Suppelars2k Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvis jeg noen gang skulle hatt en tatovering, måtte det ha vært et Heartagram. Du er ikke alvorlig nå? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Hvis jeg noen gang skulle hatt en tatovering, måtte det ha vært et Heartagram.En liten ting jeg lurte på, det er vel ikke noe stress å tatovera over pulsåra(eller hva nå enn den heter), altså underarmen ved håndleddet? Nei, nålene går ikke mer enn ~2mm ned i huden. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Da er det på tide med ny tatovering for min del i dag, går i "stolen" kl 12. Har nå ca brukt et år siden siste tatovering på å finne ut hva jeg skal ha, og valget falt etterhvert på coveret til Motörheads album orgasmatron på ryggen, kommer til å bli edder-fet, gleder meg til å se resultatet Har tidligere valgt en litt mer uskyldig metallica tatovering på armen, har falt ned på musikk-sjanger når det gjelder tatoveringer, da de sier mye mer om meg og gir meg mye mer enn en tribal (som kan være kult) enn en som er bladd frem i en bok hos tatovøren. G Endret 11. august 2005 av Goebbels Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bilder når du er ferdig! Lenke til kommentar
Palme Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 og hva koster så gildet? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 får se ann, blir bare å streke opp i dag, fylle på etterhvert. 5-7000 totalt tenker jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Nok en grunn til å sjekke ut studioet før man tar en tatovering. Tatoveringen på bilde 1 er fra et eller annet studio i utlandet (Danmark, tror jeg det var), og tatoveringen på bilde 2 er det Jannicke@Let's Buzz som har laget. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Bilde 2. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hvis jeg noen gang skulle hatt en tatovering, måtte det ha vært et Heartagram.En liten ting jeg lurte på, det er vel ikke noe stress å tatovera over pulsåra(eller hva nå enn den heter), altså underarmen ved håndleddet? Flodhest på forumet har vel en tattis nesten over pulsåren? Jupp, stemmer det. Jeg har en sak jeg har laget i photoshop på håndleddet. Går helt fint det, nålen går ikke på langt nær så dypt at den kan skade pulsåren. Er ikke hjemme nå, men kan se om jeg har den på nett, så kan jeg poste bilde. edit: la til bilde, for de som har interesse av det. Av en eller annen grunn, synes jeg den ser bedre ut i virkeligheten, ser litt skjev ut på bildet, har litt med vinkel på armen og perspektiv å gjøre. Gleder meg forresten til å se bilder av Goebbels tatovering. Så sinnsykt fet ut. Endret 11. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Når jeg blir stor vil jeg få tattovert dødsetermerket på armen, akkurat slik som det er i bøkene! Men var det ikke attenårsgrense på å få tattovering? Hvor tok du det flodhest? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvordan ser det merket ut? Jeg tok den i fjor sommer, da jeg var 17 år. De var egentlig imot å tatovere folk under 18, men etter litt masing og slikt fikk jeg tatovert meg, med min mors samtykke såklart. Jeg tok den på www.bodyart.no i Larvik. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ok! Jeg får uansett ikke lov av mine foreldre før jeg blir atten jeg. Omtrent slik ser den ut: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ah, cool. Du burdte uansett ikke tatovere deg når du er så ung som du er nå. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ok! Jeg får uansett ikke lov av mine foreldre før jeg blir atten jeg.Omtrent slik ser den ut: http://img74.photobucket.com/albums/v225/m...da/darkmark.jpg Kult Kunne faktisk tenkt meg Death Eater merket selv. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvem kan vel ikke det som liker HP? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Spørsmålet er om det er like kult med Harry Potter ting på kroppen når du er 30 eller no... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Og slik er det med det meste av ting en kan få på kroppen. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvis jeg noen gang skulle hatt en tatovering, måtte det ha vært et Heartagram. Du er ikke alvorlig nå? Nei, hvorfor skulle jeg finne på å være det? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Og slik er det med det meste av ting en kan få på kroppen. Hvis noe er gjennomtenkt, er det godt mulig at det er kult mer enn tre år. Jeg tror muligens jeg ville hatt piercingene mine når jeg er 30, men jeg lurer på om det ikke kan bli problematisk (har en følelse av at de bør hives ut en stund før det). Psilo sine tattoveringer er nok noe han ikke kommer til å være lei om to-tre år heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå