Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes barbell (rett meg om jeg bruker feil uttrykk) i brystvorten på gutter er sexy :)

Piercing en plass i trynet? Hva med.. mellom øynene? Eksen min hadde det en stund, kan være ganske kult. Barbell da også, ikke ring.

Kalles Bridge. Har hørt man kan begynne å sjele permanent om man titter for lenge på den :!:

Lenke til kommentar
Piercing i bryst-vorta er kult! Drit sexy på jenter!

Har en, og det har dama og! Skal ta tatovering etter sommeren!

off topic: Er ikke du også jente?

On topic: Vurderer en sånn "stang" i øyenbrynet. Synes det ser litt kult ut. Men usikker på hvilket øye.

Bra sted å skaffe seg dette i sentrum av Oslo? Sett på Oslo piercingstudio, men de virket, tja, merkelige. Virker som de drev mest med sexuelle piercinger.

Står sikkert en anbefaling lengre fem i tråden, men 5 sider er litt mye å rote seg igjennom.

En stang over øyet kan lett fjernes, og kan gro igjen hvis man ikke vil ha den lenger?

Endret av Mixel
Lenke til kommentar

On topic: Vurderer en sånn "stang" i øyenbrynet. Synes det ser litt kult ut. Men usikker på hvilket øye.

Bra sted å skaffe seg dette i sentrum av Oslo? Sett på Oslo piercingstudio, men de virket, tja, merkelige. Virker som de drev mest med sexuelle piercinger.

Står sikkert en anbefaling lengre fem i tråden, men 5 sider er litt mye å rote seg igjennom.

En stang over øyet kan lett fjernes, og kan gro igjen hvis man ikke vil ha den lenger?

refererer til hva psilo sa. Oslo Piercing studio har nye innehavere og er ikke lengre hva de var.

Selv har jeg brukt Odins merke i lillestrøm. Og er relativt godt fornøyd med dem, men har ikke så god peiling så vi likke anbefale noe.

Lenke til kommentar

Piercingen tar du i det brynet som faller deg naturlig. I Oslo har du to gode steder å velge mellom; Pinpoint og House of Pain. Det er ikke noe problem å fjerne smykket om du ikke vil ha det der lenger. I verste fall får du to små hakk i huden, i knappenålshode-størrelse.

Lever OPS fremdeles? Hørte at de var nedlagt for et halvt års tid siden.

Lenke til kommentar

Copyright-notis er også en fin ting :)

Hadde jeg vært jente skulle jeg ha hatt en hule-vokter på innsiden av låret like ved ingangen. Jenter kan jo også ha en WARNING: Slippery when wet-advarsel like ved der nede :p

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte netopp sånn greie til nesa av ekte sabeltanntiger tann! Tror jeg skal adoptere en hjemløs neandetaler unge neste uke! Og 28 Juli skal jeg på Elvis konsert, gleder meg!

det der var ikke akkurat nødvendig...

Noen som har erfaring med scarification? Er fortsatt litt i tvil om jeg vil ta det eller vanlig tatovering... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...