Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et "glupt" spørsmål:

Når man tatoverer fingrene med bokstaver, skal man tatovere slik at andre leser det riktig vei, eller at en selv leser det riktig vei?

Det finnes ingen fasit for hvordan _du_ skal utsmykke kroppen din.

Lenke til kommentar

Årsaken til at du har nettopp 18 års alder er fordi det er da vi forandrer oss MYE. Jeg ønsket meg en tattovering type kinategn eller tribal på korsryggen da jeg var 16 f.eks, og det er jeg GLAD for at jeg ikke gjorde. Det er værdt å vente litt, hvorfor stresse nå liksom?

Lenke til kommentar

18 er også myndighetsalderen, og det nok mye om ansvar og det at en skal ta en valg som potensielt kan forandre livet ditt. Finnes tatovører som er langt strengere på det. Sett deg ned og vent som alle andre. Da blir det desto bedre når du blir tørr bak ørene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Sommersesongen blir ikke det samme uten en skeiv tribal mellom skuldrene. Hvem gidder å være tatovert i juletider lizzom?

Lenke til kommentar

Hvor mye man forandrer seg som person avhenger. Jeg selv har forandret meg det siste halvåret. Har sikkert noe med at jeg bare er 17 og fortsatt er i utvikling. Uansett, folk er forskjellige, jeg sier ikke at du forandrer deg, men sannsynligheten for det er stor =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...