig! Bruk en springkniv! Evnt. en ramokniv. Da lager man hull! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 tror jeg satser på samekniv jeg Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Endret 3. juli 2008 av Osse-Mon Lenke til kommentar
No14 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 skal ha tatovering av navnet mitt "Barone" på overarmen og ettersom navnet mitt er italiensk tenkte jeg og har lyst til å ha en fin font. Kursiv løkkeskrift. Sliter med å finne disse på nettet, og har vært hos en tatoveringsartist, men er for lite utvalg der synes jeg, og når jeg først skal ta tatovering skal den være perfekt. Har en link til noe som er ganske lignende det jeg vil ha: Kursiv løkkeskrift, men at bokstavene ikke er så tykke, mer tynne bokstaver og en ganske fin og kraftig forbokstav B. Takker for all hjelp Prøv denne siden: http://www.fonts.com/FavoriteFonts/FormalScripts.htm Lenke til kommentar
mfb Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 skal ha denne:) På venstre overarm:) Gleder meg, i morgne på Max Tattoo:) Er italiensk navn så følte jeg måtte ha den type font, og liker det og. kan ikke ha sånne gotiske bokstaver, blir for hardt:) Er det spesielt vondt på overarmen å tatovere? Vet iallefall at underarmen, på sidene av overkroppen (under armene på en måte) og brystet er spesielt vondt fordi det er tynnest hud der Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 skal ha denne:) På venstre overarm:) Gleder meg, i morgne på Max Tattoo:) Er italiensk navn så følte jeg måtte ha den type font, og liker det og. kan ikke ha sånne gotiske bokstaver, blir for hardt:) Er det spesielt vondt på overarmen å tatovere? Vet iallefall at underarmen, på sidene av overkroppen (under armene på en måte) og brystet er spesielt vondt fordi det er tynnest hud der Smerte er noe som varierer veldig. Noen kan si det gjør drit vondt andre sier det ikke kjennes. Da jeg tok min på overarmen var det bare irritabelt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Overarmen er en av de "gode" plassene etter min mening, men som bruttern sa "smerte varierer fra person til person". Min erfaring med overarmen er at det er en grei plass=) Lenke til kommentar
Minus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Guff.. Er det maskeringstaperuller han har puttet i ørene sine? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Er det ikke bambus da Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Guff.. Han burde gjort noe med håret. Det er grusomt! Ellers kult! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Tok hull i Tragus i går Veeldig impuls, og hos frisør Endret 3. juli 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tok hull i Tragus i går Veeldig impuls, og hos frisør Frisør? jeje da ber du bare om bråk^^ Lenke til kommentar
total Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har lurt på en sak. Mener å ha hørt/lest noe om at folk med fengselstatoveringer (hvor blekket inneholder metall) ikke kan ta MR-scan. For da vil metallet bli rivd ut gjennom huden. Er det en røverhistorie, eller er det noe sannhet i det? Vel, jeg tok MR i 15 minutter for et par dager siden og merket hvertfall ikke noe til dette. Har sett mythbustersepisoden og tenkte litt på det da jeg lå der Fengselstatoveringer er ofte laget med vanlig kulepennblekk. her er en fin guide til det om du kjeder deg litt ikveld: http://www.viceland.com/int/v14n4/htdocs/s....php?country=us Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Guff..Jeg vil se ham uten linsen og med grodd scarification. Han kunne droppet en medusa, men fy faen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Nå har jeg fått Piercing i underleppa og min første tatto på under en måned. Fornøyd kan man si Kommer bilde av begge deler i løpet av dagen tror jeg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tok hull i Tragus i går Veeldig impuls, og hos frisør Du må ikke si at du har tatt hos frisøren. Det er ikke populært i denne tråden. Lenke til kommentar
hiki Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 I det nyeste Kamille er det en artikkel om tatovering og Electric Linda. Positivt at det blir fremstilt som litt mer normalt og akseptert. (selvom det hovedsaklig er pga kjendiser med tatoveringer) Electric Linda sier at fargene i en tatovering er like fine etter 30 år. Stemmer virkelig det? Håper jo det, da er det jo ikke mye man trenger å etterfylle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå