Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Glint er grim og nekro. Spøk til revolver: Gleder meg til å se bilder hist og pist. Venter vi en ny modblog-feature fra deg? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg synes vi burde lage en tattovering-showcase-tråd, der man kunne poste egne tattoveringer. Så kunne trådstarter holde førsteinnlegget oppdatert men en liste over brukere/tattoveringer og linke til postene. Da kunne man sett gjennom brukernes tattovering enkelt og oversiktlig. Noen andre som synes det er en god idé?(Og da særlig dere tattoverte, det er jo dere det må være bilde av i tilfelle. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Har ikke eplefe laget en slik tråd allerede? Eller den er vel bare for egne bodymods den da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Har ikke eplefe laget en slik tråd allerede? Eller den er vel bare for egne bodymods den da.Jo, tydeligvis. Nå mangler det bare at alle samler bildene av tattoveringene sine i en post der, og at det lages en navneliste i førsteinnlegget. Do it! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ok så Psilo. Du jobber med dette. Eller gjorde det når du startet tråden. Jeg vil gjerne høre fra deg eller med en som har god erfaring. Etter tunge piercingen min er tatt kan jeg bruke snus? Forlenger det grod tiden? Må jeg vente til den er grod med å bytte stang eller kan jeg det når man skal ha i den som er litt mindre? Etter hva jeg har hørt får du en større stang når du tar pga hevelse. Ble kanskje litt rotete, glad for svar:) -Even Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg har allerede sagt at den fungerer som en RPP for tattiser og andre mods, så du får BARE SETTE DEG NED OG BLA. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg har allerede sagt at den fungerer som en RPP for tattiser og andre mods, så du får BARE SETTE DEG NED OG BLA.Nommin. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Glint er grim og nekro. Og ikke minst sexxi. Woah! Lurer på om jeg skal kutte litt på skuldrene mine, jeg. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det der var skikkelig fint og kvinnelig. Og dama var generelt heit. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det der var skikkelig fint og kvinnelig. Og dama var generelt heit. I´d hit it. Lenke til kommentar
slins Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 nice, skulle likt å se den grodd dog.. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvordan ser gamle sacrifications ut? Det er kanskje såpass nytt at ingen har noen bra eksempler på hvordan det ser ut etter 40 år? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Scarification er da den eldste form for "tattovering" som finnes. Så ikke spesielt nytt nei. Endret 29. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
pi. Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 A. Daså. Men det har ikke blitt like vanlig som tatovering enda, i vårt "siviliserte" samfunn. Eller? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Er ikke spesielt vanlig, nei. Er fremdeles litt "hva i helv..." faktor hos general public virker det som. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 en bigtime hva i h... har du gjort med kroppen din , skulle sett moderen da jeg var innom med fersk branding på ryggen , hu kjefta og smelt litt før hun innrømmet at det så bra ut , og sa at jeg ikke måtte gjøre noe sånt i gjenn , ikke så lenge etter hadde jeg en til ;P Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Grodd scarficatiton: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Angående den idéen jeg nevnte for høyrearmen min... Blir for det meste blackwork fra håndledd til skulder. Men mot håndleddet, rundt albuen (utsiden og litt på innsiden også), og på overarmen/rundt skulderen skal det kuttes, skjæres og skrelles så det hele ser helt fucka ut i de områdene. Som om det hele sprekker opp og smuldrer bort. Kan seff gjøre lignende bare med tatovering, men scarification vil gi det hele et helt absurd grimt preg. Kan bli meget fædt, og meget intenst. Er i alle fall sånn jeg ser det for meg i skallen min. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Den grodde scarificationen var råheit. Glint: jeg tror det kan bli very nice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå