Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter en tattovør i norge som er god til klassiske japanske tatoveringer. Har en karpe på leggen som jeg tok i drammen(starlight tattoo), men har tenkt til å ta en ny tatovering og da er jeg keen på å få en som er god i den stilarten til å gjøre det. Noen som vet om noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veldig enkelt - det er DIGG å bli tatt på de etterpå? Vi er generelt glad i følsomme ting vi gutter..;).

Ikke syns de heller...er jo bare positive ting her.

Syns jo.. Iallefall her. får jo stive nippler bare man ser på dem nå etter jeg tok dem:p

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
Har du en dyktig tatovør kan de tatovere heftig arrvev uten at det ser totalt fucket ut, så det tror jeg neppe skal være noe problem med mindre du skal ha masse hvitt i tatoveringen.

Jeg driver og funderer på å skalpellere leppen min litt. Ikke noe større enn 5-6mm, men fremdeles.

Edit: Og kjæresten har landet på microdermals på neserygg/panne. Noen som har noen gode argumenter jeg kan bruke til å tvinge ham til å hulle nipplene sine, forresten? XD

go for it ;)

Lenke til kommentar
Jeg er ute etter en tattovør i norge som er god til klassiske japanske tatoveringer. Har en karpe på leggen som jeg tok i drammen(starlight tattoo), men har tenkt til å ta en ny tatovering og da er jeg keen på å få en som er god i den stilarten til å gjøre det. Noen som vet om noen?

det er noen her som må vite om det er noen bra da.

her er foresten karpen.

img0002la1.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...