theoriginalAidskake Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Gudene vet. Men den ser helt jævlig ut. Skjønner ikke at han ville legge den ut på BM.org engang. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hvor og hva ville du likt at dama di hadde tatovert på seg? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hvor og hva ville du likt at dama di hadde tatovert på seg? Full sleeve. Oh yes! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Namebrandet navnet mitt i panna. Chyeah. Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er en sucker for chestpiece jeg. Lenke til kommentar
NancyRude Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg er ute etter en tattovør i norge som er god til klassiske japanske tatoveringer. Har en karpe på leggen som jeg tok i drammen(starlight tattoo), men har tenkt til å ta en ny tatovering og da er jeg keen på å få en som er god i den stilarten til å gjøre det. Noen som vet om noen? det er noen her som må vite om det er noen bra da. her er foresten karpen. Nicholas på Supertouch tattoo i Oslo er rimelig dreven på japanske tattoveringer, etter det jeg har sett ihvertfall, men såvidt jeg vet skal han flytte i slutten av juni.. Du kan ihvertfall sjekke ut greiene hans på www.supertouchtattoo.com Chestpiece og Backpiece syns jeg er digg på damer! Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hm.. Ikke noe mindre altså? På korsryggen eller noe? Lenke til kommentar
slins Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 huff. korsrygg tattoveringer er stort sett kjipe. Det må isåfall gå i sammenheng med noe over til resten av ryggen hvis det skal være noe - synes jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jentetatoveringer er vanskelig. Jeg liker ikke at de "gode delene" er ødelagt, det vil si puppene, rumpen (og da også korsryggen) og det intime. Ellers er det ikke skadelig om det er en tribal/delfin her og der, så lenge det ikke er så stort at det "merkes". Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Jenter med tattoveringer.... og da mener jeg ikke en liten delfin på ankelen!!! større jo bedre Endret 23. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hvordan er det å tatovere på en føflekk? Har en slik flat føflekk midt på skulderbladet som er rundt 2-3mm i diameter.Er det mulig å tatovere på den uten at det blir "fucked" utseendemessig(og fysisk, som i kreft eller noe slikt ) Jeg ville ikke tattovert en føflekk. De har det med å finne på artige ting de får små kutt i seg eller blir pelt på, og en tattovering på en er muligens ikke en veldiggod idé. (Spørs jo selvfølgelig på føflekktypen da, og din er ikke så veldig stor.) Men nå er det ikke noe problem å fryse de bort eller hva man gjør med det, så jeg ville vurdert å få gjort det først. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Gå på legekontoret, si at den har endret seg og få dem til å fjerne den er et alternativ hvis den er i veien. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Gå på legekontoret, si at den har endret seg og få dem til å fjerne den er et alternativ hvis den er i veien. Si at den har endet seg? Da sjekker de den opp og i mente, før de skjærer ut en "propp" av ryggen på deg for "sikkerhets skyld". Så får man et arr på 30mm². Det gjør kanskje ikke så mye hvis man skal tatovere over, men. Tror det holdr lenge å si at man vil fjerne den fordi man skal ta en tatovering der. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Gå på legekontoret, si at den har endret seg og få dem til å fjerne den er et alternativ hvis den er i veien. Si at den har endet seg? Da sjekker de den opp og i mente, før de skjærer ut en "propp" av ryggen på deg for "sikkerhets skyld". Så får man et arr på 30mm². Det gjør kanskje ikke så mye hvis man skal tatovere over, men. Tror det holdr lenge å si at man vil fjerne den fordi man skal ta en tatovering der. Word. Blir et rimelig heftig arr etter en slik prosedyre (Min erfaring ihvertfall) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Det du gjør er: Gå inn til fast-legen din og sier at du syns du hører den prater til deg, sier slikt som "du er hot"...."oooo..du er lite sexy da", mens andre dager så sier den " hold kjeft du da, din ost"..."du suger"...Så må du legge til at du holder på å bli sinnsyk av dette. Og du er redd for hva den kan komme med hvis du finner deg ei dame eller fyr så du vil ha den fjerna. Endret 23. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Nice! hvis den var til bildet mitt så takk ble veldig fornøyd, fine rette streker på stjerna også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå