Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Nå har tiden snart kommet for Tux/pingvin tatoveringen min.

Den blir vel tatt i Juli en gang.

Men det jeg lurde på.

Tux har litt hvit farge på seg.

Vil de bli bra å ta hvit farge med tatovering?

Eller bør jeg bare bruke huden min som kvitfarge ?

HVitt er ganske fett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var jeg hullet. Ble to hull i tungen, av denne typen (uten det blå, som er for å markere hvor hullene skal taes). Nå kommer jeg sikkert til å leve på isbiter, grøt, yoghurt, vann, og ymse andre myke saker et par uker framover. Bilder av min egen tunge skal jeg klare å få lagt ut så snart jeg får tak i et skikkelig kamer. Det var forresten Psilocybe som hullet meg, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd (for øyeblikket :p).

Kløyv tunga di og du får den feteste kjeften siden Mick Jagger og Aerosmith-apa :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har ikke lest gjennom hele tråden, så om dette spm har blitt stilt før så beklager jeg dette:)

jeg har lyst å ta en tatto på rompa( bestevenninna mi skal tegne en) og jeg vil være sikker på at det blir gjort skikkelig....

noen som vet om noen som er gode til og tatovere og har god hygiene etc i stavanger/sandnes område??

setter stor pris på svar :)

Lenke til kommentar
har ikke lest gjennom hele tråden, så om dette spm har blitt stilt før så beklager jeg dette:)

jeg har lyst å ta en tatto på rompa( bestevenninna mi skal tegne en) og jeg vil være sikker på at det blir gjort skikkelig....

noen som vet om noen som er gode til og tatovere og har god hygiene etc i stavanger/sandnes område??

Hvis du er villig til å dra et lite stykke så er det en veldig dyktig en her i Ålesund. Har ikke tatt tattoo selv, men har hørt utrolig mye skryt av andre. Kan jo sjekke ut bilder av noen han har laget her.

Lenke til kommentar

Solid i stavanger sies å være bra. Kjenner et par som har tatt tattovering og piercing der og de er fornøyde.

Lenke til kommentar

Blod er en uunngåelig del av det å pierce seg. Det gjør akkurat like vondt om blod synes eller ikke.

Men, jeg ble litt sånn :hmm: av det bildet der. Jeg antar det ikke skal være en industrial, for da er plasseringen helt på trynet. Så skjønte jeg heller ikke poenget med å pakke inn øret i gasbind, og samtidig ha på seg en skitten lue og hår som velter over alt.

Lenke til kommentar

Brukte det pga. blodet og for å støtte opp øret, jeg klarer ikke å pierce raskt på meg selv. Og håret mitt er så fucka så det er overalt :!: Og akkurat den første inngangen ser litt mongo ut. Har lagt ved et bilde av det som ble resultatet ;)

Lenke til kommentar

og by the way...... aldersgrensa på tattoo er jo 18, gjelder det også de som bare varer noen år? må d være foreldre me hvis jeg skal ta tattoo og er under 18 eller holder det og ta me noen andre som er over 18???

er litt noob på detta :blush:

Lenke til kommentar

Hadde du lest i tråden hadde du visst svaret på alle spørsmålene dine.

Det er ingen aldersgrense på å ta tatoveringer i Norge, men de individuelle studioene setter sine egne aldersgrenser, og de som er organiserte må følge forbundet sin aldersgrense.

Det er ikke noe som heter midlertidige tatoveringer. Enten så flyter de bare ut, eller så etterlater det stygge "skygger" av tatoveringen din som du ikke får fjernet uten dyrei nngrep.

Lenke til kommentar
og by the way...... aldersgrensa på tattoo er jo 18, gjelder det også de som bare varer noen år? må d være foreldre me hvis jeg skal ta tattoo og er under 18 eller holder det og ta me noen andre som er over 18???

er litt noob på detta :blush:

18 år, punktum.

De stedene som tatoverer barn under 18, gjør det som oftest av én grunn: de mangler talent til å konkurrere med andre studioer, og må derfor tilby tjenestene til en mindre kritisk kundegruppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...