Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Erlend: Tror ikke jeg skal fortelle om leppa mi :!:

Datt ned fra en køyeseng( øverste seng), traff dørhåndtaket med piercingen så den ble slått inn i leppa mi...hele smykket ca, 2cm inn i leppa til venstre og plenty blod. Kom til legevakta kl.4 på morran. Legen klarte ikke å få den løs, så han holdt et speil og jeg måtte få den ut. Etter mye om og men så fikk jeg den ut av kjøttet- Så måtte jeg sy noen sting. Poenget mitt er at man kan ikke tenke om " hva, hvis hvor". Dette skjedde pågrunn av at jeg gikk i søvne. Jeg ville til og med legge meg til å sove igjen, heldigvis fikk en kompis av meg overtalt meg, hvis han ikke hadde gjort det så måtte de ha kuttet opp der dagen etterpå siden det var alvorligere enn jeg trodde.

Og jeg tenner mer på jenter med piercinger og tattoveringer ja :)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror egentlig modblog kommer til å ta seg opp igjen. Roo gjør det han kan for å etablere seg, han har klart å oppdatere modblog før, så jeg vil satse på at han klarer å gjenta bedriften. Han trenger bare litt tid på å komme seg inn i å være alene om det.

Lenke til kommentar
Til alle dere piercede der ute:

Jeg bare lurer, hvorfor gjør dere det? Det virker ikke særlig behagelig.

Etter min erfaring var det ikke vodt å ta piercing i navlen i hele tatt. Mye værre å ta i ørene. Eneste som var litt ubehagelig var tiden etterpå da den var øm og litt sår, men nå kjenner jeg ikke noe i det hele tatt. Hvis den henger seg fart i beltet, er det litt ubehagelig, men det er jo bare å løsne den;) Skal litt til for å rive den ut tror jeg.

Lenke til kommentar
Odins merke spesialiserer seg vel på slike ting?

Takker. Ja, jeg har sendt dem en mail, men det går jo noget hurtigere her med svar. ;)

 

Har et spørsmål til med det samme.

De to løvene jeg har bak på ryggen er seff altfor små, nå i hindsight, men den eldste ble gjort av ei relativt fersk ei i USA for 11 år siden. Den har da endel arrvev, og selve tatoveringen "buler" opp fra ryggen.

 

De tatoveringene jeg har kan dermed ikke bare tatoveres over, da i hvert fall den ene, gamle vil stå som et relieff i den nye.

 

MEN - vil det at tatoveringen buler opp også forsvinne om man går løs på ryggen med laser, så man kan tatovere over på nytt igjen? Eller er det andre løsninger?

 

Vil ha løvene mye større nå. 10-12 cm høye duger ikke lenger.

Lenke til kommentar
Erlend: Tror ikke jeg skal fortelle om leppa mi :!:

Datt ned fra en køyeseng( øverste seng), traff dørhåndtaket med piercingen så den ble slått inn i leppa mi...hele smykket ca, 2cm inn i leppa til venstre og plenty blod. Kom til legevakta kl.4 på morran. Legen klarte ikke å få den løs, så han holdt et speil og jeg måtte få den ut. Etter mye om og men så fikk jeg den ut av kjøttet- Så måtte jeg sy noen sting. Poenget mitt er at man kan ikke tenke om " hva, hvis hvor". Dette skjedde pågrunn av at jeg gikk i søvne. Jeg ville til og med legge meg til å sove igjen, heldigvis fikk en kompis av meg overtalt meg, hvis han ikke hadde gjort det så måtte de ha kuttet opp der dagen etterpå siden det var alvorligere enn jeg trodde.

Og jeg tenner mer på jenter med piercinger og tattoveringer ja :)

 

Høres jo ut som en proff lege! :roll:

 

Jeg mistet min i underleppen for en stund tilbake. Hadde drukket altfor mye og hadde falt i veien da jeg gikk mot byen. Oppdaget ingen ting før formidagen etter. Ringen hadde ikke revet seg ut. Det var bare et lite hull der den hadde vært.

Lurer litt på åssen det hendte.

Lenke til kommentar
Erlend: Tror ikke jeg skal fortelle om leppa mi :!:

Datt ned fra en køyeseng( øverste seng), traff dørhåndtaket med piercingen så den ble slått inn i leppa mi...hele smykket ca, 2cm inn i leppa til venstre og plenty blod. Kom til legevakta kl.4 på morran. Legen klarte ikke å få den løs, så han holdt et speil og jeg måtte få den ut. Etter mye om og men så fikk jeg den ut av kjøttet- Så måtte jeg sy noen sting. Poenget mitt er at man kan ikke tenke om " hva, hvis hvor". Dette skjedde pågrunn av at jeg gikk i søvne. Jeg ville til og med legge meg til å sove igjen, heldigvis fikk en kompis av meg overtalt meg, hvis han ikke hadde gjort det så måtte de ha kuttet opp der dagen etterpå siden det var alvorligere enn jeg trodde.

Og jeg tenner mer på jenter med piercinger og tattoveringer ja :)

 

kanjse like greit:p Du gikk jo med en spike som så ut som en gul kjempe dildo. Eller en sånn kanon kule som er i supermario.

Lenke til kommentar
kanjse like greit:p Du gikk jo med en spike som så ut som en gul kjempe dildo. Eller en sånn kanon kule som er i supermario.

 

Kommentarene dine blir morsommere og morsommere for hvert innleg du skriver i denne tråden. :new_woot:

 

Det sorte der er bare sensurering av puppen min.

 

Hvorfor ville du sensurere den? :p

 

Det kommer vel nytt bilde når plasten er av og tattisen ferdig grodd?

Lenke til kommentar
Og av en eller annen merklig grunn så har det ofte med meg og gjøre :hmm:

 

Er vel ikke så rart siden dere ifølge det dere har skrevet her i tråden er brødre.

Kan det være søskenkjærlighet på gang? :love:

 

Yupp vi er brødre. på dagen 1 og 1/2 år imellom oss.

De var lekre Penis.............på jenter vel og merke=)

Kunne kanskje brukt de på Ferdinand-dagene mine :love: ( alle vet vel hvem den blomster-gale oksen er)

Lenke til kommentar
Hvorfor ville du sensurere den? :p

Fordi Glint maser så fælt på puppebilde. Orker ikke flere PM fra han nå. SUKK!

 

Jauda, kommer bilde når den er fjong og frisk.

 

Dere kan vel arrangere et privat møte mellom kun dere to så kansje han slutter å mase. ;)

Blir gøy å se bildet av det ferdige resultatet.

 

( alle vet vel hvem den blomster-gale oksen er)

 

Hvordan kunne man unngå å vite noe sånt? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...