Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arr av paintball? Hva faen skyter dere med - skarpt?

Når du spiller speedball, er det fort gjort å bli mugget (noen løper opp forbi hinderet du står bak) og da blir det gjerne bra blåmerker og tidvis blod.

For det meste er det snakk om blåmerker, gjerne kraftige sådann, sist hadde jeg mørkt felt på 4-5 cm som var blått i nesten en uke (så fint hvor jeg ble truffet over en uke etterpå), men helst er det småmerker som blir borte på noen dager.

Kødder du? Mine blåmerker blir der så man tydelig kan se hvor jeg ble truffet, i over en mnd etterpå =(

Lenke til kommentar
Assosiert med og korrekt assosiert med er jo litt feil. Mange fjortiss-satanister som har misforstått det der, gitt. Det eneste "offisielle" satanisttegnet som finnes er et baptomet. Et oppnedkors er et peterskors og et kristent symbol, da Peter, en av jesus sine disipler ikke ville korsfestes samme veien som Jesus fordi han ikke var verdig.

Heh..

1. (pirk) Du mener nok baphomet, som er et egen-/personnavn, og kan derfor ikke si "et baphomet".

2. Baphomet er på samme måte som oppned-kors diskutabelt som satanistsymbol. Flere lærde mener det er avledet fra Mahomet, som betyr Mohammad. Da blir det plutselig et islamistsymbol.

Dessuten ser det ut til at baphomet som begrep først oppstår blant tempelridderne, som jo er kristne.

Zwastika, baphomet, oppnedkors, pentagram.. Alle gamle symboler har flere betydninger i forskjellige samfunn, og oppfattes forskjellig av forskjellige personer. Du kan ikke en gang tatovere ordet "satan" og få det oppfattet som satanisk av alle mennesker. Noen mener sågar "satan" opprinnelig betyr "lys".

Skal man ta hensyn til absolutt alles potensielle mening om et symbol før man tatoverer det, kan man like gjerne droppe hele greia.

Har et symbol/ord en konkret mening for deg, tatovér det for deg, ikke for alle andre.

Lenke til kommentar

Nettopp, og satan og lucifer oppfattes av de aller aller fleste som en og samme skapning, og derav satan=lys.

Du forsterker bare poenget mitt. Stort sett ingenting man kan tatovere har kun én betydning.

Forøvrig syns jeg du besvarte fryktelig lite av posten min med innlegget ditt, men det er kanskje tegn på at du er enig? :)

Lenke til kommentar
Jeg synest at den piercingen som Loveless og Aidskake har på halsen er fin jeg :p

Hehe, takk :) . Men hennes er en piercing og mine er microdermals.

Hva er egentlig microdermals? Finnes det steder man ikke bruker det? (Og derfor 'må' ha surface istedenfor?)

Tror jeg så bildet av din Loveless, men har likevel litt vanskelig med å forstå forskjell fra surface og microdermals.

- sLins

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg nå :D

Hvor kan jeg kjøpe forskjellige stenger?

Jeg må vel ha den han/hun plasserer der til det gror.

hørt man kan få vibrerende, hvor kjekt ekke det hvis man har dame xD?

Først får du en lang stang, som takler hevelsen, så skal du tilbake til studioet etter 2 eller 4 uker og bytte til en kortere

Stenger får du kjøpt bl.a. på ebay. Vurderte selv vibrerende smykke, men det virker oppskrytt så jeg ga faen

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...