Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det på tide med ny tatovering for min del i dag, går i "stolen" kl 12.

 

Har nå ca brukt et år siden siste tatovering på å finne ut hva jeg skal ha, og valget falt etterhvert på coveret til Motörheads album orgasmatron på ryggen, kommer til å bli edder-fet, gleder meg til å se resultatet :)

Har tidligere valgt en litt mer uskyldig metallica tatovering på armen, har falt ned på musikk-sjanger når det gjelder tatoveringer, da de sier mye mer om meg og gir meg mye mer enn en tribal (som kan være kult) enn en som er bladd frem i en bok hos tatovøren.

 

 

orgasmatron.jpg

 

G

Endret av Goebbels
Lenke til kommentar
Hvis jeg noen gang skulle hatt en tatovering, måtte det ha vært et Heartagram.

En liten ting jeg lurte på, det er vel ikke noe stress å tatovera over pulsåra(eller hva nå enn den heter), altså underarmen ved håndleddet?

Flodhest på forumet har vel en tattis nesten over pulsåren?

Jupp, stemmer det.

Jeg har en sak jeg har laget i photoshop på håndleddet. :grin: Går helt fint det, nålen går ikke på langt nær så dypt at den kan skade pulsåren.

 

Er ikke hjemme nå, men kan se om jeg har den på nett, så kan jeg poste bilde.

 

edit: la til bilde, for de som har interesse av det. Av en eller annen grunn, synes jeg den ser bedre ut i virkeligheten, ser litt skjev ut på bildet, har litt med vinkel på armen og perspektiv å gjøre. Gleder meg forresten til å se bilder av Goebbels tatovering. Så sinnsykt fet ut.

post-63-1123758049_thumb.jpg

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Og slik er det med det meste av ting en kan få på kroppen.

Hvis noe er gjennomtenkt, er det godt mulig at det er kult mer enn tre år. Jeg tror muligens jeg ville hatt piercingene mine når jeg er 30, men jeg lurer på om det ikke kan bli problematisk (har en følelse av at de bør hives ut en stund før det). Psilo sine tattoveringer er nok noe han ikke kommer til å være lei om to-tre år heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...