Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Hva koster det igjen? Er egentlig påmeldt som frivillig på slottsfjellfestivalen 17-19 juli, men er ikke for sent å melde forfall, og har alt skaffa meg fri fra jobben ^^
Jeg vurderer det sterkt :)

Nå er det ikke flere plasser igjen.

Da blei det ikke noe gitt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei på dere.

Jeg har innmari lyst på tatovering, men har et par tanker som holder meg igjen

1) jeg liker IKKE nåler, sprøyter får meg til å svime av

2) Har lyst på noe enkelt og elegant, men så har jeg lyst på mange ulike og tenker at da ender jeg opp som et "flekkete monster", jeg har IKKE lyst på noe "alle andre" har og ikke der "alle andre" har det (som skuldra eller puppen)

Det jeg har lyst på er

1) Logoen min, en hånd, på undersiden av håndleddet. Vil det gjøre innmari vondt?

2) en notelinje rundt leggen.

3) et eddekoppnett på skulderen med en tråd nedover armen og edderkoppen på hånda

Hvilken kommer til å gjøre minst vondt?

Lenke til kommentar
Hei på dere.

Jeg har innmari lyst på tatovering, men har et par tanker som holder meg igjen

1) jeg liker IKKE nåler, sprøyter får meg til å svime av

2) Har lyst på noe enkelt og elegant, men så har jeg lyst på mange ulike og tenker at da ender jeg opp som et "flekkete monster", jeg har IKKE lyst på noe "alle andre" har og ikke der "alle andre" har det (som skuldra eller puppen)

Det jeg har lyst på er

1) Logoen min, en hånd, på undersiden av håndleddet. Vil det gjøre innmari vondt?

2) en notelinje rundt leggen.

3) et eddekoppnett på skulderen med en tråd nedover armen og edderkoppen på hånda

Hvilken kommer til å gjøre minst vondt?

Jeg har tatt på skulderen og der var det vondt pga. at det er så hardt der.

Jeg har tatt på overarmen og underarmen og. Var vondt høyt oppe på overarmen i nærheten av skulderen. Kjente så og si ingenting på underarmen.

Har ikke tatt på hånden, men på fingrene. Kjente det knapt.

Når det gjelder synelige tattoveringer som feks. på hånden så bør du være oppmerksom på at det ikke er alle tattovører som vil ta slikt uten at folk har flere tatoveringer fra før av.

Lenke til kommentar

Å tatovere leggen/oppå foten var for meg slettes ikke vondt, heller ikke skulderen.

Men ribbeina og sideflesket må jeg si var helt jævlig! Ikke er det spesielt morsomt heller når musklene finner ut at de skal rykke til helt på egenhånd i hytt og gevær.

Lenke til kommentar

Hei! ;)

Noen som vet hva det vil koste for en slik på leggen? Tatovøren må sikkert fintegne den litt og få den tilpasset legget, så er ikke helt sikker på størrelse. Men noen som kan gi meg en ca. pris? :)

Endret av vegardostrem
Lenke til kommentar
Den må definitivt fintegnes. For de som lurer, dette er den typen tribåller som folk får kjæresten sin til å tegne, hvor alt går i kryss og tvers og ingenting passer sammen.

Om det er hele leggen, så kan du regne med 4-6 lapper.

Ah, takk for tilbakemelding! ;)

Nå er det slik at tatovøren er ute og reiser og er ikke tilbake før den dagen jeg skal ta tatoveringen. Tror du jeg må utsette den eller tegner han den om på en time eller to til leggen? Skal ikke ha den over hele leggen, men tenkte på under kneet, kanskje på baksiden også litt på siden og frem eller noe. Litt vannskelig å forklare dessverre!

Endret av vegardostrem
Lenke til kommentar

Utifra det jeg har opplevd så hvis det er satt av tid nok så tegner han\hun der og da.

Det gjorde vi med den jeg har begynt på, hadde med 7 bilder og vi satte oss ned får å finne hva vi ville bruke osv.

Så tegnet han den der og da, noe jeg syns er artig å se på.( siden jeg elskerå tegne selv )

Skal foresten fortsette på den den 4.Juni :grin:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Har lyst på tattoo, to stjerner bak i nakken. Grunnen til det er at jeg mistet begge besteforeldrene mine i en bilulykke i 01,og har etter det har jeg på en måte alltid sett på dem som to stjerner til på himmelen. Har lyst å markere det med en tattoo. Å ta to stjerner som motiv har jeg vært bestemt på i et-to år nå.

Men det er jo blitt så populært med stjerner i det siste,er så usikker, vil liksom ikke ha det "alle" andre har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...