pi. Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Et "glupt" spørsmål: Når man tatoverer fingrene med bokstaver, skal man tatovere slik at andre leser det riktig vei, eller at en selv leser det riktig vei? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Et "glupt" spørsmål: Når man tatoverer fingrene med bokstaver, skal man tatovere slik at andre leser det riktig vei, eller at en selv leser det riktig vei? Det finnes ingen fasit for hvordan _du_ skal utsmykke kroppen din. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nice Ida, men skulle ønske jeg kunne se hele på en gang! Haha, ja. Jeg må få noen til å hjelpe meg. Vil gjerne få tatt noen bilder av den, men om de blir så bra som du vil....er noe annet=) Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Knipset et bilde fra større avstand nå. Namme. Noen som har noen tatoveringsstudioer å anbefale i Oslo (17 år)? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Noen som har noen tatoveringsstudioer å anbefale i Oslo (17 år)? Bo i Gamlebyen. Lenke til kommentar
ftpfloppy Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Noen som vet om et tatoveringstudio å anbefale i Kristiandsand? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Noen som har noen tatoveringsstudioer å anbefale i Oslo (17 år)? Bo i Gamlebyen. Bo Kristensen Harbos Tattoo? Bodyart.nu? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ja, han er elendig,,,Det som lå bak det Glimti sa var at ingen seriøse tattoverer folk under 18,,,noen plasser gjør det hvis du har tilatelse fra foreldre. Vent til du er 18 du Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 House of Pain Tattoo Center da? "Hvis du er mellom 16 og 18 må du ha med tillatelse fra foreldre." Ikke at jeg får sånn kjempelyst til å dra dit når jeg ser hva det heter. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Såklart ingen her kan tvinge deg( jeg kan jo sende Glimti for å bite litt), men det er en grunn til at de fleste har 18-grense. Men hadde heller gått ditt enn Bo ja hvis du ikke klarer å vente=) Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Årsaken til at du har nettopp 18 års alder er fordi det er da vi forandrer oss MYE. Jeg ønsket meg en tattovering type kinategn eller tribal på korsryggen da jeg var 16 f.eks, og det er jeg GLAD for at jeg ikke gjorde. Det er værdt å vente litt, hvorfor stresse nå liksom? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Forandrer seg vel ikke så veldig mye på et halvt år. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 18 er også myndighetsalderen, og det nok mye om ansvar og det at en skal ta en valg som potensielt kan forandre livet ditt. Finnes tatovører som er langt strengere på det. Sett deg ned og vent som alle andre. Da blir det desto bedre når du blir tørr bak ørene. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 ( jeg kan jo sende Glimti for å bite litt) Skal funke det, jeg biter hardt! Er egentlig varulv... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Forandrer seg vel ikke så veldig mye på et halvt år. Så hvorfor har du det stress? Om det er et halvt år du kan velge blant kremen, så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke heller venter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Sommersesongen blir ikke det samme uten en skeiv tribal mellom skuldrene. Hvem gidder å være tatovert i juletider lizzom? Lenke til kommentar
pi. Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvor mye man forandrer seg som person avhenger. Jeg selv har forandret meg det siste halvåret. Har sikkert noe med at jeg bare er 17 og fortsatt er i utvikling. Uansett, folk er forskjellige, jeg sier ikke at du forandrer deg, men sannsynligheten for det er stor =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå