Acrid Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Den ene av de to 20mm bloodwood-tunnellene jeg bestilte fra barbarella.se var selvfølgelig blitt knust underveis. Ægh! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Snakk med barbarella? De burde være behjelpelige. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Okey,d a kjøpte jeg meg en ny utvider på House of Pain siden ejg msita min gmale. kjøpe en 4mm. Fant ut at det jeg hadde før avr rundt 6-7mm. Så jeg ahdde da teknisk sett utvida fra frisørhull-3mm-6-7mm. Nå er jeg nede på 4 mm og jeg skal nok utvide til 6 før jeg slutter. Og hvit utvider så faktisk kulere ut enn ejg trodde så muligens jeg går med hvit istedenfor svart fremover. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Vennlig klagemail ble seff sporenstreks slengt avgårde. Krevde nytt smykke og prostatamassasje. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hahaha ^^ prostatamassasje fra sverige! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Tapers er ikke smykker, Zettec. Det finnes claws og annet du kan utvide med og bruke som smykker, men tapers er i utgangspunktet for tunge til å bli bært i øret hele tiden. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Tapers er ikke smykker, Zettec. Det finnes claws og annet du kan utvide med og bruke som smykker, men tapers er i utgangspunktet for tunge til å bli bært i øret hele tiden. hh-hva-HVA? Jeg elsker spiraler ;_; Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Claws, talons og smykker som kan brukes til å utvide med er det greit nok å bruke i øret etter utviding, men räktige tapers skal ikke brukes. Måtte bruke en i mitt øre i et par døgn fordi jeg hadde rotet vekk smykket mitt. Herrejesus, noe så tungt. >_< Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Bedere om det er knokler som stikker ut enn mark. Nein, din knokkelhaug...ideen min var med marker ikke knokler. Fra spøk til revolver....er vel ikke så mange som har brukt den heller...er vel mest robot og zombie-kjøtt som blir brukt. Kunne jo blitt kult motiv og det var knokler med dryppende, revnet zombiekjøtt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Bedere om det er knokler som stikker ut enn mark. Nein, din knokkelhaug...ideen min var med marker ikke knokler. Fra spøk til revolver....er vel ikke så mange som har brukt den heller...er vel mest robot og zombie-kjøtt som blir brukt. Kunne jo blitt kult motiv og det var knokler med dryppende, revnet zombiekjøtt. Okey hvis jeg sier meg enig i det kunne vi tatt med mark da? mark og daukjøtt( zombies) er jo deilig. PS. hvis noen er liker tomatsuppe med makeroni så er det kjøttsaft med mark Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Takk og pris at jeg har vært lenge nok på internett til at det der virket som en god idé, og ikke en drepen for tomatsuppe. x) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Var ikke meninga å ødelgge tomatsuppens gleder for noen...selv om jeg har klart å få noen til å spy av den komentaren....mens vi spiste tomatsuppe....hrhr :!: Jada, bruttern...du fant en feil der:P Endret 13. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Var ikke meninga å ødelgge tomatsuppens gleder for noen...selv om jeg har klart å få noen til å spy av den komentaren....men vi spiste det....hrhr :!: dere spiste hva?:S Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Okey hvis jeg sier meg enig i det kunne vi tatt med mark da? mark og daukjøtt( zombies) er jo deilig. Kansje den ultimate kunne bli revet hud med zombiekjøtt og mark som glir av knokler under?! Bra ide egentlig. Kansje bestille tattistime snart? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hahaha ^^ prostatamassasje fra sverige! Hun ene som jobber der høres skikkelig heit ut på telefonen hvertfall. Oh joy. Reiser til Florida neste uke, og sist jeg var der oppdaget jeg en butikk med bare piercingsmykker og plugger helt opp til 2". Lenke til kommentar
pi. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hahaha ^^ prostatamassasje fra sverige! Hun ene som jobber der høres skikkelig heit ut på telefonen hvertfall. Ikke gi meg lyst til å ringe dit daa =P Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 lucky you . jeg vil ha sandman bøkkerne mine hjem så jeg kan bestille tatto time ... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Penis: Blir misunnelig......rett og slett På øra? Tror de hadde sett bedre ut med andre smykker. Liker å se kjøttet rundt smykket, på han der så man nesten bare silikontunnelen. lucky you . jeg vil ha sandman bøkkerne mine hjem så jeg kan bestille tatto time ... Hva skal du ha? Lenke til kommentar
pi. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg hadde en drøm for noen netter siden, og da drømte jeg at jeg hadde en svart-hvit Elvis-tattoo på venstre overarm. Den var sterkt inspirert av tatoveringen til en venninne av meg. Det var litt tøft, fikk følelsen av hvordan det er å ha tatovering. Skikkelig kult faktisk. Ikke det at Elvis-tattoo er det jeg vil tatovere meg. Ihvertfall ikke nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå