Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har planer om å ta piercing i underleppa (Høyre side) på fredag, og har noen spørsmål.

Noen som vet om det kommer til å gjøre vondt? (Min første piercing)

Er det noe spesielt jeg ikke kan spise/drikke etter jeg har tatt den?

Hvor lang tid tar det før det er helt grodd?

Hvor ofte må jeg rense den?

Takk :)

Ja det gjør vondt, ja det går raskt over. Hvis du spiser rotete, ikke spis ting med chilli, er ikke farlig for piercingen, men får du knuste chillifrø inn i ferske sår er det...mindre behagelig. :p

Den gror på 6-8 uker, vil jeg tippe, litt lengre, men det varierer, du renser morgen og kveld for å unngå overrensing og samtidig slippe å vandre rundt med puss på piercingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg har tenkt til å tatovere japanske kanji symboler på meg i morra etter jobb. Jeg vet hva jeg vil ha, litt usikker på hvor jeg vil ha de forskjellige symbolene men er det noen her som kan anbefale et sted i oslo hvor dem har litt peiling på kanji siden det er en del ting jeg vil spørre om før jeg gjør det så jeg ikke fucker opp alt heh. :) D hadde vært kjipt.

Lenke til kommentar
Fortsatt ingen andre enn meg som skal på SusCon?

Jeg vurderer det sterkt :)

20 dager etter går vel grei, men IKKE drikk 96% samme dagen eller dagen etter...hoho. Venninne som gjorde det, gjett hvem som måtte kutte opp en byll der hun hadde pierca seg :dontgetit: ( men smartheten hennes kan man heller ikke skryte av )

96% kan da ikke være galt. Må være ypperlig til å rense med

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...