Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt å kopiere hemningsløst når jeg skal leke litt med tanken (og evt. designet) på en full rygg med Treebeard og Pippin (ene hobitten) i en skogscene med litt diverse andre karakterer og effekter med i bakgrunnen. Men da skal jeg stjele fra Alan Lee, og ikke andre tatoveringer. Nå kommer jeg sannsynligvis aldri til å ta den uansett da, så det er jo ikke så farlig. Men gøy å leke med tanken.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Jeg liker uansett å tro at man har lettere for å angre på noe helt random enn på et motiv man har tenkt lenge på som ikke er prikklikt en annen person allerede har.

Det er jeg fullstendig enig i! Man skal bare huske på at én av 100 tribals og trampstamps faktisk kan være nøye gjennomtenkt og planlagt, samt godt utført. :)

 

Forresten skal jeg ikke gi uttrykk for å sitte på noen høy hest, for jeg er den første til å himle med øya over tramptribal selv.. Men, jeg tenker hvertfall riktig, her foran tastaturet, om ikke jeg klarer overføre det i praksis.. :p

Lenke til kommentar

det tror faktisk jeg, er snakk om å være litt kreativ......Hvis Nick Baxter hadde laget et delfin motin tviler jeg sterkt på at den personen hadde fått dritt i tråden her( hvis den ikke hadde vært typisk delfin på ankelen:P).

Og når armen min er ferdig så skal jeg legge ut stjernene mine, men ikke ennå :tease:

De skal forandres MYE.

Hvis det er det samme hvor bra det er laget med tanke på strek og orginalitet, så misliker personen\personene motivet i seg selv.

Men det overasker meg ikke at noen hadde åpnet kjeften sin samme hvor bra det er, det er jo tross alt HW.no :!:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Om du tattoverer denna delfinen så skal du få cred av meg.

 

Eller "dette kadaveret" hadde vel passet bedere. :D

 

Jeg har planer om å tattovere skjelett, men det blir nok noen hodeskaller og mannen med ljåen, ikke det bilde der. ;)

 

Fluesopp: Stjerner og delfiner er i denne tråden klasifisert på lik linje med tribal og kinategn. Med andre ord er imaget til slike symboler dødsdømt og blir bare rakket ned på.

Men gleder meg til å se tattisen din når den er ferdig. Hvis du ikke får kritikk for å ha stjerner må det vel være første gang her i tråden, iallefall en av de første.

 

Tenk hvilken status det vil gi! :D

Lenke til kommentar

Tok stjernene for mange år siden, så skal forandre litt på de, bakgrunn osv. Tenker på å ha et avlangt skrikende ansikt bak.

Og hvis det er sånn at man rakker bare ned på et motiv bare for det er det motivet.......sier bare et ord, Trangsynt.

Men samtidig hvor ofte ser man en orginal delfin da?

Det kadavret lengre oppe hadde passet fint på ankelen :!:

Og stjerner er en del av old school også mener nå jeg da, og new school.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Meget godt eksempel du dro frem der. KOSS portapro er veldig gode lytteapparaturer, og derfor mega-mainstream.

Å da "disse" det kun fordi det er maistream, og ignorere årsaken til at det er det, er bare latterlig. Det samme gjelder tattoiser, biler og undertøy. Jeg har ikke prøvd disse hotte Bjørn Borg-boxerne, men om de er så poppis fordi de er kjempegode, er det da ingen grunn til å ikke bruke dem, eller rakke ned på dem som gjør det.

 

Vel. Portapro er bedre enn noe billig skit fra Biltema, men så finnes det også bedre alternativer til en tilsvarende pengesum. For de to hundrelappene Portapro koster nå, så er de grei nok, men aldri om jeg hadde betalt de 6-700 kronene de kostet før i tiden. Hva det gjelder BB-boxere, så sier det jo litt når folk går med en vanlig undik under BB-boxere slik at de får skvist mest mulig brukstid ut av den ene de har råd til. Jeg tror nok de er like gode å gå med som noe du får på Sparkjøp for en fjerdedel av prisen, men det er gjerne ikke like tøft å ha SPARKJØP brodert inn i strikken (som være minst 5 cm over buksekanten).

 

Det skal godt gjøres å tro at enn BB-boxer kjøpes for noen andre grunner enn at det er en BB-boxer.

 

Jeg syns forøvrig hjernedøde antianti-mainstream-folk er mye mer slitsomme og patetiske enn hjernedøde mainstreamere. Antifolkene har sånn voldsomt behov for å påpeke sin originalitet og "bevisste valg". Og det gjelder stort sett alle anti'er.. De har sin egen liten mainstream, uten å vite det/erkjenne det.

 

Om du tenker på emoer, gotere, satanister, hiphoppere og andre utskudd, så er jeg helt enig. Men, jeg ser ikke problemet med å fremme et fokus på kvalitet og originalitet, og bevisstgjøre allmuen om at det er mulig å lage fantastiske tatoveringer med litt ekstra tiltak. Hvorfor velge en tatovering som halve byen går rundt med, når man kan få laget en som får frem "wow", "oj", "helledussen" og tilsvarende fra folk hver gang den synes? Hvorfor ta en tatovering bare for å ta en tatovering?

 

Menmen, en elitistisk tatovering-snobbe-mainstream kan jeg leve med å ha tilhørighet til. :)

Lenke til kommentar

Jeg tenker på ekstremistgotere, ekstremisthiphoppere, ekstremistmetalheads - og ekstremist"tatoveringsfolk".

Det er helt ok å ikke ville ha trampstamp selv, ikke ville høre på annet enn metal, ikke ville gå i annet enn sort, men å på død å liv å måtte hakke på de som er uenige eller mindre bevisste i sine valg, er like dumt som å være ubevisst, bare på en annen måte.

Det var egentlig poenget mitt, at ingen av ytterpunktene er noe bedre enn det andre.

 

Så, som så mye annet er det vel den gyldne middelvei som gjelder. Vær gjerne farlig kresen med egne tattiser, men ikke legge seg så mye opp i andres.

 

Når min kropp en dag skal preges, er det et motiv tenkt ut gjennom flere år, som jeg aldri har sett på noen andre. Men, om det hadde vist seg at mange andre hadde lignende, vil jeg fortsatt ha den. For det er den jeg skal ha, mainstream eller ei. Og proft utført til fingerspitzene skal den selvsagt være.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...