Minus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Fy søren, de ringene var jo helt enorme. Så ut som han nettopp hadde kommet ut fra sykehust med enorme hevelser. Synes det er fint med små tunneller i øret, jeg. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Toph Hmm =/ Det der tror jeg må være noe av det styggeste jeg har sett. Så ikke mye praktisk ut med den svære greia i kjeften. Åssen klarer han å snakke tro? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Toph Hmm =/ Det der tror jeg må være noe av det styggeste jeg har sett. Så ikke mye praktisk ut med den svære greia i kjeften. Åssen klarer han å snakke tro? Og spise/drikke? :!: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 TophHmm =/Det der tror jeg må være noe av det styggeste jeg har sett. Så ikke mye praktisk ut med den svære greia i kjeften. Åssen klarer han å snakke tro? Og spise/drikke? :!: Og snyte seg Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 TophHmm =/Det der tror jeg må være noe av det styggeste jeg har sett. Så ikke mye praktisk ut med den svære greia i kjeften. Åssen klarer han å snakke tro? Og spise/drikke? :!: Og snyte seg Og plystre. Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 hvor på leggen er det minst vondt å tatovere seg? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Ingen steder. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Du tatoverer deg der du vil gjøre det, kjenne det gjør du uansett og det er litt av poenget også. Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 så klart man kjenner det uansett, men jeg klarer ikke bestemme meg for yttersiden nederst på leggen eller øverst bak (hvor det er breiest)... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Ikke la hva som er vondest bestemme hvor du vil ha det? Tenk heller på hvor det ser best ut. Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 er liksom det jeg ikke er helt sikker på... tenkte på noe i likhet med denne: Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Fin Dog den var veldig lik Datasmurf sin. Ikke at det har noe å si da Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Du tatoverer deg der du vil gjøre det, kjenne det gjør du uansett og det er litt av poenget også. Jeg kjente så og si ingenting på fingrene og underarmen. På siden av halsen var det heller ikke så ille. På overarmen, skulderen og innsiden av overarmen kjente jeg det bedre. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 noen som har peiling på ca hvor lenge man må vente fra man bestiller time på pinpoint i oslo til man får time? tenkte stikke ned i morra uansett å høre men hadde vært greit å vite Lenke til kommentar
mfb Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 jeg lurer paa en ting. tok piercing i leppa forrige torsdag og har en stang der naa. drar paa ferie om 4 uker, og til da har jeg veldig lyst til aa ha ring der (CBR/BCR) eller hva det heter, saann ring med kule i. fikk vite av artisten at man helst boer vente i 6 uker foer man kan bytte; men siden jeg dra paa ferie som varer i 4 uker har jeg veldig lyst til aa bytte til ring etter kun 4 uker. er dette et stort problem aa gjore dette? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Du tatoverer deg der du vil gjøre det, kjenne det gjør du uansett og det er litt av poenget også. Jeg kjente så og si ingenting på fingrene og underarmen. På siden av halsen var det heller ikke så ille. På overarmen, skulderen og innsiden av overarmen kjente jeg det bedre. Poenget mitt var...hadde du foreks. hoppet over å blekke halsen din selv om du viste du kom til å kjenne det( et eks.)? Man blekker der man vil gjøre det og om det er vondt da så overlever man uansett=) Barone: Jeg tviler på at det gjør noe, men hør på det artisten har sagt. Er som oftest en grunn til det=) Endret 30. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Til dere som har utvidet ørene: er det "lurest" å ta første strekk i studio, eller er det tilnærmet ett fett om man gjør det hjemme eller ikke så lenge man har de rette "verktøyene"? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Så lenge du vet åssen du gjør det osv. så ser jeg ikke noe grunn til å gå til et studio=) Finnes masse info om dette på nettet og det er faktisk artig å gjøre det selv fra starten av syns jeg da=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå