Cortinarius rubellus Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Da snakker vi ekstremt, blir artig den dagen det blir mote blant folk.."halla sjekk det nye hullet i brystet mitt da" :!: Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Da snakker vi ekstremt, blir artig den dagen det blir mote blant folk.."halla sjekk det nye hullet i brystet mitt da" :!: Ganske ekstremt ja.. Men slike freakshow-folk har vel i alle tider vært i fronten for kroppsmodifisering, ekstrem kroppsbruk og risiko. Endret 12. juni 2008 av toth Lenke til kommentar
Minus Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Hei! Leker litt med tanken om tatovering, og så lurte jeg på om det er noen som er i besittelse av bilder der tatoveringen ser ut som er opprevet hud, med et motiv under? Hva motivet er, spiller ingen rolle, siden jeg gjerne vil tegne et eget, men jeg er interessert i å se hvordan tatovøren har løst "riften". Kan gjerne være fra en bjørneklo e.l. Endret 12. juni 2008 av Goodkat Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 prøv http://images.google.com/images?um=1&h...8k+etter+bilder Lenke til kommentar
mondark Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei! Leker litt med tanken om tatovering, og så lurte jeg på om det er noen som er i besittelse av bilder der tatoveringen ser ut som er opprevet hud, med et motiv under? Hva motivet er, spiller ingen rolle, siden jeg gjerne vil tegne et eget, men jeg er interessert i å se hvordan tatovøren har løst "riften". Kan gjerne være fra en bjørneklo e.l. Du burde se rundt side 540(evt. 535-550), hvor noen la inn et bilde av et spiderman motiv på brystet, hvor det ser ut som huden er opprevet, utrolig pen tattovering. Beklager at jeg ikke tok meg bryet med å finne den for deg. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 denne? http://danhazeltondotcom.deviantart.com/art/newt10-70132532 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er litt dumt å henvise til sidetall, siden man kan velge hvor mange poster som skal vises per side, og da vil antall sider totalt variere fra bruker til bruker. Men den tatoveringen var ufattelig kul! Bortsett fra spiderman-motivet under da.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Spørsmål av ren nysgjerrighet: Er det fler enn meg som tar ut piercingene når man er syk? Sitter her med hodepine og føler det hjelper å ta dem ut. Øyenbrynet og tunga Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg rører ikke mine når jeg er syk. Gawd, jeg friker ut når jeg mister kuler og sånn. Jeg tok ut stengene i tunga i omtrent to minutter for en ukes tid siden, bare for å se på hullene, og jeg synes det kjentes totalt og fullstendig feil ut. De er like fullt en del av meg som armen min, og selv om jeg har vondt i armen, så fjerner jeg den ikke. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Er det fler enn meg som tar ut piercingene når man er syk? Sitter her med hodepine og føler det hjelper å ta dem ut. Øyenbrynet og tunga Nei, jeg gjør ikke det. Og er piercinger i veien på noen måter så har man alltids retainere. Endret 13. juni 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Spørsmål av ren nysgjerrighet:Er det fler enn meg som tar ut piercingene når man er syk? Sitter her med hodepine og føler det hjelper å ta dem ut. Øyenbrynet og tunga Nope.. blir altfor mye jobb:p Lenke til kommentar
slins Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Prøvde en gang, når jeg hadde migrene, dvs. jeg tok kun ut de 3 nederste i øreflippen, for det er noen av disse som kan påvirke migrene.. men merka ingen forskjell...(var jææææævlig desperat) Merka mye større forskjell når jeg fikk pollenallergimedisiner.. da forsvant migrenen Lenke til kommentar
pi. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Sniip. Oh. Det kan bli dødsrått! Vanskelig å se for meg noe sånt, men jegliker ideen =D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Har nok ideer, men har ikke nok hud til alt jeg tenker på :!: Ser flere tenker på motiv der huden revner og det er noe under.....hvorfor tar ingen sånn at huden revner og det ser ut som mark som kommer krypende ut og dødkjøtt...hrhr Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Bedere om det er knokler som stikker ut enn mark. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Bedere om det er knokler som stikker ut enn mark. Nein, din knokkelhaug...ideen min var med marker ikke knokler. Fra spøk til revolver....er vel ikke så mange som har brukt den heller...er vel mest robot og zombie-kjøtt som blir brukt. Penis: Blir misunnelig......rett og slett Lenke til kommentar
pi. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Mark og råttent kjøtt høres herlig ekkelt ut ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå