Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Det er mye man kan gjøre med stjerner for å gjøre dem til noe "annet" enn det "alle andre" har.

Ja,selvsagt. Men jeg vil ha de veldig enkle. Har du noen tips? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ha de, men de bør "passe" bakgrunnen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller du kan bruke noen "ekte" stjerner, fremfor den vanlige med 5 spisser.. f.eks:

 

Blir kansje ikke så enkelt å få akkurat den fargen?!

Sannsynligvis ikke, jeg tenkte mer på form enn farge..

 

Vicek: Sjekk Google Sky ( http://www.google.com/sky/ eller om du har google earth på maskinen, "switch to sky") lek deg med zoom inn og ut, og "bla deg rundt i universet, mange fantastiske motiver der :)

Lenke til kommentar
Eller du kan bruke noen "ekte" stjerner, fremfor den vanlige med 5 spisser.. f.eks:

 

Blir kansje ikke så enkelt å få akkurat den fargen?!

Sannsynligvis ikke, jeg tenkte mer på form enn farge..

 

Skal det være i den formen og samtidig svart vil det jo bare se ut som noen takkete klumper.

Njaaa..

 

Disse to f.eks

 

122.jpg

 

FXFACEX101.jpg

 

tror jeg kan gjøre seg i ensfarget..

Lenke til kommentar

Prøver å se i tråden, men kan ikke se at det kom noen videre konkluderende svar angående det med paintball og tattoo skader.

Prøvde å sende en pm til psilo, men han ser ut til å være litt lite aktiv om dagen.

 

Får vel nesten ta meg en tur innom tattoo shappa og snakke med han som har fått jobben med å fullføre ene armen, ikke lyst til å gi opp hverken det ene eller det andre.

Lenke til kommentar
Eller du kan bruke noen "ekte" stjerner, fremfor den vanlige med 5 spisser.. f.eks:

 

Blir kansje ikke så enkelt å få akkurat den fargen?!

Sannsynligvis ikke, jeg tenkte mer på form enn farge..

 

Skal det være i den formen og samtidig svart vil det jo bare se ut som noen takkete klumper.

Njaaa..

 

Disse to f.eks

tror jeg kan gjøre seg i ensfarget..

 

De kunne nok blitt greie ja, men jeg ville hatt litt flere stråler på den underste.

Lenke til kommentar

Fikk nettopp en syk, syk, syk idé til hva jeg kan gjøre med høyrearmen etterhvert. Åhåhåh! Har langt ifra fått "orden" over det hele enda, men kan si såpass at det er snakk om både massiv blackwork og scarification. Får sjå! Må konsentrere meg om ryggen nuh.

Lenke til kommentar
Prøver å se i tråden, men kan ikke se at det kom noen videre konkluderende svar angående det med paintball og tattoo skader.

Prøvde å sende en pm til psilo, men han ser ut til å være litt lite aktiv om dagen.

 

Får vel nesten ta meg en tur innom tattoo shappa og snakke med han som har fått jobben med å fullføre ene armen, ikke lyst til å gi opp hverken det ene eller det andre.

Det må da være mulig å få laget noe plastikkbeskyttelse til å ha rundt armen når du spiller?

 

Jeg ble forøvrig skutt på en meters hold midt på magen i bar overkropp, og det arret jeg har nå er nærmest ikke synlig.

Lenke til kommentar
Fikk nettopp en syk, syk, syk idé til hva jeg kan gjøre med høyrearmen etterhvert. Åhåhåh! Har langt ifra fått "orden" over det hele enda, men kan si såpass at det er snakk om både massiv blackwork og scarification. Får sjå! Må konsentrere meg om ryggen nuh.

 

Sweet, ble fristet til noe lignende når jeg så denne tidligere i dag, helt ville greier.

 

cutting-on-tattoo.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...