Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Ser ut som noe abortmotstandere kunne laget.

Haha, gullkorn!

Be pro-life, wear infant plugs.

Lenke til kommentar

Jeg digger infested-pluggene, jeg. Foretrekker klovnene, men de har dem bare i giga-størrelser. Faen heller, når jeg så klovnepluggene hadde jeg faktisk lyst i flere uker å utvide ørene en god del større enn originalt planlagt bare for å få dem.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg ønsker meg en ny tattovering, men det jeg ønsker vil koste utrolig mye i Norge. For 6 år siden tok jeg en tattovering i Bulgaria (kostet 1000 kr) og den er jeg utrolig fornøyd med. Tenkte jeg ville prøve å kombinere det med å dra på ferie og tattovere meg igjen.

Er det noen som har noen tips til plasser å dra til, hvor det finnes dyktige tattovører og prisene er gode?

Lenke til kommentar
Ett spørsmål folkens.

Driver å skal designe min teste tattoo.. Har folket noe tips til ett ikon / mønster som passer til "Sannhet og Rettferdighet" ? Tar imot forslag med takk!

Blind dame med vekt?

Ja det er jo det klassiske tegnet, men det er veldig mye brukt. Prøver å få til ett litt orignalt eget symbol. Men det er vanskeligere enn jeg trodde, hehe.

Lenke til kommentar
Ett spørsmål folkens.

Driver å skal designe min teste tattoo.. Har folket noe tips til ett ikon / mønster som passer til "Sannhet og Rettferdighet" ? Tar imot forslag med takk!

Du kan bruke den blinde damen med vekt, men skru litt på den og ta heller blind dame bundet opp i sånn seksuell knute-greie( bondage området...men med mye tau og knuter ) som holder en vekt. Damen bør være naken ja, må ikke..

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg ønsker meg en ny tattovering, men det jeg ønsker vil koste utrolig mye i Norge. For 6 år siden tok jeg en tattovering i Bulgaria (kostet 1000 kr) og den er jeg utrolig fornøyd med. Tenkte jeg ville prøve å kombinere det med å dra på ferie og tattovere meg igjen.

Er det noen som har noen tips til plasser å dra til, hvor det finnes dyktige tattovører og prisene er gode?

Trenger ikke dra lenger enn til sverige for gode priser! Golden needle i kil utenfor karlstad er meget bra, men har laaaang venteliste, spesielt om sommeren. Har tatt en tattovering hos Pelusa i torrevieja i spania også, han har fått et godt rykte av nordmenn. Vær forsiktig med steder i syden du ikke har hørt noe om!

Lenke til kommentar
Vurderer sterkt å utvide øreflippene til sommeren (bedre navn på det?:p).Kan noe gi meg en ca. pris for begge ørene? Og kanskje en link til en side hvor jeg kan sikle litt på plugger?

Strekke eller kutte? Kutter du slipper du en del mellomstørrelser. Dvs, du slipper å kjøpe plugger som bare blir liggende og se på deg.

www.barbarella.se

www.bodyartforms.com

www.onetribe.nu

www.paulsplugs.com <3

Jeg digger infested-pluggene, jeg. Foretrekker klovnene, men de har dem bare i giga-størrelser. Faen heller, når jeg så klovnepluggene hadde jeg faktisk lyst i flere uker å utvide ørene en god del større enn originalt planlagt bare for å få dem.

Hvor store skal du ha de igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...