Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men når man tar piercing i leppa, hvor lenge må man vente før man kan ta den ut og inn da osv. er det noe stell man trenger å gjøre med den? noe man ikke kan drikke/spise osv?

generelt bare noen opplysninger rundt det dersom det er noen relevante

Lenke til kommentar
http://modblog.bmezine.com/2008/06/17/how-...ttoo/#more-8441

denne var drit bra , jeg lurer på hvor sånne kvinner som ikke har sette tatoveringer før finnes , så jeg kan dra dit om noen år og skremme de :D

Fæl innstilling på han som "kommenterte" innlegget. Virket virkelig som han brukte introen på å forklare at han "kan forstå" hva andre tenker, for deretter å være skikkelig tåpelig. Ærlig talt, tatoveringer skal være sære og frike folk ut - spesielt sånne som hun beskriver. Tror du Glint blir lei seg når folk ser ham og løper i motsatt retning? Tror du Skullboy kommer til å ta selvmord fordi 99% av verdens befolkning har null respekt for ham? Svaret er sannsynligvis ja (etter å ha lest intervjuet med ham), men dette er en konsekvens av det man gjør. Jeg skjønner ikke hvorfor man vil at samfunnet skal akseptere noe man i utgangspunktet har gjort for å være unik og skille seg ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Så hvis folk på gata hadde stoppet og sagt "jeg har null respekt for deg" fordi du brukte Vote for Pedro-t-skjorten, så hadde det vært greit?

Lenke til kommentar
men når man tar piercing i leppa, hvor lenge må man vente før man kan ta den ut og inn da osv. er det noe stell man trenger å gjøre med den? noe man ikke kan drikke/spise osv?

google det. om det er ei særiøs piercing-sjappe får du med "bruksanvisning" når du blir piercet. det er også en basic en i førstepost her (om jeg ikke er helt på vidda?)

Edit: Tror ikke det er noe du ikke kan spise, men sterk mat er sikkert ikke anbefalt.

Endret av pwned
Lenke til kommentar

hmm jeg vet jeg har sett den tattoen enten på forumet her eller bmeink men har snart sett gjennom alt av sider

Lenke til kommentar
Så hvis folk på gata hadde stoppet og sagt "jeg har null respekt for deg" fordi du brukte Vote for Pedro-t-skjorten, så hadde det vært greit?

Jeg gjør det til folk som har buksen i sokkene, så det hadde vært hyklersk av meg å si noe annet. That being said, jeg hadde godtatt at en jente ikke likte meg fordi jeg hadde filmreferanser på klærne mine og derfor ikke ønsker å bli kjæresten min.

Lenke til kommentar
http://modblog.bmezine.com/2008/06/17/how-...ttoo/#more-8441

denne var drit bra , jeg lurer på hvor sånne kvinner som ikke har sette tatoveringer før finnes , så jeg kan dra dit om noen år og skremme de :D

Fæl innstilling på han som "kommenterte" innlegget. Virket virkelig som han brukte introen på å forklare at han "kan forstå" hva andre tenker, for deretter å være skikkelig tåpelig. Ærlig talt, tatoveringer skal være sære og frike folk ut - spesielt sånne som hun beskriver. Tror du Glint blir lei seg når folk ser ham og løper i motsatt retning? Tror du Skullboy kommer til å ta selvmord fordi 99% av verdens befolkning har null respekt for ham? Svaret er sannsynligvis ja (etter å ha lest intervjuet med ham), men dette er en konsekvens av det man gjør. Jeg skjønner ikke hvorfor man vil at samfunnet skal akseptere noe man i utgangspunktet har gjort for å være unik og skille seg ut.

var jo kommentarene som gjorde det morsomt :p

og jeg synes det hun dama skriver er sært , kan ikke si jeg kjenner noen som ville ha reagert sånn på tattoveringer .

EDIT: og steffy eg liker ikke det nye nicket ditt , hadde det ikke vært for avataren så hadde eg ikke kjent deg i gjenn :p

Endret av Mato
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Vurderer å tatovere en "Ace of Spades" på venstre av brystkassa. Oppå mannepuppen liksom. sånn at det blir A'en og spar tegnet under.

Innspill? evt andre forslag

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
så siden det ikke går ann fylle opp igjen med vanlig kompressor, er eneste muligheten kjøpe ny, selvsagt..

Men hvor lenge holder en tank på 0,8 liter med luft ca da?

Vurderer å tatovere en "Ace of Spades" på venstre av brystkassa. Oppå mannepuppen liksom. sånn at det blir A'en og spar tegnet under.

Innspill? evt andre forslag

er et kult motiv det , har en på jobben som har spartegnet på underarmen , hvor hele tegnet er fylt med hvite hodeskaller ;)

Lenke til kommentar

Driver å leser gjennom tråden (er på side 64) så veit ikke om dette spørsmålet har kommet opp før. Har ikke sett noe til det så langt ihvertfall. :) Har også dristet meg til en PM til Psilocybe, men med laber respons. "Problemet" er at tatoveringen min på en måte er hevet over huden. Når jeg drar fingrene over den så føles det som om den ligger rundt 1 mm (eller mer?) over den andre huden. Merker det bare på alle omrissene rundt omkring på tatoveringen, men ikke så mye på fyllet (er ikke så mye av det, siden jeg har mye åpen hud i den). Spesielt det ytterste omrisset (fasongen på tatoveringen for de som ikke forsto det) er hevet ganske mye. Dette er også den tykkeste linjen i hele motivet (er en torshammer). Har hatt den i et drøyt år nå, så lurer vel egentlig på om dette er normalt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...