Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye havner herligheten på da, flue? =) Har spart opp 5000 kr, blir uansett ikke før til høsten, så får spart opp litt mer i løpet av sommern, sleeve blir det hvertfall, tipper mellom flere motiver, men siden ingen virker villige til å oppgi priser, (avhengig av detalj og str, jaaa) så er det fint å ha en ledetråd ang. hva jeg min. burde ha for en half-sleeve i ca den kvaliteten / helsleeve ca ja, det detaljenivået.

 

skal ikke kopiere fra deg =P men dumt å møte opp med for lite penger og gi seg etter et par sessions pga pengemangel ;]

Lenke til kommentar
Føttene Penis? var ikke det skuldrene da? :love:

Lyst på to digre stjerner på hver fot. Men ja, skuldrene kommer nok også etterhvert. ^_^

 

men det jeg nå lurer på er, smykket som ble satt inn er nok litt kort og det er i gull, kan dette by på problemer?

 

Når kan jeg forvente at det er grodd og eventuelt bytte smykke?

Vel, ja. Om smykket er for kort vil hevelsen bli sinna og det kommer ikke til å gro siden huden ikke får slappet av. Jeg hadde tatt ut hele dritten spør du meg, så tatt den senere. Da er du sikker på at den blir helt rett, at smykket er egnet og at piercingen din gror fint.

Endret av Penis Trygve
Lenke til kommentar

WEEe . da var Tattoo time bestillt. Blekke hele underarmen og kansje litt av overarmen. (håndledd til albue) Spørs hvor stort motivet må være for at det skal gå med tanke på detaljer. Men fikk ikke time før i slutten av juli så må gå å glede meg en god stund før den tid. Skulle gjerne lagt ut motivet her men det gjør jeg ikke:p Men det består av en coi/koi/karpe:p og en samurai.

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
Hvor lang tid bør det gå fra tattisen er tatt til jeg kan være ute i sola med solkrem i stedet for sunblock? Sistnevnte er skremmende klissete. Og når kan jeg bade? Jeg tok den første mai og den ser da grodd ut, dog, har ikke flassa noe, så jeg vet ikke jeg.

 

jeg tok akkurat tattovering og fikk beskjed om ca 1 måned før den skulle se dagens lys.. har dog gått litt med gassbind over den for å gå litt med shorts..

Lenke til kommentar

Bare lurer på hvorfor alle "skeptikerne" mener at tattovering ødelegger jobbmulighetene ... hvor mange går i wifebeater på jobb egentlig? De fleste bruker jo langermet skjorte, og da kan man i utgangspunktet fylle hele kroppen, utenom hender; ansikt og hals, med skumle dødningskaller og nazitegn - uten å miste jobben.

 

Eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...