L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Synes det er råheit med grodd scarification selv. Dog det kan bli litt mye med så mye som det der. Men det som er så heit med scarification er at det ikke bare er en synsopplevelse. Man opplever det med følesansen også. Muy erotic. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Man opplever det med følesansen også. Muy erotic. Er derfor jeg får frysninger langt nedover ryggen av scarifications med store, blodfylte keloider. Endret 29. mai 2008 av emopea Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Scarification er da den eldste form for "tattovering" som finnes. Så ikke spesielt nytt nei. Mener du at scarification kan sidestilles med tortur under Middelalderen der man helte salt i blodet på fanger? Kutting i huden har skjedd til alle tider (brennmerking for den saks skyld), men det er realtivt nytt at det anses som kroppskunst! Skal man se bakover i tid er brennmerking og skjæring i huden helt greit fordi det var slik man behandlet fanger på den tiden. Men i dag er det kroppskunst. Jeg er tillhenger av denne typen kropskunst selv, men skal du argumentere med at brennmerking er den eldste formen for tattovering slik du sier så var det å betrakte som tortur i gamle dager! Det er først i nyere tid at det har blitt sett på som kroppskunst/ kunst. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg tenkte mer på rituell scarification som man finner hos de fleste urinvåner-kulturer eller hva det nå heter. Eller kanskje ikke de fleste men veldig mange av dem. Eksempelvis i vest-afrikanske stammer, Aboriginere i australia, stammer på ny-guinea osv. osv. Lenke til kommentar
knallfall Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Heisann! Lurer på om det har noe å si for hvordan tatoveringen gror dersom huden er solbrun når man tatoverer seg? Påvirker dette tatoveringen på noen måte? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Heisann! Lurer på om det har noe å si for hvordan tatoveringen gror dersom huden er solbrun når man tatoverer seg? Påvirker dette tatoveringen på noen måte? Spessielt farger blir anneledes. Men om dette blir "normalt" når man blir vinterbleik igjen eller ikke må andre svare på. Trenger for eksempel andre nyanser hvis man har "latino"farge på huden enn vanlig datageek-farge Endret 31. mai 2008 av kverna Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Dette er garantert tatt opp her før, men er så fantastisk facinert av denne scarification-en O_o Skulle ønske at John Joyce kunne sette kniven i meg også. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Slettet noen innlegg som var rapportert for off-topic. Nå må jeg løpe videre til neste tråd, kos dere videre med tattoveringsprat Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Woah! Den var fresh. Egentlig så liker jeg ikke når arrene blir så jækla klumpete, men det der så faktisk bra og jevnt ut. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Woah! Den var fresh. Egentlig så liker jeg ikke når arrene blir så jækla klumpete, men det der så faktisk bra og jevnt ut. Ja, eneste er den tykkeste linja øverst til venstre og muligens høyre hjørne som ble litt vel tjukk. Fantastisk farge også, er noen som får en mye mørkere rødfarge i slike scars men denne lakserosa var ekstremt fascinerende. Er litt i tvil om hvilken type jeg skal ha selv, men har heldigvis godt med tid til å bestemme meg siden jeg er arbeidsløs for tiden. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Skal man ha farge kan man jo bare ta inkrub da. Lenke til kommentar
knallfall Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 beklager at jeg maser, men får råd til tatoveringen jeg ønsker meg når jeg får tilbakebetalt på skatten, og trenger svar for å kunne bestille time i god tid. Har det noe å si for hvordan tatoveringen ender opp ferdig grodd, dersom du tatoverer deg med solbrun hud? Dette gjelder tatovering i sort/gråtoner. Hvis noen har peiling setter jeg pris på svar Lenke til kommentar
slins Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 ååh.. *blod på tann* dritfet scarification.. nesten så jeg vil løpe å legge meg under kniven med en gang! - sLins Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er det noen som har tall på økningen av piercing i brystvortene for de siste årene? Synes det virker som om alle piercer brystvortene for tiden, noe slik som magepiercing var tidligere. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Ikke noe jeg har bitt meg merke i, iallefall. Har hatt 4-5 kunder om dagen de siste par årene, og det er navler og tunger som fortsatt er tingen for dagens unge voksne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg fikk kommentar fra dama til broren min i går. Hun mente brystvortepiercingen min gjorde at jeg så tvilsom ut der jeg lå i solsteiken. Godt jeg ikke bryr meg om hva folk mener. Er fornøyd med den jeg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Sandra på PA har så søte tattiser. Mitt "smerte"kart så langt btw. Septum Navel (O_O) Microdermals Øreflipp Håndledd (Det var jo ingenting!) Endret 2. juni 2008 av Loveless Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) NEI NEI NEI HAHA. JO Endret 3. juni 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå