tsghost Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) I går tok jeg piercing på madison i sarpsborg Gjorde langt ifra like vondt som jeg trodde det kom til å gjøre ^^ EDIT: Leif Endret 3. juni 2008 av Torg3r Lenke til kommentar
slins Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det bildet vil jeg ikke forstå, og jeg vil ikke har forklaring på å forstå. Nei, nei. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hahahaha :!: Så deilig ut Glint................... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 NEI NEI NEI Auch. Men håper jeg får sett noe sånt live en gang. =D Lenke til kommentar
slins Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 NEI NEI NEI Auch. Men håper jeg får sett noe sånt live en gang. =D Gees... gale jente.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det er Penisen det alltid artig å se noen henge etter "sprikkjen" :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 I underleppa Der har jeg også hatt. Gjør jo ikke vondt i det hele tatt. Tok den på siden, synes ikke det ser noe særlig ut på midten. Hvor tok du? Pass godt på den forøvrig. Jeg klarte å miste min en kveld på fylla. Oppdaget det ikke før neste morgen/ formiddag da jeg sto i dusjen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 I underleppa Der har jeg også hatt. Gjør jo ikke vondt i det hele tatt. Tok den på siden, synes ikke det ser noe særlig ut på midten. Hvor tok du? Pass godt på den forøvrig. Jeg klarte å miste min en kveld på fylla. Oppdaget det ikke før neste morgen/ formiddag da jeg sto i dusjen. Jeg tok på høyresiden Den "smerten" med en gang jeg tok den kan ikke kalles smerte engang Var egentlig ganske deilig ^^ Skal selvfølgelig passe godt på den Lenke til kommentar
slins Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg hadde en på midten, rett under underleppa, men jeg hadde et sånn smykket som bare har en lang stang bak seg, som man bøyer, en gang jeg sovnet på sofaen så klarte det underlig nok å falle ut :S Hullet hadde allerede rukket å gro for mye til at jeg kunne sette inn igjen stanga neste morgen :-/ - sLins Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 I underleppa Der har jeg også hatt. Gjør jo ikke vondt i det hele tatt. Tok den på siden, synes ikke det ser noe særlig ut på midten. Hvor tok du? Pass godt på den forøvrig. Jeg klarte å miste min en kveld på fylla. Oppdaget det ikke før neste morgen/ formiddag da jeg sto i dusjen. Jeg tok på høyresiden Den "smerten" med en gang jeg tok den kan ikke kalles smerte engang Var egentlig ganske deilig ^^ Skal selvfølgelig passe godt på den Helt enig. Kan ikke kalles smerte en gang. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) http://www.ratemyink.com/images/ul/280/Sur...ttoo-28050.jpeg Lalz. Endret 5. juni 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Et steg videre.....Har å sitte 4 timer til, farger og skyggene skal gjevnes ut neste time. Endret 5. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Den der var nydelig, Fluesopp. ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Takk Gleder meg til neste time allerede, som er i slutten av Juli det er mer enn på bildet, men må ladde batteriet til mitt kjære kamera:( Endret 5. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Stilig, fluesopp har faktisk tenkt på noe lignende sjøl, i det siste, riktignok med lysere hodeskalle® med sterkere omriss og skarpere grønn/rød skyggelagte roser and such.. litt ide i my head, tho =P og back to me; fikk utvida det skalpellerte hullet i dag, 10 til 12 mm med min trofaste taper ^^ var nervøs tho, i og med at jeg ikke har hatt så mye erfaring med skalpellerte hull, fått det for meg at hele sjiten skulle revne ellerno =P Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Rosene blir røde, men veldig mørke=) Grønne blad også, men tok ikke blå bølger siden det kommer ikke til å passe inn med resten vi har planlagt. Gleder meg til den dagen hele armen er ferdig:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå