Eplefe Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Heisann!Har planer om å ta piercing i underleppa (Høyre side) på fredag, og har noen spørsmål. Noen som vet om det kommer til å gjøre vondt? (Min første piercing) Er det noe spesielt jeg ikke kan spise/drikke etter jeg har tatt den? Hvor lang tid tar det før det er helt grodd? Hvor ofte må jeg rense den? Takk Ja det gjør vondt, ja det går raskt over. Hvis du spiser rotete, ikke spis ting med chilli, er ikke farlig for piercingen, men får du knuste chillifrø inn i ferske sår er det...mindre behagelig. Den gror på 6-8 uker, vil jeg tippe, litt lengre, men det varierer, du renser morgen og kveld for å unngå overrensing og samtidig slippe å vandre rundt med puss på piercingen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Vil det være noe problem å drikke alkohol ca 20 dager etter piercingen er tatt? Skal til sunny Beach, og der blir det jo en del festing Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 20 dager etter går vel grei, men IKKE drikk 96% samme dagen eller dagen etter...hoho. Venninne som gjorde det, gjett hvem som måtte kutte opp en byll der hun hadde pierca seg ( men smartheten hennes kan man heller ikke skryte av ) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Nei, så dum er jeg nok ikke Skal nok ikke drikke noe før den 18.juni heller Kanskje et par øl på den 14. for da skal jeg på konsert Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Trodde du ikke kom til å gjøre det=) jeg sa ifra til henne, men hun svarte da " Det skjer aldri meg"...så ringte hun etter noen dager og sa " Jeg har en diger klump over hullet som verker som faen"...så jeg fikk henne til å dra til legen. Hun tok den ut etter det :!: Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hørtes ut som noe som ikke vil oppleves ;P Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er det noen andre en Psilocybe som har splittet tungen her på forumet? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Psilo. legg ut bilder av tunga i den andre tråden! Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Noen som har slik en her? Fyren ser jo ut til å være vant til tatt./piercingsmerter, men den der så ekstra vond ut Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Nasallang er ikke særlig fin. :\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Nasallang er ikke særlig fin. :\ Tenk hvor ekkelt det er når du er skikkelig forkjøla. :S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Sånn sett tror jeg ikke en septum er så veeldig mye bedre. Hurra for retainers. Ber for at den er tatt og grodd til forkjølelsessesongen. Endret 27. mai 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Psilo. legg ut bilder av tunga i den andre tråden! Jeg vil også se bilde Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Nasallang så jo litt kul ut da ^^ Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hei jeg har tenkt til å tatovere japanske kanji symboler på meg i morra etter jobb. Jeg vet hva jeg vil ha, litt usikker på hvor jeg vil ha de forskjellige symbolene men er det noen her som kan anbefale et sted i oslo hvor dem har litt peiling på kanji siden det er en del ting jeg vil spørre om før jeg gjør det så jeg ikke fucker opp alt heh. D hadde vært kjipt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg tok min kanji-tattoo på odins merke på Lillestrøm. Den ser kalligrafert ut, og jeg er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Fortsatt ingen andre enn meg som skal på SusCon? Jeg vurderer det sterkt 20 dager etter går vel grei, men IKKE drikk 96% samme dagen eller dagen etter...hoho. Venninne som gjorde det, gjett hvem som måtte kutte opp en byll der hun hadde pierca seg ( men smartheten hennes kan man heller ikke skryte av ) 96% kan da ikke være galt. Må være ypperlig til å rense med Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hva koster det igjen? Er egentlig påmeldt som frivillig på slottsfjellfestivalen 17-19 juli, men er ikke for sent å melde forfall, og har alt skaffa meg fri fra jobben ^^ Jeg vurderer det sterkt Nå er det ikke flere plasser igjen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 man kaller det 96%, men det kan være ting oppi........og hvis man skulle brukt sprit, så hadde jeg heller brukt teknisk 96% lege-sprit, da vet du at det ikke er dritt i det=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå