Missen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hei! Lurer bare på hvor mye en tattoo koster? Vet det varierer på størrelse ol., men har noen en ca pris? Lurer også på om det gjør vondt å ta tattoo nederst på leggen? Hehe... Kjenner en som har to tatoveringer, den ene under bikinilinjen mens den andre er bak på skulderbladet. Den første gjorde visstnok ikke vondt, mens den bak var visst ett helvete Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ca pris på hva, du sier ikke noe om størrelsen, bilde osv. Varierer fra 5-600 til flere tusen=) Han jeg går til har 600 som minstepris, 1000kr timen og 2500 per. økt som gjelder ved større ting. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Lurer også på om det gjør vondt å ta tattoo nederst på leggen? Hehe...Kjenner en som har to tatoveringer, den ene under bikinilinjen mens den andre er bak på skulderbladet. Den første gjorde visstnok ikke vondt, mens den bak var visst ett helvete Smerte er individuelt. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ca pris på hva, du sier ikke noe om størrelsen, bilde osv.Varierer fra 5-600 til flere tusen=) Han jeg går til har 600 som minstepris, 1000kr timen og 2500 per. økt som gjelder ved større ting. Vel, den blir ikke stor ihvertfall....Kanskje 5-10 cm lang og 2-4 cm bred. Ikke farge. Motiv er jeg ikke helt sikker på enda, men blir antageligvis et symbol Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Å? Trodde alle viste intimpiercingen sin til alle og en hver. O_O x) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Å? Trodde alle viste intimpiercingen sin til alle og en hver. O_O x) Ikke alle som jobber som stripper vet du! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Gjør ikke alle det da, Glimti? jeg trodde det jeg alt jeg har trodd viser seg å være feil. Trodde alle var strippere og menn kunne få bolle i ovnen..... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Vi lever i den virkelige verden, ikke en realityserie! Men nå burde vi droppe mer off topic. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Heelvete, mista utvideren min igå. 4mm. Får kjøpt en ikveld men øret har allered trukket og blitt en del mindre. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvem er guden blandt svart-hvitt/tegneserie o.l sleeves i norge? Reiser godt til bergen hvis det må til Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvor lang tid tar det egentlig å sette en sånn tatovering? Er det ikke et helvetes arbeid? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Åherrejemini den der var nydelig. Eneste var jeg likte ikke den løftede foten til kentauren. Men griffen var nyhyyydelig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Yupp. utrolig pent Lenke til kommentar
slins Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Sinnsykt klare farger på den tattoveringa.. - sLins Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Elsker skygger i tattoveringer, vet ikke hvorfor...men farger som "fader" vekk eller over til en annen farge er varkkert=) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Penis Trygve,Jeg lurer bare på en ting Du er klar over at hvis du bestemmer deg for å legge om stilen en dag, kommer du til å angre bittert på alle piercingene og kroppskunsten din? Bestemmer du deg gradvis for å bruke preppy klær kommer det til å kræsje totalt med 5mm plugger og alt det der, og da kommer du nok til å sitte igjen med en litt dårlig følelse. Er bare nysjerrig. Ja, det hadde nok vært litt kjedelig dersom jeg skulle få en helt annen identitet om noen år - selv om det ikke ser veldig sånn ut idag. Men på en annen side, piercinger kan tas ut, ører kan fikses. Ja, jeg vil fortsatt ha tatoveringene o.l. igjen, men det er en sjangse man tar. Da får de fungere som minner. De var en viktig del av meg veldig, veldig lenge, og jeg gidder ikke leve et liv hvor jeg kun tar hensyn til hvordan ting kan være om mange år. Tenk på det på en annen måte: Tenk om jeg om 50 år hadde angret på at jeg ikke modifiserte meg mens det faktisk så bra ut? Eller om du ser på det som at du ikke skal angre på noe senere, om det så er permanent og ikke skal noen steder, for på et eller annet tidspunkt i livet ditt gjorde det deg lykkelig, og var akkurat det du ville. Har man selvinnsikt nok så kan man bli nonne og allikevel være stolt av tattisene man tok i sin gale ungdomstid. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Fikk min første tatovering fredag 6. juni, på lena tattoostudio. Tegnet den selv, og tatovøren kunne love at det ikke var mange som hadde den Selv synes jeg den er beintøff, og har ikke fått annet enn positive kommentarer, men de fleste sier at de ikke ville hatt den. Skal se om jeg får lånt et kamera i morgen, så jeg får postet bilde. Tok den forresten på brystkassen, gjorde mye vondere enn jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Ble mange bilder, men bare ett som var bra. Må prøve senere å ta noen bilder som viser plasseringen også. Kostet 500kr. Tatovøren var ganske flink til å tegne, helt i min strek Endret 9. juni 2008 av Suncurtain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå