Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Etter å ha snust på det i 4-5 år synes jeg at tiden er klar for at jeg tenker seriøst på å splitte tungen. Ser at psilocybe gjorde dette selv, noe som jeg ikke ser på som et alternativ for meg. Derfor lurer jeg på om hvilke andre alternativer jeg har for å få gjort dette her i Norge.

Anyone? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var den stjerna litt skjev?

Har et superteit spørsmål.

Jeg er ekstremt klar over at smaken er som baken osv. Men er det noen som har noen tanker om piercinger på jenter, og da gjerne i ansiktet o.l.? Jeg får kanskje sponset en hvis jeg greier å bestemme meg/manne meg opp/whatever, og da er det greit å ha litt ideer. Har veldig lyst på anti-eyebrow og vertical labret, men jeg vet så alt for godt at vl ser best ut på jenter med litt tykk underleppe. Det er i alle fall min mening. Noen som har noe å si? :hmm:

Lenke til kommentar

Tok ut piercingen jeg hadde i leppa for ca 3 måneder siden. Det grodde veldig fort igjen slik at det ble tett, men det grodde aldri helt. Jeg har et lite hull som vises der den var. Det går ikke tværs gjennom, men bare et lite stykke inn i huden. Virker ikke som om det kommer til å gå bort. Noe jeg kan gjøre? Ikke at det er så veldig farlig men...

:)

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Aidsida: Jeg er egentlig ingen fan av medusa. Det er fint på de som passer med det, men ikke noe jeg kunne tenkt meg selv. Liker heller ikke kinn eller septum. Og så har jeg briller, og det kommer vel i konflikt med bridge. Med mindre jeg skal satse på noe sånt:

060522_pglassesA_03.jpg

Vurderte nesten litt å ta i øyenbrynet, men det er så alt for mange som har det (har jeg inntrykket av), og jeg greier ikke å bli enig med meg selv om det er kult å ha det symmetrisk (altså en i hvert øyenbryn) eller ikke. Jeg får vel bare tenke. >.<

Endret av Kibs
Lenke til kommentar

På jenter blir det traktorlesbe, på gutter blir det mopedråner.

Eneste piercingene jeg synes er pent på jenter er navlen, nipplene, ørene, cliten og tungen. Tattovering er jeg litt skeptisk til, men har sett noen jenter med tattovering som er ganske så rå - men jenter må ha litt feminine motiver, med tynne streker og "luft". Har ikke sansen for massive tattoveringer, som biomech, på jenter. Blir litt ... feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...