toth Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Da blir det plutselig et islamistsymbol. Du mener vel et muslimsk symbol? Stor forskjell på muslimsk og islamistisk. Vel, islamistisk/muslimsk blir vel mest riktig, da det kan brukes like mye av begge. Ærlig talt syns jeg også personlig det er rart å ha forskjell på islamist og muslim, når begge følger islam. Jeg er fullt klar over hva folk mener er forskjellen på begrepene, men mener de to ordene i prinsippet betyr akkurat det samme. Det blir som "kristen" og "jesustilbeder", det er igrunn ingen forskjell der. Men den diskusjonen hører vel ikke hjemme i denne tråden.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 slins: Jeg ble rådet til å ta microdermals i steden for surface, fordi surface har en lei tendens til å gro ut. Mange som er heldige (Aidskake sin sitter pent og oppfører seg bra), men mange som ikke er det. Så jeg bare kjørte på med micro. Og bilder som viser tydelig forskjell. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har lyst å ta en micro på hver side av halsen så og så får jeg laget noe som ser ut som kjempe-muttere........hoho, Frankenstein Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Trodde du sa du bare tok microdermals fordi Torben ikke tar surface lengre? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Trodde du sa du bare tok microdermals fordi Torben ikke tar surface lengre? Ja? Men jeg kunne da gått til en annen piercer. PA tar også surface. Men jeg syntes at det virket greit og at det var et godt råd. ^^ Endret 26. mai 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jo, de gjør det, men ikke like ofte som surfacepiercinger. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kan man være heldig, slik at de aldri vokser ut? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 hva menes med å gro ut :S ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 hva menes med å gro ut :S ? At den smykket blir frastøtt av kroppen istedenfor kapslet. Altså blir det nesten som å rive den ut av deg, bare at kroppen skyver den ut Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 At den smykket blir frastøtt av kroppen istedenfor kapslet. Altså blir det nesten som å rive den ut av deg, bare at kroppen skyver den utOgså går det heldigvis mye saktere. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 At den smykket blir frastøtt av kroppen istedenfor kapslet. Altså blir det nesten som å rive den ut av deg, bare at kroppen skyver den utOgså går det heldigvis mye saktere. Ja, det må man ikke glemme Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 og det er ikke vondt at noe gror ut, ihvertfall ikke som jeg har opplevd=) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 og det er ikke vondt at noe gror ut, ihvertfall ikke som jeg har opplevd=)Hvordan er det med arr når noe begynner å gro ut egentlig? Blir det svære greine om man er kjappe til å ta dem ut? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ikke om du tar de ut, men jeg har noen fine arr som kommer godt frem når jeg har sola meg litt ja.Det blir arr hvis du bare lar den gro helt ut. Men tar du den ut før den gjør det så går det bra=) Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 risky business. Om 8 dager har jeg hull i tunga. Håper bare jeg ikke kommer opp i muntlig eksamen. Vil IKKE vente med å ta den. Lenke til kommentar
slins Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 risky business. Om 8 dager har jeg hull i tunga. Håper bare jeg ikke kommer opp i muntlig eksamen. Vil IKKE vente med å ta den. Haha, og når kommer du evt. opp i muntlig? Du klarer å prate greit etter 3 dager iaffal.. Kan vel kanskje klare å prate greit før det og - om du anstrenger deg, men det bør jo unngåes.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Fortsatt ingen andre enn meg som skal på SusCon? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ja jeg tar det vel uannsett. Hva er SusCon? sus et eller annet conferanse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå