Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte netopp sånn greie til nesa av ekte sabeltanntiger tann! Tror jeg skal adoptere en hjemløs neandetaler unge neste uke! Og 28 Juli skal jeg på Elvis konsert, gleder meg!

det der var ikke akkurat nødvendig...

Noen som har erfaring med scarification? Er fortsatt litt i tvil om jeg vil ta det eller vanlig tatovering... :hmm:

jeg synes scarring er tøft , men det høres veldig smertefult ut , jeg liker og tanken på burning , men igjenn er sikker mye smerte involver og jeg er pinge :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Min brukte sikkert 5-6 måneder. Stakk et ekstra hull på nippelen med et uhell her om dagen... Kjente det ikke, men skvatt gått ettersom at piercingen sto skjevt :scared:

Den tar ca 6 mnd å gro.. veldi lang tid. Piercing er skarp, men jeg henger ikke fast i noe, hverken laken eller klær. Mem henger fast i andre personer!!

Hvis jeg klemmer kjærestem eller noe..

Lenke til kommentar

hehe såpass ja... Kommer det fortsatt puss ut av den da?

Hadde i begge for 5-6 år siden og kan fortsatt klemme noe talg lignende ut av hullene med noen dagers mellomrom. Stakk opp nytt hull i vinter så har vel hatt den ejg har nå i rundt 8mnd..

Lenke til kommentar

kommer av og til, når jeg renser den grundig med klorhexidin, men ikke mye.. men hvis din gjør vondt når du renser den, eller hvis du/kjereste "leker" med den, ville jeg nok si at den ikke er grodd enda. Men jeg er ikke en fagmann på dette område. Spør der du tok den :thumbup:

Lenke til kommentar
Så tilgjengelighet kommer før kvalitet? Det er gjerne en grunn til at folk må bestille time for å ta tatovering.

Hehe, det gjør det så klart ikke. Alt er plannlagt, har en jeg bygger på høyre armen og en annen på venstre legg. Er IKKE snakk om å droppe inn å tatovere en liten tribal et jalla sted. Den jeg bygger på blir utført av kunst med puls, genialt sted. Er hoved sakelig snakk om å rett litt opp på den på leggen, noe jeg ikke kan gjøre på kunst med puls iogmed at de utdøver sin genial prikketeknik.

Men finnes det dropp in tilbud i oslo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...