ZoDz Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Utvidet til 6mm og tror jeg må stoppe nå. Fikk vite av han som driver med piercinger på House of Pain at hullet mitt er for langt nede, så jeg må eventuelt skalpere om jeg vil ha 10mm. Btw, tattoverer House of Pain folk under 18? Virka sån når jeg var der forrige gang, så noen fjortiss jenter i 16 års alderen som skulle tattovere seg, kan godt tenkes de akkurat hadde fylt 18 men de både så virka yngre. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Som alt annet i denne varkre dog iriterende verden så varierer det=), men----ligger på 500-600 ca. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 namnam =) dette er macho i mine øyne Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Nåååh, så søt med kroppssminke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Noe av det på armen så litt mongo ut. Kanskje bare meg, men. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Enig med Eplefe. Ser ut som han har prøvd å dekke over en gammel tattoo på albuen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Nei, armen er temmelig crap i forhold til resten. Jeg brukte den tatoveringen som et godt eksempel på tribals som ligger bra på kroppen, men store deler av armen er elendig i forhold til resten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Yay, jeg så rett \o/ Var liksom litt random fra skulderen og ned til albuen, men greiene på hoften var diggbart. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Finns det en aldersgrense for å få en tatovering? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 De seriøse har 18, men mener du i loven så nei. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 De fleste seriøse aktører i Norge operer med en attenårsgrense. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Nei, armen er temmelig crap i forhold til resten. Jeg brukte den tatoveringen som et godt eksempel på tribals som ligger bra på kroppen, men store deler av armen er elendig i forhold til resten. Vet ikke om det er så stor interesse for å ta opp dette en gang til, men jeg ser fortsatt ikke poenget med at tribal nødvendigvis må følge linjer i kroppen. Så lenge det er et mønster man selv liker og så lenge man får det plassert slik man liker selv så ser jeg ikke at man bør endre det etter andres ønsker for at det skal ligge i riktig plassering i forhold til linjene i kroppen. Har du foresten kommet noe lenger med tatoveringene dine? Skulle ikke de fortsettes på nå til sommeren. Mener du skrev det for en stund siden. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Da får du bare like traibåll-jallet ditt videre, og overlate elitismen til oss på pidestallen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Enig med Glint. Jeg mener. Du som er så jævlig glad i stilen burde jo vite at store deler av poenget med en tribal (bortsett fra at den skal "bety så jææævlig mye for meg, lissom") er at den skal følge kroppen. Det er store deler av vitsen med den stilarten som blir voldtatt av folk med holdninger lik dine. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 http://modblog.bmezine.com/2008/06/17/how-...ttoo/#more-8441 denne var drit bra , jeg lurer på hvor sånne kvinner som ikke har sette tatoveringer før finnes , så jeg kan dra dit om noen år og skremme de Lenke til kommentar
andreasanthun Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 visst man har veldig små brystvorter, er det et problem når man skal ta piercing i brystvorten? anybody who knows? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 visst man har veldig små brystvorter, er det et problem når man skal ta piercing i brystvorten? anybody who knows? har hørt at det er en grense for hvor små dem kan være.. men som sagt jeg sa "hørt" Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Må gjerne være noe å sette metallet igjennom. Hvis man har små, flate brystvorter må man rett og slett bare vente. Ellers er man av typen som aldri kan få piercing der Lenke til kommentar
wailer Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 prøver igjen jeg da. Noen som vet har/eller vet hvor det bilde med en Rocker henger som jesus på korset over en by er? evt kan linke. Hvis dere skjønner hva jeg mener skal bare det som insparasjon i en full sleeve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå