Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ute etter en tattovør i norge som er god til klassiske japanske tatoveringer. Har en karpe på leggen som jeg tok i drammen(starlight tattoo), men har tenkt til å ta en ny tatovering og da er jeg keen på å få en som er god i den stilarten til å gjøre det. Noen som vet om noen?

det er noen her som må vite om det er noen bra da.

her er foresten karpen.

img0002la1.th.jpg

Nicholas på Supertouch tattoo i Oslo er rimelig dreven på japanske tattoveringer, etter det jeg har sett ihvertfall, men såvidt jeg vet skal han flytte i slutten av juni..

Du kan ihvertfall sjekke ut greiene hans på www.supertouchtattoo.com

Chestpiece og Backpiece syns jeg er digg på damer! :D

Lenke til kommentar
Hvordan er det å tatovere på en føflekk? Har en slik flat føflekk midt på skulderbladet som er rundt 2-3mm i diameter.

Er det mulig å tatovere på den uten at det blir "fucked" utseendemessig(og fysisk, som i kreft eller noe slikt :p )

Jeg ville ikke tattovert en føflekk. De har det med å finne på artige ting de får små kutt i seg eller blir pelt på, og en tattovering på en er muligens ikke en veldiggod idé. (Spørs jo selvfølgelig på føflekktypen da, og din er ikke så veldig stor.) Men nå er det ikke noe problem å fryse de bort eller hva man gjør med det, så jeg ville vurdert å få gjort det først.

Lenke til kommentar
Gå på legekontoret, si at den har endret seg og få dem til å fjerne den er et alternativ hvis den er i veien. :)
Si at den har endet seg? Da sjekker de den opp og i mente, før de skjærer ut en "propp" av ryggen på deg for "sikkerhets skyld". Så får man et arr på 30mm². Det gjør kanskje ikke så mye hvis man skal tatovere over, men. :p

Tror det holdr lenge å si at man vil fjerne den fordi man skal ta en tatovering der.

Lenke til kommentar
Gå på legekontoret, si at den har endret seg og få dem til å fjerne den er et alternativ hvis den er i veien. :)
Si at den har endet seg? Da sjekker de den opp og i mente, før de skjærer ut en "propp" av ryggen på deg for "sikkerhets skyld". Så får man et arr på 30mm². Det gjør kanskje ikke så mye hvis man skal tatovere over, men. :p

Tror det holdr lenge å si at man vil fjerne den fordi man skal ta en tatovering der.

Word. Blir et rimelig heftig arr etter en slik prosedyre (Min erfaring ihvertfall)

Lenke til kommentar

Det du gjør er: Gå inn til fast-legen din og sier at du syns du hører den prater til deg, sier slikt som "du er hot"...."oooo..du er lite sexy da", mens andre dager så sier den " hold kjeft du da, din ost"..."du suger"...Så må du legge til at du holder på å bli sinnsyk av dette. Og du er redd for hva den kan komme med hvis du finner deg ei dame eller fyr så du vil ha den fjerna. :thumbup:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...