Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Da blir det plutselig et islamistsymbol.

Du mener vel et muslimsk symbol? Stor forskjell på muslimsk og islamistisk.

Vel, islamistisk/muslimsk blir vel mest riktig, da det kan brukes like mye av begge.

Ærlig talt syns jeg også personlig det er rart å ha forskjell på islamist og muslim, når begge følger islam. Jeg er fullt klar over hva folk mener er forskjellen på begrepene, men mener de to ordene i prinsippet betyr akkurat det samme.

Det blir som "kristen" og "jesustilbeder", det er igrunn ingen forskjell der. Men den diskusjonen hører vel ikke hjemme i denne tråden..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

slins: Jeg ble rådet til å ta microdermals i steden for surface, fordi surface har en lei tendens til å gro ut. Mange som er heldige (Aidskake sin sitter pent og oppfører seg bra), men mange som ikke er det. Så jeg bare kjørte på med micro.

Og bilder som viser tydelig forskjell.

Lenke til kommentar
Trodde du sa du bare tok microdermals fordi Torben ikke tar surface lengre? :dontgetit:

Ja? Men jeg kunne da gått til en annen piercer. PA tar også surface. Men jeg syntes at det virket greit og at det var et godt råd. ^^

Endret av Loveless
Lenke til kommentar
risky business.

Om 8 dager har jeg hull i tunga. Håper bare jeg ikke kommer opp i muntlig eksamen. Vil IKKE vente med å ta den.

Haha, og når kommer du evt. opp i muntlig? Du klarer å prate greit etter 3 dager iaffal..

Kan vel kanskje klare å prate greit før det og - om du anstrenger deg, men det bør jo unngåes..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...