Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Det er fint lite som skjer fra 17 og et halvt til man fyller 18, rent bortsett fra at man slipper å oppsøke bunnsopet i bransjen (og holder folk som Bo i arbeid, en fyr som steriliserer nåler med kaldt vann). Men, for å være helt ærlig, jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å forsøke å redde venstresiden av bell-kurven fra stygge tatoveringer. Dere fortjener ikke bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mye som avhenger på hvor mye man forandrer seg. Jeg skal f.eks. flytte hjemmefra i august sammen med en kompis. Jeg skal gå siste året på vgs, altså skrive vitnemålet mitt. Jeg skal ditt og jeg skal datt.

 

Jeg er 17, blir 18 i desember og JA, jeg tror jeg vil forandre meg litt til jeg blir 18. Ikke bli en helt annen person, men se litt annerledes på ting kanskje. Vokse litt, rett og slett. Men det er vanskelig å forutsi, like vanskelig som å si "Jeg forandrer meg IKKE på et halvt år."

Lenke til kommentar
Sommersesongen blir ikke det samme uten en skeiv tribal mellom skuldrene. Hvem gidder å være tatovert i juletider lizzom?

 

De som heller vil tatovere seg i juletider fremfor sommertider der man kan nyte godt av sol og varme så man må dekke til tattisen. :D

 

Ja, jøss =D

 

Pent arbeid der der da. Kan si at jeg har sett et værre bilde. Var fra TattooHarald! :thumbup:

Lenke til kommentar
psilocybe

 

Har spurt om dette tideligere. Jeg har tenkt å tatovere en skorpion på siden av halsen etter sommeren. Men siden halsen er et veldig bevegelig område, er da vanelig at slike tattoveringer sprekker i skorpen? Må man være litt mer forsiktig med å bevege område der tatoveringen er?

 

Du bør ikke akkurat gå rundt og riste på hodet i tide og utide, men det er ikke det verste stedet mtp sprekking av skorpen. Uansett får man gratis påfyll om det skulle se helt møllspist ut.

Lenke til kommentar
( jeg kan jo sende Glimti for å bite litt)

 

Skal funke det, jeg biter hardt! ;)

 

:dribble:

 

Forandrer seg vel ikke så veldig mye på et halvt år.

Så hvorfor har du det stress? Om det er et halvt år du kan velge blant kremen, så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke heller venter.

 

Det gjør egentlig ikke jeg heller.

 

 

 

Det er fint lite som skjer fra 17 og et halvt til man fyller 18, rent bortsett fra at man slipper å oppsøke bunnsopet i bransjen (og holder folk som Bo i arbeid, en fyr som steriliserer nåler med kaldt vann). Men, for å være helt ærlig, jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å forsøke å redde venstresiden av bell-kurven fra stygge tatoveringer. Dere fortjener ikke bedre.

 

Venstresiden av bell-kurven..? Fortjener ikke bedre..?

Lenke til kommentar

post-80636-1213278567_thumb.jpgKan ta et bilde senere, ikke noe problem det :thumbup: Mine tattoveringer er minner...men for meg står den bare for dritt. Hele armen skal være black and grey...driver å styrer med ideer nå. Blir noe stamme-opplegg, men ikke tribal...har du sett inni coveret til Sepultura Roots Bloody Roots...så er det en innfødt med masse trær, de trærne ser også ut som blodårer.

Blir utifra det bilde=)

Ansiktet skal være på innsiden av biceps tenker jeg.

Tenker litt på brenning eller kutting også i tillegg...får se hva det blir til...er en god del jeg skal gjøre før jeg begynner på den=)

Har å bli ferdig med venstre-armen, når den er ferdig så begynner vi på venstre foten.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...