Demantios Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hva koster det igjen? Er egentlig påmeldt som frivillig på slottsfjellfestivalen 17-19 juli, men er ikke for sent å melde forfall, og har alt skaffa meg fri fra jobben ^^ Jeg vurderer det sterkt Nå er det ikke flere plasser igjen. Da blei det ikke noe gitt Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 surt:( men det kommer alltids en neste sommer vel? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Yupp, det gjør det.....=) Og neste år så er jo Tattobåten også Der skal jeg og Penis\ med flere senke båten Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Tror det er flere observatørplasser igjen, da? Eller? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg tenkte på en av de plassene, men jeg får snakke med Penis og høre med henne om det er flere tittentei-plasser=) Eplefe, du skulle vel være med på båten eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Satser på det! Må se det an med jobb, penger, og ikke minst kjæresten. Men om han er med på det og økonomien tillater det hopper jeg gjerne om bord. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Kult om typen din hadde blitt med=) Får bare håpe, er jo en stund til. Pluss at det blir ikke så dyrt heller Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Han kommer neppe til å blekke seg, men skal ikke se vekk i fra at han joiner. Han skal forresten pierce brystvortene. Haha, var ikke en gang jeg som fikk overtalt ham til slutt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Psilo. legg ut bilder av tunga i den andre tråden! Jeg vil også se bilde Det finnes bilder i denne tråden et sted, men det blir jo ganske mye å lese igjennom. Lenke til kommentar
Blåfugl Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hei på dere. Jeg har innmari lyst på tatovering, men har et par tanker som holder meg igjen 1) jeg liker IKKE nåler, sprøyter får meg til å svime av 2) Har lyst på noe enkelt og elegant, men så har jeg lyst på mange ulike og tenker at da ender jeg opp som et "flekkete monster", jeg har IKKE lyst på noe "alle andre" har og ikke der "alle andre" har det (som skuldra eller puppen) Det jeg har lyst på er 1) Logoen min, en hånd, på undersiden av håndleddet. Vil det gjøre innmari vondt? 2) en notelinje rundt leggen. 3) et eddekoppnett på skulderen med en tråd nedover armen og edderkoppen på hånda Hvilken kommer til å gjøre minst vondt? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Kristine! =D Smerte er veldig indivituelt, men jeg vil tippe leggen som minst vond. Men du burde jo ta den du har mest lyst på uansett, for smerten glemmer du. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Håndleddet/underarmen var min vondeste, men hadde ikke spist hele dagen + eksamen så kan være derfor. Den på magen/nyra/ribbeina var egentlig bare god. Fikk sånn rusfølelse etter en stund. Endorfiner <3 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hei på dere. Jeg har innmari lyst på tatovering, men har et par tanker som holder meg igjen 1) jeg liker IKKE nåler, sprøyter får meg til å svime av 2) Har lyst på noe enkelt og elegant, men så har jeg lyst på mange ulike og tenker at da ender jeg opp som et "flekkete monster", jeg har IKKE lyst på noe "alle andre" har og ikke der "alle andre" har det (som skuldra eller puppen) Det jeg har lyst på er 1) Logoen min, en hånd, på undersiden av håndleddet. Vil det gjøre innmari vondt? 2) en notelinje rundt leggen. 3) et eddekoppnett på skulderen med en tråd nedover armen og edderkoppen på hånda Hvilken kommer til å gjøre minst vondt? Jeg har tatt på skulderen og der var det vondt pga. at det er så hardt der. Jeg har tatt på overarmen og underarmen og. Var vondt høyt oppe på overarmen i nærheten av skulderen. Kjente så og si ingenting på underarmen. Har ikke tatt på hånden, men på fingrene. Kjente det knapt. Når det gjelder synelige tattoveringer som feks. på hånden så bør du være oppmerksom på at det ikke er alle tattovører som vil ta slikt uten at folk har flere tatoveringer fra før av. Lenke til kommentar
Skadefryd Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Å tatovere leggen/oppå foten var for meg slettes ikke vondt, heller ikke skulderen. Men ribbeina og sideflesket må jeg si var helt jævlig! Ikke er det spesielt morsomt heller når musklene finner ut at de skal rykke til helt på egenhånd i hytt og gevær. Lenke til kommentar
veos Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Hei! Noen som vet hva det vil koste for en slik på leggen? Tatovøren må sikkert fintegne den litt og få den tilpasset legget, så er ikke helt sikker på størrelse. Men noen som kan gi meg en ca. pris? Endret 29. mai 2008 av vegardostrem Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Den må definitivt fintegnes. For de som lurer, dette er den typen tribåller som folk får kjæresten sin til å tegne, hvor alt går i kryss og tvers og ingenting passer sammen. Om det er hele leggen, så kan du regne med 4-6 lapper. Lenke til kommentar
veos Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Den må definitivt fintegnes. For de som lurer, dette er den typen tribåller som folk får kjæresten sin til å tegne, hvor alt går i kryss og tvers og ingenting passer sammen. Om det er hele leggen, så kan du regne med 4-6 lapper. Ah, takk for tilbakemelding! Nå er det slik at tatovøren er ute og reiser og er ikke tilbake før den dagen jeg skal ta tatoveringen. Tror du jeg må utsette den eller tegner han den om på en time eller to til leggen? Skal ikke ha den over hele leggen, men tenkte på under kneet, kanskje på baksiden også litt på siden og frem eller noe. Litt vannskelig å forklare dessverre! Endret 29. mai 2008 av vegardostrem Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Utifra det jeg har opplevd så hvis det er satt av tid nok så tegner han\hun der og da. Det gjorde vi med den jeg har begynt på, hadde med 7 bilder og vi satte oss ned får å finne hva vi ville bruke osv. Så tegnet han den der og da, noe jeg syns er artig å se på.( siden jeg elskerå tegne selv ) Skal foresten fortsette på den den 4.Juni Endret 29. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
vicek Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Har lyst på tattoo, to stjerner bak i nakken. Grunnen til det er at jeg mistet begge besteforeldrene mine i en bilulykke i 01,og har etter det har jeg på en måte alltid sett på dem som to stjerner til på himmelen. Har lyst å markere det med en tattoo. Å ta to stjerner som motiv har jeg vært bestemt på i et-to år nå. Men det er jo blitt så populært med stjerner i det siste,er så usikker, vil liksom ikke ha det "alle" andre har. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er mye man kan gjøre med stjerner for å gjøre dem til noe "annet" enn det "alle andre" har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå