Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Det varierer vel fra dag til dag. Er det ingen kunder satt opp, skal det ikke være noe i veien for at du kan hoppe i stolen i løpet av kort tid.

Nå kjenner jeg ikke særlig godt til tilbudet i Oslo, men er det noenlunde likt Bergen, vil jeg tro at det er et par dagers ventetid på de fleste stedene. Selvfølgelig kommer det avbestillinger her og der, men generelt sett får man ikke en tatovering gjort på dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lyst til å tatovere "Quod Me Nutrit, Me Destruit" på kroppen min et eller annet sted, kanskje samme sted som Angelina Jolie har det.

Ikke det korset, bare sitatet. Noen som vet hva det ville ha kostet?

thumb_Jolie%20latin%20tattoo.jpg

Har veldig lyst på en tattoo i den dur, noen som vet av en nettside som har flere slike tatoveringer som jeg kan se på eller noen kinesiske tegn?

Lenke til kommentar

halla, jeg blir 17 nå snart. og har tenkt å tattoere ninja stjerna til metallica. et eller annet sted på kroppen. noen som vet hvor det ville passet. har tenkt litt på venstre skulder blad. mne er litt usikker.

fant ikke noe bilde av den akkuratt nå. men kan legge inn senere. bare ta en titt på www.metallica.com så ser du den sikkert et sted.

Lenke til kommentar
Hvordan er det å sette in barbell etter du har hatt ring i ca. ett år?

psilocybe:Har sjappa du jobber hos ei nettside? Tenker å bestille time hos dere for å ta en tatto over nyttår.

Barbell i hvafornoe? Brystvorten?

www.letsbuzz.no. Litt brakk for øyeblikket, ny side er rett rundt hjørnet.

I brystvortene.

Takk for adressen :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis jeg noen gang skulle hatt en tatovering, måtte det ha vært et Heartagram.

En liten ting jeg lurte på, det er vel ikke noe stress å tatovera over pulsåra(eller hva nå enn den heter), altså underarmen ved håndleddet?

Flodhest på forumet har vel en tattis nesten over pulsåren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...