theoriginalAidskake Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Masse fine folk samles, henger suspension, griller, snakker. Og siste dagen er det full fest! http://iam.bmezine.com/events.exe?cmd=zoom&event=1937 Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hørtes artig ut. Ikke at jeg kunne tenkt meg å gå eller passet inn... enda ihvertfall. har du noen bilder så jeg skjønner mer hva det går ut på? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 http://www.wingsofdesire.org/ Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det der var litt for drøyt for min sjel. Holder meg til tunga foreløbig. Du som har prøvd, hva var gleden av å henge etter ditt eget kjøtt å blod? adrenalin kick? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 henger etter huden ikke kjøttet Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 du kjønte hva jeg mente...doh! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Heisann! Har planer om å ta piercing i underleppa (Høyre side) på fredag, og har noen spørsmål. Noen som vet om det kommer til å gjøre vondt? (Min første piercing) Er det noe spesielt jeg ikke kan spise/drikke etter jeg har tatt den? Hvor lang tid tar det før det er helt grodd? Hvor ofte må jeg rense den? Takk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ja, det kommer til å gjøre vondt. Men hvor vondt du synes det er er egentlig umulig å si. Jeg fikk høre at piercing i nippel skulle være noe av det verste, men jeg syntes overhodet ikke det var ille. Så det er individuelt. Men sånn kort svar: Ja det gjør vondt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Noen som vet om det kommer til å gjøre vondt? (Min første piercing) Ca 1000. Noe mindre diffust kan være vanskelig å si. Men du overlever nok med god margin, så det er ingenting å frykte. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Jeg er forberedt på at det skal være sinnsykt vondt, så da kan det jo kanskje hende jeg ikke synes det gjør så vondt alikevell? ^^ Vurderer faktisk å ta snakebites nå som jeg først skal ta piercing Edit: Leif Endret 27. mai 2008 av Torg3r Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Spiller det noen rolle om det gjør vondt? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Spiller det noen rolle om det gjør vondt? Nop. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 http://gprime.net/video.php/tattooremover Lenke til kommentar
hiki Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Et helt rundt motiv, a'la sirkel, hvor passer det best å plassere på en kropp? Jeg ville sagt enten på innsiden av underarmen, på yttersiden av leggen eller på brystet. Sliter litt med dette, å velge plassering altså... På brystet tror jeg ikke blir så fint. Mitt kjønn gjør at jeg ikke er hva man kan kalle flatbrystet, så en runding vil ikke se rund ut... ----------------- Den siste linken der, lower back tattoo remover, har sett den før. Morsom! Og sikkert mye sannhet. Allikevel; det er bedre å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke har gjort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 http://gprime.net/video.php/tattooremover Slår ikke denne. http://youtube.com/watch?v=ilk5_flqSQ8 Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Fortsatt ingen andre enn meg som skal på SusCon? Hva koster det igjen? Er egentlig påmeldt som frivillig på slottsfjellfestivalen 17-19 juli, men er ikke for sent å melde forfall, og har alt skaffa meg fri fra jobben ^^ Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg er forberedt på at det skal være sinnsykt vondt, så da kan det jo kanskje hende jeg ikke synes det gjør så vondt alikevell? ^^ Vurderer faktisk å ta snakebites nå som jeg først skal ta piercing Edit: Leif Vondt er det men ikke mer enn du kan takle. Og vondere og ta to enn en som oftest. Men tro meg du overlever. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Og smerten er en del av det....kicket man får, kjenne at man faktisk takler det osv.=) Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Og smerten er en del av det....kicket man får, kjenne at man faktisk takler det osv.=) er faktisk litt godt og. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg har ihvertfall bestemt meg for at jeg SKAL ta den på fredag Har hatt lyst til det i over et år nå ^^ Ingen som vet noe om dette? Er det noe spesielt jeg ikke kan spise/drikke etter jeg har tatt den? Hvor lang tid tar det før det er helt grodd? Hvor ofte må jeg rense den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå