Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

"Problemet" er at tatoveringen min på en måte er hevet over huden. Når jeg drar fingrene over den så føles det som om den ligger rundt 1 mm (eller mer?) over den andre huden. .... Har hatt den i et drøyt år nå, så lurer vel egentlig på om dette er normalt?

Ja, vil tro dette er normalt. En av mine kjenner jeg når jeg tar på huden, altså den står litt opp, men de andre kjennes ikke. Vet ikke hvorfor...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde ei dame innom jobben i dag. Så ut som hun var mellom 30 og 40 år (jeg kan ha tatt feil..), lav, lett - snakebites (tror jeg iallefall, to stk piercinger i leppa), en i tunga, en i nesa, en i øyenbryn - og tattiser. Hun var også 0.5 cm-barbert på hodet.

Sjelden jeg har sett noe så gjennomført hett noe =).

(btw, jeg forholder meg profesjonellt til jobben min, og gjorde ingenting uanstendig, om enkelte skulle være bekymret for det.)

Lenke til kommentar
Hadde ei dame innom jobben i dag. Så ut som hun var mellom 30 og 40 år (jeg kan ha tatt feil..), lav, lett - snakebites (tror jeg iallefall, to stk piercinger i leppa), en i tunga, en i nesa, en i øyenbryn - og tattiser. Hun var også 0.5 cm-barbert på hodet.

Sjelden jeg har sett noe så gjennomført hett noe =).

(btw, jeg forholder meg profesjonellt til jobben min, og gjorde ingenting uanstendig, om enkelte skulle være bekymret for det.)

Gravelesbe?

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg egentlig mindre hva slags seksuelle og følelsesmessige preferanser hun har...poenget var at hun var 100% gjennomført og det så bra ut, selv om hun var "gammel". Flere her har jo diskutert ang hva man gjør når man blir eldre vs bodymods.

Lenke til kommentar
poenget var at hun var 100% gjennomført og det så bra ut, selv om hun var "gammel". Flere her har jo diskutert ang hva man gjør når man blir eldre vs bodymods.

Mellom 30 og 40 år... og du omtaler henne som gammel og eldre..

Hjelp! Da er det ikke lenge til jeg er gammel..

Lenke til kommentar
Jeg snakker om hele tiden her, ikke bare i varmen osv. Fortsatt like normalt? :)

Som sagt, min er slik hele tiden. Uansett om det er 40 varme eller 20 kalde. Og vil tro det er like normalt.

Interessant at det kan komme av at arbeidet er utført litt for "hardt". Kan stemme på meg, den tatoveringen som står litt ut er den som er tatt av den dårligste tatovøren.

Alastor - beklager, så ikke anførselstegnet. Allikevel - er det ikke alltid litt sannhet bake et anførselstegn (og/ eller ironi) ?

Endret av Alastor
Slått sammen to poster.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...