Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes vi burde lage en tattovering-showcase-tråd, der man kunne poste egne tattoveringer. Så kunne trådstarter holde førsteinnlegget oppdatert men en liste over brukere/tattoveringer og linke til postene. Da kunne man sett gjennom brukernes tattovering enkelt og oversiktlig. Noen andre som synes det er en god idé?(Og da særlig dere tattoverte, det er jo dere det må være bilde av i tilfelle. :p

Lenke til kommentar

Ok så Psilo. Du jobber med dette. Eller gjorde det når du startet tråden.

 

Jeg vil gjerne høre fra deg eller med en som har god erfaring.

 

Etter tunge piercingen min er tatt kan jeg bruke snus?

 

Forlenger det grod tiden?

 

Må jeg vente til den er grod med å bytte stang eller kan jeg det når man skal ha i den som er litt mindre?

 

Etter hva jeg har hørt får du en større stang når du tar pga hevelse.

 

Ble kanskje litt rotete, glad for svar:)

 

-Even

Lenke til kommentar

en bigtime hva i h... har du gjort med kroppen din , skulle sett moderen da jeg var innom med fersk branding på ryggen , hu kjefta og smelt litt før hun innrømmet at det så bra ut , og sa at jeg ikke måtte gjøre noe sånt i gjenn , ikke så lenge etter hadde jeg en til ;P

Lenke til kommentar

Angående den idéen jeg nevnte for høyrearmen min...

 

Blir for det meste blackwork fra håndledd til skulder. Men mot håndleddet, rundt albuen (utsiden og litt på innsiden også), og på overarmen/rundt skulderen skal det kuttes, skjæres og skrelles så det hele ser helt fucka ut i de områdene. Som om det hele sprekker opp og smuldrer bort. Kan seff gjøre lignende bare med tatovering, men scarification vil gi det hele et helt absurd grimt preg. Kan bli meget fædt, og meget intenst.

 

Er i alle fall sånn jeg ser det for meg i skallen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...