Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor i Oslo man burde gå for å ta en piercing litt nedenfor underleppa? Altså som den på bildet jeg legger ved.. Er gutt men denne var den første jeg fant.. Hva koster det for en slik en også? Og om jeg skulle bli lei den og ta den ut om 1, 3, 10 år.. hvordan vil det se ut i etterkant?

post-61908-1214007647.jpg

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor i Oslo man burde gå for å ta en piercing litt nedenfor underleppa? Altså som den på bildet jeg legger ved.. Er gutt men denne var den første jeg fant.. Hva koster det for en slik en også? Og om jeg skulle bli lei den og ta den ut om 1, 3, 10 år.. hvordan vil det se ut i etterkant?
Pinpoint piercing er anbefalt. Koster 650 hos dem, som oftest mellom 500-700 på de fleste studioer. Om du skulle bli lei den får du et pittelite arr der piercingen var når den er grodd.
Lenke til kommentar
Som sagt, min er slik hele tiden. Uansett om det er 40 varme eller 20 kalde. Og vil tro det er like normalt.

 

Interessant at det kan komme av at arbeidet er utført litt for "hardt". Kan stemme på meg, den tatoveringen som står litt ut er den som er tatt av den dårligste tatovøren.

 

Har bare klart å finne stedet jeg tatoverte meg på nevnt to ganger her på forumet. Begge var i denne tråden, og begge var negative. Så ikke umulig at det er snakk om litt dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar
Heisann

 

Jeg skal tatovere meg bare jeg finner en bra tatoveringsartist. tatoveringen skal være noe i denne stilen men med en annen dame selvsagt :Dhttp://www.bmeink.com/A51209/high/bmepb179421.jpg

 

Noen her som vet om noen som er gode på denne typen tatoveringer?? helst cirka østlandet men heller ikke noe problem å reise lenger heller

 

Ingen som har noen gode tips altså?

 

Takknemlig for alle svar

Lenke til kommentar

Hei! Ny på denne delen av diskusjon.no:) Jeg tok en stor tatovering for ca. en uke siden i Tyrkia, går over ene brystmuskelen, skulderen og bak litt på ryggen.

 

http://www.blackangelstudio.com/eng/

 

 

Fikk beskjed av å gjøre følgende av tatovøren når det gjaldt etterbehandling.

 

i 2 uker:

 

Før dusj, smøre inn med vaselin. Etter dusj, smøre med biophantene krem(anti bakteriell), samt bruke denne kremen til å smøre 2-3 ganger om dagen.

 

Høres dette rikitg ut? Er litt usikker på dette med å vaselinen før dusj.

 

Hele tatoveringen flasser mye. Den jeg tok først på brystet(gått en uke nå) virker som den er i ferd med å flasse for andre gang, et tynt lag.

 

Ofte virker huden ganske tørr selv om jeg smører 2-3 ganger om dagen med krem, motivet på skulder har flasset et lag, men er nå flassete i kantene på ny. Er det normalt at det flasser flere lag??

Lenke til kommentar

Hvis du har lest litt i denne tråden så har du sikkert lagt merke til at man blir frarådet fra å tatovere seg i utlandet. Da har du liksom ikke noe sted å gå hvis det skulle være noe du lurte på. Du kan jo selvfølgelig spørre andre tatovører, eller f. eks. her på forumet, men det beste vil ofte være å snakke med den som tatoverte deg. Så får man heller dobbeltsjekke med andre etterpå. Det med å smøre med vaselin før hver dusj har jeg aldri hørt om, om kan ikke helt se at det skal ha noe effekt da man vasker det av rett etterpå. Det å smøre med en god krem etter dusj, og en del ganger om dagen kan være lurt ja. Selv brukte jeg Helosan, en helt vanlig krem man får på alle apotek. Husker ikke i farten hvor ofte jeg smørte, men tror det kanskje var litt for ofte. Siden det var min første tatovering visste jeg ikke helt hvordan alt skulle gjøres, og ville være på den sikre siden.

Når det gjelder flassingen kan jeg ikke hjelpe deg. Mener å huske at min flasset minimalt (kan ha sammenheng med min overdrevne bruk av krem).

Endret av Leeroymonster
Lenke til kommentar

Smøre så lite som mulig når den gror, så gror det penare og fortare. Der det er mykje bevegelse kan det derimot vere lurt å smøre.

Hyigene er meir eller mindre alfa og omega.

 

Leeroy: Sant det. Eit sår treng luft for å gro.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...