Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
cat fight woho

Brødre.

Mine kostet 750. Fikk vite i ettertid at det koster 800 for en på PA. Ikke at pris spiller noen rolle men.

Kosta 500 for 1. 900 for 2. 1300 for 3. Hadde blitt dyrere om jeg skulle dratt helt ti loslo for å ta dem. OG der jeg gjorde det er dem eneste i trondheim som gjør det så. men men. Glad det endelig er gjort. måtte sette på "bandasjen" igjen. Rant litt deilig kjøttsaft:p

Lenke til kommentar
Det er fint lite som skjer fra 17 og et halvt til man fyller 18, rent bortsett fra at man slipper å oppsøke bunnsopet i bransjen (og holder folk som Bo i arbeid, en fyr som steriliserer nåler med kaldt vann). Men, for å være helt ærlig, jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å forsøke å redde venstresiden av bell-kurven fra stygge tatoveringer. Dere fortjener ikke bedre.
Venstresiden av bell-kurven..? Fortjener ikke bedre..?
Bellkurven er en intelligenskurve. Den fungerer som en hvilkensomhelst annen kurve. Det er positive verdier på høyresiden, og ikke fullt så positive verdier på venstresiden. Jeg må si meg smålig enig med Jørgen, enda jeg mener alle fortjener å få råd en gang, men de fortjener faen ikke sympati om de ikke vil høre på råd. Appropos venstresiden av bellkurven:
Fy faen... Så ekkelt :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Betyr det at man ikke liker metalkuler oppover underarmen at man tilhører venstresiden av Bell-kurven? Det virker slik på innlegget ditt ...

Det virker litt mindre intelligent å slenge sånt ut i en sånn tråd, det er bare unødvendig.

Lenke til kommentar
Vil kroppen med tiden støte dem ut? Eller er det bare vist man er maks uheldig..?

Det jeg fikk vite er at man kan være max uheldig og dem støtes bort. og men sjansen for å rive dem ut er større. dvs henge fast i klær osv. men skal ikke uttale meg altfor mye siden jeg aldri har gjort dette før.

Lenke til kommentar

Han ble stukket meget jevnlig over tid, lenger og lenger inn, startet med overfladisk og jobbet smått innover til de var helt igjennom, mens de passet på å ikke treffe organer. På denne måten grodde sårene etterhvert, lenger og lenger inn, og når de var helt igjennom blir det dermed som en slags gigantisk piercing på et uvanlig sted.

I kortere ord: Han er piercet gjennom magen/brystet, og blør derfor ikke av sverdet. Hullet er der fra før, og det er hud på alle kanter av hullet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...