Catkin Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har en følelse av at du er inne på noe der, Kibs. Mmm, Anti-eyebrow er fint. Og snakebites på de som kler det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) ------------- <-- dette er en strek for videre tolkninger av tolkningen til tolkningen, ok? 2 innlegg er fjernet fra tråden. (Send meg en pm om du er uenig, eller enig, eller bare har lyst til å sende noen velvalgte ord, men tråden går nå videre ). (Som sagt, pm, ikke innlegg) Endret 25. juni 2008 av Alastor Lenke til kommentar
No14 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvordan er det å tatovere hvitfarge? Hvordan ser det ut etter noen år? Skal ha en ny tattoo og lurer på om jeg skal fylle med hvit eller la det være åpent.. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Bestilte noe greier fra barbarella nå, digge piercinger ^^ MEN, gav bort kortinfo osv, fikk kun en bekreftelsesmail med ordrenummer, ikkenoe annet. Har seg slik at jeg er grønn med betaling fra andre land, men burde jeg ikke fått et kontonummer og et KID-nr? Hjelp meg å betale Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hva mener dere om jenter med tatoveringer på brystene? Dama skal ta slike små "poter" på puppene. noen som har noen bra bilder av slike "poter"? dere skjønner vel hva jeg mener? slike fotavtrykk av dyr lixm Jeg for min del vil tro at det kommer til å bli veldig bra, men gruer meg til å ikke kunne ta på puppene på en stund Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Synes selv det er litt "teit", men nå bestemmer ikke jeg over hva andre gjør. Masse bilder av pote-tattiser HER Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Takker å bukker Litt usikker på hva jeg synes om det selv og, men hun vil ha det så da får hun bare ta det Selv skal jeg ha noe random mønster på armen, men må først få tak i penger Endret 26. juni 2008 av Complexity Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Eve har vel vært stripper/hore tidligere. Potetattis ... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Vil ikke hatt henne om hu ble kastet etter meg :!: hu er ikke pen rett og slett, selv om mange mener det. stripper\hore har jo ingenting å si på personen så det er sagt. Endret 26. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Stripper/hore har veldig mye å si om personen. Quotes from an article by Candi Cushman:According to University of Pennsylvania psychiatrist Mary Anne Layden, between 60 and 80 percent of nude dancers were raped or sexually abused as children. One study found that 35% of strippers have Multiple Personality Disorder, 55% had Borderline Personality Disorder, and 60% had Major Depressive Episodes. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Hva mener dere om jenter med tatoveringer på brystene? Kommer helt an på motivet, men poter assosierer jeg med snuskete muffintop-berter og roser er noe 40-50 år gamle damer går rundt med. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Stripper/hore har veldig mye å si om personen. Quotes from an article by Candi Cushman:According to University of Pennsylvania psychiatrist Mary Anne Layden, between 60 and 80 percent of nude dancers were raped or sexually abused as children. One study found that 35% of strippers have Multiple Personality Disorder, 55% had Borderline Personality Disorder, and 60% had Major Depressive Episodes. Hadde man ikke fått skader av å selge seg så er man laget av noe utenomjordisk, har ikke møtt noen ennå som har det bra etter å drevet på med det...uansett, da misforsto jeg grunnen til at du sa det. Nå tenkte jeg på at mennesker som driver med sånt er søppel osv...altså noe negativt. Så beklager for den. Jeg tenkte i den veien at personener er like mye verdt om personen har solgt seg, brukt dop osv. Endret 26. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hva mener dere om jenter med tatoveringer på brystene? Syns puppene blir ødelagt av å tatovere de. Alle andre steder, bare ikke der. Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) når jeg skaffer meg tatovering skal det være en drage. (ifølge ei venninne) liker jeg tydligvis best de vestlige dragene er fortsatt i tenke-boksen når det gjelder å tegne den. den skal iallefall ha tydelige vinger. vet ikke helt hvordan den skal "stå" enda eller hva som er best på overarmen. Endret 26. juni 2008 av simmi-91 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Fine laar. Savner medusaen min. Har planer om aa ta en annen piercing i fjeset for Oslo SusCon, har bare ikke bestemt meg enda. =D Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er det veldig tabu å tatovere swastika? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Neida, kjør på. Har en svastika-tattoo selv. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er det veldig tabu å tatovere swastika? Det kommer vel veldig an på personen som innehar tatoveringen, og på utførelsen etc... Personlig ser jeg ikke på swastikaer som generelt negativt, men det blir jo veldig forskjellig fra tatovering til tatovering. Jeg ville definitivt reagert negativt på noe ala denne: Mens swastikaer som ikke virker "klart nazistiske" på meg ville jeg ikke hatt noen problemer med i det hele tatt. Det som er synd er at folk flest (feilaktig) forbinder swastikaen med nazisme, jødeutryddelse etc, så de aller fleste ville nok kanskje ikke reagert positivt på en slik tatovering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå