Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I underleppa :)

 

Der har jeg også hatt. Gjør jo ikke vondt i det hele tatt. Tok den på siden, synes ikke det ser noe særlig ut på midten. Hvor tok du?

 

Pass godt på den forøvrig. Jeg klarte å miste min en kveld på fylla. :( Oppdaget det ikke før neste morgen/ formiddag da jeg sto i dusjen.

Lenke til kommentar
I underleppa :)

 

Der har jeg også hatt. Gjør jo ikke vondt i det hele tatt. Tok den på siden, synes ikke det ser noe særlig ut på midten. Hvor tok du?

 

Pass godt på den forøvrig. Jeg klarte å miste min en kveld på fylla. :( Oppdaget det ikke før neste morgen/ formiddag da jeg sto i dusjen.

 

Jeg tok på høyresiden ;) Den "smerten" med en gang jeg tok den kan ikke kalles smerte engang :p Var egentlig ganske deilig ^^ Skal selvfølgelig passe godt på den ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde en på midten, rett under underleppa, men jeg hadde et sånn smykket som bare har en lang stang bak seg, som man bøyer, en gang jeg sovnet på sofaen så klarte det underlig nok å falle ut :S Hullet hadde allerede rukket å gro for mye til at jeg kunne sette inn igjen stanga neste morgen :-/

 

- sLins

Lenke til kommentar
I underleppa :)

 

Der har jeg også hatt. Gjør jo ikke vondt i det hele tatt. Tok den på siden, synes ikke det ser noe særlig ut på midten. Hvor tok du?

 

Pass godt på den forøvrig. Jeg klarte å miste min en kveld på fylla. :( Oppdaget det ikke før neste morgen/ formiddag da jeg sto i dusjen.

 

Jeg tok på høyresiden ;) Den "smerten" med en gang jeg tok den kan ikke kalles smerte engang :p Var egentlig ganske deilig ^^ Skal selvfølgelig passe godt på den ;)

 

Helt enig. Kan ikke kalles smerte en gang.

Lenke til kommentar

Stilig, fluesopp :) har faktisk tenkt på noe lignende sjøl, i det siste, riktignok med lysere hodeskalle® med sterkere omriss og skarpere grønn/rød skyggelagte roser and such.. litt ide i my head, tho =P

 

og back to me; fikk utvida det skalpellerte hullet i dag, 10 til 12 mm med min trofaste taper ^^ var nervøs tho, i og med at jeg ikke har hatt så mye erfaring med skalpellerte hull, fått det for meg at hele sjiten skulle revne ellerno =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...