After Dark Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hun ene som jobber der høres skikkelig heit ut på telefonen hvertfall. Hvordan heit? Du er jente og synes "hun" høres heit ut... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 vell , det gjelder jo da kun stygge da jeg ser på tribal og skrift på nedre rygg område som tramp stamp . Uansett hva? Husker jeg så et bilde på nettet av en jente som hadde tatovert "Exit only" på korsryggen. Er det tramp stamp? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Hun hadde en pen stemme. Hva er rart? Btw: det går ann å sitere to innlegg samtidig. Så slipper vi dobbeltpostingen. åååh, så fete. Men såklart ikke i min størrelse. Endret 14. juni 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg liker nå leopardmønster på klær. Men ganske kult på plugger også. Bedere enn dem du postet sist iallefall! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hun ene som jobber der høres skikkelig heit ut på telefonen hvertfall. Hvordan heit? Du er jente og synes "hun" høres heit ut... Oi, kan noen mot formodning ha en objektiv oppfatning? Jeg skjemmes. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Btw: det går ann å sitere to innlegg samtidig. Så slipper vi dobbeltpostingen. Jeg vet, men innleggene gikk ikke automatisk sammen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Litt kjipt å få det stempelet da, finnes jo de meget pene tatoveringer der. Individuelle tatoveringer i det området er aldri fine. Uten unntak. Smaksak, som alt annet. Og utførselsspørsmål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hvem vet, kanskje skulls med vinger på brystet blir det nye trampstamp. Det kan virke sånn. Lenke til kommentar
ApeiBur Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Har tenkt litt på å ta en tattoo med brunrødt / "hudfarga" blekk slika at den ikke blir så synlig på avstand, nesten litt som en grodd scarification. Vil dette bli noe fint? Har søkt etter bilder uten mye hell. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 er kan ikke se for meg at det er verre en branding og det her jeg 2 av Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Jeg hadde heller ville blitt kuttet enn brent...syns å bli brent er mye mer intenst enn kutting, når det gjelder smerte=) Endret 14. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Mer intenst ja... Men en helt annen type smerte. Gi meg heller en glødende metallbit fremfor en skalpell anyday. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg tror nok jeg ville foretrukket kutting. Glødende metallbit høres bare grusomt ut Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Kutting > Branding. Skalpell over varmt metall anyday. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Det som er tydelig er at vi alle er foskjellig når det gjelder smerte. Men når vi er inne på temaet: Hvordan er det med detaljer på branding? Tenkte på en som jeg skal ha på brystkassa på venstre side (hjertesiden) med initsialene og fødselsdato til sønnen min. Det blir da: T K XXV V MM Vil jeg få noe problemer med plass etc.? Og har noen peil på ca. pris? Endret 14. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
pi. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Tenk deg å bli skjært i? Tenk deg å bli brent i? Så får du vurdere det etter det. (fyllepost) edit: PRater du om romertall? og hva symboliserer de? Endret 15. juni 2008 av Pille_ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Fødselsdatoen til sønnen hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå