Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey,d a kjøpte jeg meg en ny utvider på House of Pain siden ejg msita min gmale. kjøpe en 4mm. Fant ut at det jeg hadde før avr rundt 6-7mm. Så jeg ahdde da teknisk sett utvida fra frisørhull-3mm-6-7mm. Nå er jeg nede på 4 mm og jeg skal nok utvide til 6 før jeg slutter. Og hvit utvider så faktisk kulere ut enn ejg trodde så muligens jeg går med hvit istedenfor svart fremover.

Lenke til kommentar

Claws, talons og smykker som kan brukes til å utvide med er det greit nok å bruke i øret etter utviding, men räktige tapers skal ikke brukes. Måtte bruke en i mitt øre i et par døgn fordi jeg hadde rotet vekk smykket mitt. Herrejesus, noe så tungt. >_<

Lenke til kommentar
Bedere om det er knokler som stikker ut enn mark.

Nein, din knokkelhaug...ideen min var med marker ikke knokler.

Fra spøk til revolver....er vel ikke så mange som har brukt den heller...er vel mest robot og zombie-kjøtt som blir brukt.

Kunne jo blitt kult motiv og det var knokler med dryppende, revnet zombiekjøtt. :D

Lenke til kommentar
Bedere om det er knokler som stikker ut enn mark.

Nein, din knokkelhaug...ideen min var med marker ikke knokler.

Fra spøk til revolver....er vel ikke så mange som har brukt den heller...er vel mest robot og zombie-kjøtt som blir brukt.

Kunne jo blitt kult motiv og det var knokler med dryppende, revnet zombiekjøtt. :D

Okey hvis jeg sier meg enig i det kunne vi tatt med mark da? :love:

mark og daukjøtt( zombies) er jo deilig.

PS. hvis noen er liker tomatsuppe med makeroni så er det kjøttsaft med mark :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg hadde en drøm for noen netter siden, og da drømte jeg at jeg hadde en svart-hvit Elvis-tattoo på venstre overarm. Den var sterkt inspirert av tatoveringen til en venninne av meg. Det var litt tøft, fikk følelsen av hvordan det er å ha tatovering. Skikkelig kult faktisk.

Ikke det at Elvis-tattoo er det jeg vil tatovere meg. Ihvertfall ikke nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...