tullevann Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg er ute etter en tattovør i norge som er god til klassiske japanske tatoveringer. Har en karpe på leggen som jeg tok i drammen(starlight tattoo), men har tenkt til å ta en ny tatovering og da er jeg keen på å få en som er god i den stilarten til å gjøre det. Noen som vet om noen? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Veldig enkelt - det er DIGG å bli tatt på de etterpå? Vi er generelt glad i følsomme ting vi gutter... Ikke syns de heller...er jo bare positive ting her. Syns jo.. Iallefall her. får jo stive nippler bare man ser på dem nå etter jeg tok dem:p Endret 22. mai 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
WeakenedAngel Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Spiderman fan anyone? xD Får meg nesten til å ønske jeg var gutt med masse penger EDIT: Lånte bilde fra deviantART, http://danhazeltondotcom.deviantart.com/art/newt10-70132532 Endret 22. mai 2008 av WeakenedAngel Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Den hadde vært tøffere med supermann-logoen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har du en dyktig tatovør kan de tatovere heftig arrvev uten at det ser totalt fucket ut, så det tror jeg neppe skal være noe problem med mindre du skal ha masse hvitt i tatoveringen. Jeg driver og funderer på å skalpellere leppen min litt. Ikke noe større enn 5-6mm, men fremdeles. Edit: Og kjæresten har landet på microdermals på neserygg/panne. Noen som har noen gode argumenter jeg kan bruke til å tvinge ham til å hulle nipplene sine, forresten? XD go for it Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg blir mer og mer sikker på det. Skal ta en prat med Christiane på pinpoint når vi får bestilt time til loverboyen sin panne. 8D Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Spiderman fan anyone? xD Får meg nesten til å ønske jeg var gutt med masse penger Kul tattis ja. Har vært bilde av en ganske lignende før i tråden, men den rev opp huden mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg er ganske sikker på at det er samme tatovering som ble postet tidligere. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg er ganske sikker på at dette er min nye tattovering fikk den mellom halv ett og halv 3 idag Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Fant denne på nett. Noen meninger? Ser folk hva det er? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Kunne minne om en dårlig tatovert/tegna mikrofon Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Kunne minne om en dårlig tatovert/tegna mikrofon Var det jeg også kom fram til. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg er ganske sikker på at det er samme tatovering som ble postet tidligere. Var det jeg også mente, ser veldig likt ut ihvertfall. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Kunne minne om en dårlig tatovert/tegna mikrofon Var det jeg også kom fram til. En mikrofon med vinger Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Mikrofonen, vingene og flammene (?) skal visst farges. Spesi greie. =/ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Shadinga så litt klumpete ut, og ser at flere linjer ikke stemmer overens. Kunne blitt fet, men er fail allerede der. Lenke til kommentar
tullevann Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg er ute etter en tattovør i norge som er god til klassiske japanske tatoveringer. Har en karpe på leggen som jeg tok i drammen(starlight tattoo), men har tenkt til å ta en ny tatovering og da er jeg keen på å få en som er god i den stilarten til å gjøre det. Noen som vet om noen? det er noen her som må vite om det er noen bra da. her er foresten karpen. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Solid i Stavanger er flinke på orientalske tattoveringer, skal selv ta der. Skal ha half-sleeve med karpe, japanske bølger og lotus tenkte jeg, har en del motiver jeg skal ta med og få dem til å "sy dem sammen" til en tattovering. http://www.solidtattoo.com/default2.asp Lenke til kommentar
tullevann Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 hmm så ut som gutta har skills, men stavanger er kansje i lengste laget, det er ikke noen på østlandet a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå