Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Utvidet til 6mm og tror jeg må stoppe nå. Fikk vite av han som driver med piercinger på House of Pain at hullet mitt er for langt nede, så jeg må eventuelt skalpere om jeg vil ha 10mm.

Btw, tattoverer House of Pain folk under 18? Virka sån når jeg var der forrige gang, så noen fjortiss jenter i 16 års alderen som skulle tattovere seg, kan godt tenkes de akkurat hadde fylt 18 men de både så virka yngre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, armen er temmelig crap i forhold til resten. Jeg brukte den tatoveringen som et godt eksempel på tribals som ligger bra på kroppen, men store deler av armen er elendig i forhold til resten.

Vet ikke om det er så stor interesse for å ta opp dette en gang til, men jeg ser fortsatt ikke poenget med at tribal nødvendigvis må følge linjer i kroppen. Så lenge det er et mønster man selv liker og så lenge man får det plassert slik man liker selv så ser jeg ikke at man bør endre det etter andres ønsker for at det skal ligge i riktig plassering i forhold til linjene i kroppen.

Har du foresten kommet noe lenger med tatoveringene dine? Skulle ikke de fortsettes på nå til sommeren. Mener du skrev det for en stund siden.

Lenke til kommentar

Enig med Glint. Jeg mener. Du som er så jævlig glad i stilen burde jo vite at store deler av poenget med en tribal (bortsett fra at den skal "bety så jææævlig mye for meg, lissom") er at den skal følge kroppen. Det er store deler av vitsen med den stilarten som blir voldtatt av folk med holdninger lik dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...