Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

Har planer om å ta piercing i underleppa (Høyre side) på fredag, og har noen spørsmål.

Noen som vet om det kommer til å gjøre vondt? (Min første piercing)

Er det noe spesielt jeg ikke kan spise/drikke etter jeg har tatt den?

Hvor lang tid tar det før det er helt grodd?

Hvor ofte må jeg rense den?

Takk :)

Lenke til kommentar

Ja, det kommer til å gjøre vondt. Men hvor vondt du synes det er er egentlig umulig å si. Jeg fikk høre at piercing i nippel skulle være noe av det verste, men jeg syntes overhodet ikke det var ille. Så det er individuelt. Men sånn kort svar: Ja det gjør vondt.

Lenke til kommentar

Jeg er forberedt på at det skal være sinnsykt vondt, så da kan det jo kanskje hende jeg ikke synes det gjør så vondt alikevell? ^^

Vurderer faktisk å ta snakebites nå som jeg først skal ta piercing :p

Edit: Leif

Endret av Torg3r
Lenke til kommentar
Et helt rundt motiv, a'la sirkel, hvor passer det best å plassere på en kropp?

Jeg ville sagt enten på innsiden av underarmen, på yttersiden av leggen eller på brystet.

Sliter litt med dette, å velge plassering altså... På brystet tror jeg ikke blir så fint. Mitt kjønn gjør at jeg ikke er hva man kan kalle flatbrystet, så en runding vil ikke se rund ut...

-----------------

Den siste linken der, lower back tattoo remover, har sett den før. Morsom! Og sikkert mye sannhet.

Allikevel; det er bedre å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke har gjort.

Lenke til kommentar
Jeg er forberedt på at det skal være sinnsykt vondt, så da kan det jo kanskje hende jeg ikke synes det gjør så vondt alikevell? ^^

Vurderer faktisk å ta snakebites nå som jeg først skal ta piercing :p

Edit: Leif

Vondt er det men ikke mer enn du kan takle. Og vondere og ta to enn en som oftest. Men tro meg du overlever.

Lenke til kommentar

Jeg har ihvertfall bestemt meg for at jeg SKAL ta den på fredag :) Har hatt lyst til det i over et år nå ^^

Ingen som vet noe om dette?

Er det noe spesielt jeg ikke kan spise/drikke etter jeg har tatt den?

Hvor lang tid tar det før det er helt grodd?

Hvor ofte må jeg rense den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...