Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske sikker på at den puppe "tattoo"en er kropsmaling, husker ikke sammenhengen jeg så den i sist, men var ikke tattoo i alle fall.

Litt moro å se at enkelte nesten sier at de ønsker at jenter skal stå på kjøkkenet og se pene ut.

Hva som passer og ikke passer av tattoo/piercing vil variere veldig fra person til person, både når det gjelder gutter og jenter, er egentlig så enkelt som det.

Blir det samme med den evige tribal diskusjonen (og andre motiver), noen kler den, andre ikke, en som er lagd for kroppen på en person og flyter godt, bør gjerne ikke kopieres over til en annen kropsdel eller person uten at den tilpasses.

Føler mange i denne tråden er veldig forutinntatt når det kommer til mange emner som blir tatt opp her. Nesten så fort noen tar opp at de ønsker tribal, stjerner eller andre ting folk her har bestemt er "mainstream og lame" så blir de trasha, gjerne uten at personen har fått forklart skikkelig hva og hvor de ønsker ting.

På samme måte er det endel folk som ønsker å bli godtatt her inne, og bruker meningene til folk til å bestemme seg for hva de skal ta, som jeg synes kanskje er like ille. Personlig skal jeg gå for 2 sleeves, av egne årsaker, og hva andre mener bryr meg midt i ryggen, om det blir "pent" så andre vil beundre dem er en bonus.

Folk får tolke innlegget mitt som de selv ønsker, og flame på, jeg kommer sikkert til å gå tilbake til å lurke, da jeg ikke orker å leke bedreviter på heltid.

Lenke til kommentar

På Anti-eyebrow? Ja, jeg syns det er mye penere enn i øyenbrynet hvertfall. Er nok enig med alle de andre når det gjelder det der. Hehe..

Ja, det virker sånn mange ganger, Lain. Men nå gidder jeg ikke la andre bestemme hvordan kroppen min skal se ut lenger. Det viktigste er at jeg liker den.

Endret av Loveless
Lenke til kommentar
Trampstamp? :p

trampstamp.thumbnail.jpg

Sann? :p

huff. korsrygg tattoveringer er stort sett kjipe. Det må isåfall gå i sammenheng med noe over til resten av ryggen hvis det skal være noe - synes jeg.

Jentetatoveringer er vanskelig. Jeg liker ikke at de "gode delene" er ødelagt, det vil si puppene, rumpen (og da også korsryggen) og det intime. Ellers er det ikke skadelig om det er en tribal/delfin her og der, så lenge det ikke er så stort at det "merkes".

Jenter med tattoveringer.... :love: og da mener jeg ikke en liten delfin på ankelen!!! større jo bedre :D

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg så et fantastisk fint backpiece på BME en gang, men aner ikke hvordan jeg skal finne det igjen :/ er et brunt tre med rosa cherry blossoms på, stort motiv på en jenterygg. Gikk gjennom de 80 første sidene med floral tattoos før jeg på en måte ga opp. Noen tips?

Lenke til kommentar
Skal ha meg en tatovering, har lyst på et kors i nakken/mellom skulderbladene. Noen som har forslag (bilder) så jeg kan få tips/hint? :D
La være med mindre du virkelig er personlig kristen. Evt. ta det opp-ned.
Lenke til kommentar
Jeg så et fantastisk fint backpiece på BME en gang, men aner ikke hvordan jeg skal finne det igjen :/ er et brunt tre med rosa cherry blossoms på, stort motiv på en jenterygg. Gikk gjennom de 80 første sidene med floral tattoos før jeg på en måte ga opp. Noen tips?

Dette bilde du mener?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...