darkness| Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Synes barbell (rett meg om jeg bruker feil uttrykk) i brystvorten på gutter er sexy Piercing en plass i trynet? Hva med.. mellom øynene? Eksen min hadde det en stund, kan være ganske kult. Barbell da også, ikke ring. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Synes barbell (rett meg om jeg bruker feil uttrykk) i brystvorten på gutter er sexy Piercing en plass i trynet? Hva med.. mellom øynene? Eksen min hadde det en stund, kan være ganske kult. Barbell da også, ikke ring. Kalles Bridge. Har hørt man kan begynne å sjele permanent om man titter for lenge på den :!: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Bestilte nettopp et par flesh tunnels av mammut-elfenben og annet krimskrams til ørene mine. Koselige saker. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ikke for å være irriterende nå, men.. Er ikke elfenben forbudt nå? ..og så fra mammut da, det kan ikke være lett tilgjengelig..!? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Mammuten er allerede utdødd, så det har ikke så mye å si, så vidt jeg har forstått det. Lenke til kommentar
si_men Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Bestilte nettopp et par flesh tunnels av mammut-elfenben og annet krimskrams til ørene mine. Koselige saker. må sikkert ha kostet deg sinnsykt mye penger, hvis det er ekte mamut elfeben Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Piercing i bryst-vorta er kult! Drit sexy på jenter!Har en, og det har dama og! Skal ta tatovering etter sommeren! off topic: Er ikke du også jente? On topic: Vurderer en sånn "stang" i øyenbrynet. Synes det ser litt kult ut. Men usikker på hvilket øye. Bra sted å skaffe seg dette i sentrum av Oslo? Sett på Oslo piercingstudio, men de virket, tja, merkelige. Virker som de drev mest med sexuelle piercinger. Står sikkert en anbefaling lengre fem i tråden, men 5 sider er litt mye å rote seg igjennom. En stang over øyet kan lett fjernes, og kan gro igjen hvis man ikke vil ha den lenger? Endret 7. juli 2005 av Mixel Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Noen som har en engel/demon tatovering på lager? Helst med hele figuren. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 On topic: Vurderer en sånn "stang" i øyenbrynet. Synes det ser litt kult ut. Men usikker på hvilket øye. Bra sted å skaffe seg dette i sentrum av Oslo? Sett på Oslo piercingstudio, men de virket, tja, merkelige. Virker som de drev mest med sexuelle piercinger. Står sikkert en anbefaling lengre fem i tråden, men 5 sider er litt mye å rote seg igjennom. En stang over øyet kan lett fjernes, og kan gro igjen hvis man ikke vil ha den lenger? refererer til hva psilo sa. Oslo Piercing studio har nye innehavere og er ikke lengre hva de var. Selv har jeg brukt Odins merke i lillestrøm. Og er relativt godt fornøyd med dem, men har ikke så god peiling så vi likke anbefale noe. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 On topic: Vurderer en sånn "stang" i øyenbrynet. Synes det ser litt kult ut. Men usikker på hvilket øye. Bra sted å skaffe seg dette i sentrum av Oslo? Sett på Oslo piercingstudio, men de virket, tja, merkelige. Virker som de drev mest med sexuelle piercinger. Står sikkert en anbefaling lengre fem i tråden, men 5 sider er litt mye å rote seg igjennom. En stang over øyet kan lett fjernes, og kan gro igjen hvis man ikke vil ha den lenger? Piercingen tar du i det brynet som faller deg naturlig. I Oslo har du to gode steder å velge mellom; Pinpoint og House of Pain. Det er ikke noe problem å fjerne smykket om du ikke vil ha det der lenger. I verste fall får du to små hakk i huden, i knappenålshode-størrelse. Lever OPS fremdeles? Hørte at de var nedlagt for et halvt års tid siden. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg vil ha piercing en plass i trynet, name a place Bilde er fint. I tungen, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg er mot Piercing, men jeg syntes tatovering kan være veldig pent å se på. vurderer å ta noen nå selv. har et par selvlagde Eddie(maiden maskot) som jeg vurderer å tatovere på skuldre/Biceps. Noen som vet om noe bra og renslig sted jeg kan gjøre dette i drammensomerådet? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Lever OPS fremdeles? Hørte at de var nedlagt for et halvt års tid siden. Ikke som jeg vet. mulig han sikter til web siden Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hadde vært gøy med MADE IN NORWAY under foten. Eneste problemet er jo at man må gå på krykker i noen uker, og så slites det vel bort ganske fort. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Bak øret funker også med en Made in Norway eller Made in bed tattovering Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Copyright-notis er også en fin ting Hadde jeg vært jente skulle jeg ha hatt en hule-vokter på innsiden av låret like ved ingangen. Jenter kan jo også ha en WARNING: Slippery when wet-advarsel like ved der nede Endret 8. juli 2005 av skag1 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 WARNING: Slippery when wet-advarsel like ved der nede hahaha Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 må sikkert ha kostet deg sinnsykt mye penger, hvis det er ekte mamut elfeben 432 riksdaler for begge to. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg kjøpte netopp sånn greie til nesa av ekte sabeltanntiger tann! Tror jeg skal adoptere en hjemløs neandetaler unge neste uke! Og 28 Juli skal jeg på Elvis konsert, gleder meg! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg kjøpte netopp sånn greie til nesa av ekte sabeltanntiger tann! Tror jeg skal adoptere en hjemløs neandetaler unge neste uke! Og 28 Juli skal jeg på Elvis konsert, gleder meg! det der var ikke akkurat nødvendig... Noen som har erfaring med scarification? Er fortsatt litt i tvil om jeg vil ta det eller vanlig tatovering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå