pretensiøselns Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Etter å ha snust på det i 4-5 år synes jeg at tiden er klar for at jeg tenker seriøst på å splitte tungen. Ser at psilocybe gjorde dette selv, noe som jeg ikke ser på som et alternativ for meg. Derfor lurer jeg på om hvilke andre alternativer jeg har for å få gjort dette her i Norge. Anyone? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Pinpoint Piercing i Oslo utfører det. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 hvorfor splitter man tungen egentlig? Ser for meg at det ser ut som en slange Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Folk har jo forskjellige grunner, men det er jo et uttrykk. Sjokkfaktoren er jo også herlig Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Var den stjerna litt skjev? Har et superteit spørsmål. Jeg er ekstremt klar over at smaken er som baken osv. Men er det noen som har noen tanker om piercinger på jenter, og da gjerne i ansiktet o.l.? Jeg får kanskje sponset en hvis jeg greier å bestemme meg/manne meg opp/whatever, og da er det greit å ha litt ideer. Har veldig lyst på anti-eyebrow og vertical labret, men jeg vet så alt for godt at vl ser best ut på jenter med litt tykk underleppe. Det er i alle fall min mening. Noen som har noe å si? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Tok ut piercingen jeg hadde i leppa for ca 3 måneder siden. Det grodde veldig fort igjen slik at det ble tett, men det grodde aldri helt. Jeg har et lite hull som vises der den var. Det går ikke tværs gjennom, men bare et lite stykke inn i huden. Virker ikke som om det kommer til å gå bort. Noe jeg kan gjøre? Ikke at det er så veldig farlig men... Endret 24. mai 2008 av qweac Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Søkte på sommerfugl, og så kom denne tribal-butterfly greia opp. Noe så stygt! EDIT: ÆÆÆÆ! Endret 24. mai 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Lurer på om det er to seperate verk som er satt sammen, eller om det er gjort samme dag. Ikke pent i hvertfall. Men har likevel sett verre. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg syntes kinn, septum, nosebridge og medusa er de peneste ansiktspiercinger på jenter. Kanskje medusa hadde vært noe for deg? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Aidsida: Jeg er egentlig ingen fan av medusa. Det er fint på de som passer med det, men ikke noe jeg kunne tenkt meg selv. Liker heller ikke kinn eller septum. Og så har jeg briller, og det kommer vel i konflikt med bridge. Med mindre jeg skal satse på noe sånt: Vurderte nesten litt å ta i øyenbrynet, men det er så alt for mange som har det (har jeg inntrykket av), og jeg greier ikke å bli enig med meg selv om det er kult å ha det symmetrisk (altså en i hvert øyenbryn) eller ikke. Jeg får vel bare tenke. >.< Endret 24. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Piercing i øyenbrynet er nok dessverre aldri pent. Mye av det samme med medusa. Det skal mye til for at det ser ut som noe annet enn en sølvbelagt buse. Endret 24. mai 2008 av Loeve Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Fysj, piercing i øyenbrynet er ca det styggeste jeg vet om. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Har sett folk som var kule med det, faktisk. ^^ Umulig å vite ting på forhånd, da. Altså hva man ville passet med. Det er synd. =/ Endret 24. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Slike piercinger er forbeholdt rånere og raveheads. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Haha, tenker det samme. Også striler, men de er vel automatisk rånere eller ravere. En veninne prøvde å få meg til å ta piercing i øyebrynet, men ikke faen. Kult på noen, ikke kult på meg. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) På jenter blir det automatisk veldig butch i hvertfall. Endret 24. mai 2008 av Snublefot Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 På jenter blir det traktorlesbe, på gutter blir det mopedråner. Eneste piercingene jeg synes er pent på jenter er navlen, nipplene, ørene, cliten og tungen. Tattovering er jeg litt skeptisk til, men har sett noen jenter med tattovering som er ganske så rå - men jenter må ha litt feminine motiver, med tynne streker og "luft". Har ikke sansen for massive tattoveringer, som biomech, på jenter. Blir litt ... feil. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Har sett folk som var kule med det, faktisk. ^^ Umulig å vite ting på forhånd, da. Altså hva man ville passet med. Det er synd. =/ Anti-eyebrow =3? Endret 24. mai 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Sykt. Kan faktisk ikke se at det er pupper under der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå