marlboro! Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Overlever jeg å ta piercing i leppa? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Han må jo bli heftig tørr i kjeften. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Var ikke akkurat det jeg reagerte mest på dog. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Overlever jeg å ta piercing i leppa? nei. Risken for å dø om man piercer leppa si ligger på 98%. Jau du overlever. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det var dumt, for resten av tatoveringen var sinnsykt fin ... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Link Kjenner jeg ikke er i stand til å føle noe sympati her. Hun har "planlagt" dette i flere år, men velger seg såklart en krisedårlig (og veldig, veldig billig) tatovør. Attpåtil gadd hun ikke å trippeltsjekke noe før han satte nåla i henne? Velfortjent. Øyh, legg ut "life's a gambel"-tattooen, noen!! Endret 27. juni 2008 av Glint Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Det var dumt, for resten av tatoveringen var sinnsykt fin ... Mneei, egentlig ikke. Det er temmelig slett arbeid. Men, 4000 svenske kroner er jo ikke så mye.. man får hva man betaler for. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hahah, nå la jeg merke til hodeskallen i midten. =D Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Huff den var jo direkte stygg! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Så artikkelen akkurat, vil ikke si at den var spesiellt fin, og i tilegg ser den ikke akkurat symetrisk ut Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Med med en skisse tegnet av samboeren i hånda ja der er forklaringen , for alt vi vet har artisten kopiert skissen 100% , med dårlig tegning osv uasett hun burde nok sjekket bedre , er jo ikke tegnestifter det tegnes med heller Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det var dumt, for resten av tatoveringen var sinnsykt fin ... I mine øyne var den nå helt forferdelig. =/ Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det er visst ikke så lett å uttrykke ironi på nett. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Verken toneleie, kroppsspråk og ansiktsuttrykk er særlig lett å overføre til tekst. For å kunne formidle de ironiske og/eller sarkastiske undertonene i utsagnet, må man dermed ty til andre virkemidler. Bruk av emoticons, utheving av tekst eller å formulere utsagnet på en måte som sterkt understreker sarkasmen/ironien. Dette er selvfølgelig bare et fåtall av alle mulighetene man har til rådighet. Lykke til, og stå på videre! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg tok ironien din, Camron, hvis det hjelper:P Forøvrig var tattoveringen hestestygg og Glint har et godt poeng. Damen var ikke akkurat lur. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Toph Hmm =/ Jeg syns at veldig mye innen tatovering/piercing kan være veldig tøft og stilig på de rette personene, men dette var nesten litt sjokkerende. Fikk samme følelsen i magen som når jeg ser operasjoner på TV. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Var egentlig ikke det jeg reagerte på. Bare det at han strakk så utrolig fort. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Å ja. :!: Nei, var nok synet jeg reagerte på gitt. Det var jo helt vanvittig. Spesielt den i leppa, men de i nesa var drøye også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå