Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg synes er morsomt er at folk som f.eks Eplefe og Aidskake har tattoveringer som en del andre har, likevell så er de så imot folk som tattoverer en stjærne fordi de synes det er fint.

 

Jeg for min del er fortsatt usikker på hva jeg skal tattovere.

Lenke til kommentar
Om du tenker på emoer, gotere, satanister, hiphoppere og andre utskudd........

 

De fleste her inne er vel i en av de gruppene :!:

Lo godt når jeg så den ja.

Men det kom ikke som en bombe den setningen der.........

 

 

ja vi er alle nerder eller bare freaks of nature :p

 

jeg er bare et utskudd ^^

Lenke til kommentar
Vel. Portapro er bedre enn noe billig skit fra Biltema, men så finnes det også bedre alternativer til en tilsvarende pengesum. For de to hundrelappene Portapro koster nå, så er de grei nok, men aldri om jeg hadde betalt de 6-700 kronene de kostet før i tiden. Hva det gjelder BB-boxere, så sier det jo litt når folk går med en vanlig undik under BB-boxere slik at de får skvist mest mulig brukstid ut av den ene de har råd til. Jeg tror nok de er like gode å gå med som noe du får på Sparkjøp for en fjerdedel av prisen, men det er gjerne ikke like tøft å ha SPARKJØP brodert inn i strikken (som være minst 5 cm over buksekanten).

 

Det skal godt gjøres å tro at enn BB-boxer kjøpes for noen andre grunner enn at det er en BB-boxer.

 

Du får sagt det :!: Som sagt, er ikke tilfeldig at strikken skal være 5cm over buksekanten. Og ja, jeg er flink til å irritere meg over småting. Men nok off-topic.

Lenke til kommentar

Nok off topic nå da. Det finnes andre tråder der man kan diskutere klær.

 

Det jeg synes er morsomt er at folk som f.eks Eplefe og Aidskake har tattoveringer som en del andre har, likevell så er de så imot folk som tattoverer en stjærne fordi de synes det er fint.

 

Jeg for min del er fortsatt usikker på hva jeg skal tattovere.

 

Det er morsomt ja. Eplefe tok en tattovering på en festival eller noe før hun ble 18 år så vidt jeg har fått med meg og det var et uoriginalt motiv, men hun kritiserer bestandig alle som liker og/ eller har tattoveringer hun ser på som uoriginale.

 

Selv interesserer jeg meg ikke for hva folk måtte mene om de tattoveringene jeg har. Det er jeg som skal ha dem så hva andre mener for være opp til dem. Jeg liker så avgjort tribal best. Jeg har alltid likt svart og jeg har alltid synes mønstere av typen sammensatte streker er kult. At tribal er den mest populære tattoveringsstilen får så være, det er den stilen jeg liker best.

Lenke til kommentar
Er jo så utrolig mye MER man kan gjøre med blackwork enn bare tribals. Case and point: Yann Black.

 

Hva om man faktisk liker tribal da? Blir det samme som å si at du ikke burde ha tattovert det diktet du har fordi det finnes mye annet å gjøre innen skrift.

 

Fluesopp: Ikke noe å beklage, litt off topic og festligheter kverker vel ikke tråden. ;)

Lenke til kommentar

Tribals kan være ufattelig fett. Jeg har sansen for tattoveringene tilhørende Maori-stammene, men jeg kunne aldri gått med en selv, det fordi jeg ikke føler meg koblet til Maori-kulturen på noen måte.

 

Forresten Glint. Tenkte nettopp på ham, men glemte navn og var på vei til å søke rundt. Du sparte meg for mye tid! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Det jeg synes er morsomt er at folk som f.eks Eplefe og Aidskake har tattoveringer som en del andre har, likevell så er de så imot folk som tattoverer en stjærne fordi de synes det er fint.

Øhm?

Jeg har to enkle stjerner sjæl, jeg. Syntes de er max søte.

 

Tja, Aidskake har da gjort sin egen vri på tattisene sine, har hun ikke? Blir hva man gjør det til.

Word.

 

Edit: Og ikke gidder jeg å forsvare tatoveringene mine. Jeg syntes de er fine, og det er vel det viktigste? En har jeg tegnet selv, en har jeg for å minnes min avdøde venninne, to har jeg fordi de er sexxi og freshe, og stjernene er bare søte.

Ikke vær grinete på meg fordi du har en stygg delfin i nakken.

Endret av Penis Trygve
Lenke til kommentar

Heihei!

 

Er ny på forumet her, og da jeg ikke orket å leite gjennom 540 sider med mye kjedelig snakk, lurte jeg på om noen her klarer å gi meg litt ca pris på tattooen jeg har lyst på.

 

Planen var 3 koreanske tegn på underarmen. Jeg vet ikke helt, men for å ta det ca blir hele tattooen på ca 7x4cm, evt. et par cm2 større. Og da er det selvfølgelig mellomrom mellom hvert tegn osv. Om dere ikke vet sikkert, så hadde en pekepinn hjulpet en del, altså 500 området, 1500 området, 2500 området osv. :)

 

http://www.andalsnes-tkd.com/Tor-Ivars_upl...-taekwon-do.jpg

 

Kanskje det kan hjelpe

 

Mvh. Nybegynner innen kroppskunst

Lenke til kommentar
Heihei!

 

Er ny på forumet her, og da jeg ikke orket å leite gjennom 540 sider med mye kjedelig snakk, lurte jeg på om noen her klarer å gi meg litt ca pris på tattooen jeg har lyst på.

 

Planen var 3 koreanske tegn på underarmen. Jeg vet ikke helt, men for å ta det ca blir hele tattooen på ca 7x4cm, evt. et par cm2 større. Og da er det selvfølgelig mellomrom mellom hvert tegn osv. Om dere ikke vet sikkert, så hadde en pekepinn hjulpet en del, altså 500 området, 1500 området, 2500 området osv. :)

 

http://www.andalsnes-tkd.com/Tor-Ivars_upl...-taekwon-do.jpg

 

Kanskje det kan hjelpe

 

Mvh. Nybegynner innen kroppskunst

 

Velkommen til forumet.

 

Det som avgjør prisen er ofte detalj-nivået og størrelsen på tattoveringen. Jeg tipper at denne kommer på ca. 2-2500, men det er sikkert andre her som kan gi riktigere opplysninger :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...