Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser poenget ditt, og det var et veldig bra innlegg. Ting trenger ikke være superoriginalt, så lenge det er bra utført. Men mange av de som henger i denne tråden har sett miljøet så lenge at de har gått lei det samme blekkmotivet som går igjennom hos da spesielt unge mennesker.

Jeg liker uansett å tro at man har lettere for å angre på noe helt random enn på et motiv man har tenkt lenge på som ikke er prikklikt en annen person allerede har.

 

Og dessuten, spør man om folks mening - da må man regne med å få den. :)

Lenke til kommentar

Søss kjøpte seg Skullcandy. Gud, så grusomt det var å låne de og sitte med de på huet og prøve å nyte musikk i 4 timer :p

Syntes ikke Porta Pro var så alt for gode heller, kan være fordi de satte seg fast i håret mitt og det lugga fælt da jeg skulle ta de av, men ... Nå sporer vi kanskje litt bort fra tattis og piercing? :p

 

*vente utålmodig på at sin skal gro helt så man kan fylle på skygge*

Lenke til kommentar
Hvordan i all verden greier folk å miste kuler? har hatt i tunga i 8 år nå og aldri mista ei kule. Har ikke mista ei kule siden jeg tok min første for 11 år siden heller. bare skru dem hardt nok igjen det.

Noen ganger skjer det ulykker. :dontgetit:

Jeg klarte tygge på kula og derfor brekke av en liten bit av tanna mi og svelge begge dela \o/ Det smykket hadde sitti dønn fast i et år :p

Lenke til kommentar

når begynte vi og prate om headsett her ?? :p

 

 

 

ikke noe galt i godt brukte motiver , men de må da for pokker utfører av en god tattovør , ikke noe som en liten grå flekkete sak på skuldra liksom .

 

men det skal sis at det er bedre og være kreativ og finne på noe på sin måte istede for og plukke en Flach fra veggen

Lenke til kommentar

Hvem er best på portretter her i landet? Har sett så utrolig mye dårlig, så jeg er litt skeptisk til hvem jeg skal la meg tattovere av. Blir uansett en stund til portrettet, skal ha ferdig armen først og deretter ha et portrett på skulderbladet.

Lenke til kommentar
So what? Da blir det en som kopierer meg, ikke motsatt.
hvem vet vel det, av de som ser den? Om motivet blir vanvittig populært i en film eller neo annet, og "alle" skal ha det, blir du jo uansett en av mange. (Selv om din var langt bedre enn de andre som ble linket til her så langt, og kanskje fortsatt vil være bedre enn de fleste andres.) uansett hva man blekker seg med, kan det få en ny betydning, det kan bli kopiert, misbrukt, få helt nye betydninger (for iakttageren) osv. Når det er sagt, så ville jeg uansett heller ha tatt noe som skilte seg ut, enn noe 450 har akkurat det samme av, og 5800 til har noen som er så like (kjedelige) at man ikke ser forskjellen...

 

Dette innlegget er btw ikke rettet "mot" deg, Aids, men alt man setter på huden kan jo bli morgendagens trampstamp, hvis man er riktig uheldig.

Lenke til kommentar

Tja, kommer vel helt ann på hva man gjør ut av det. Kan ikke se for meg at alle kan komme spradene med pynten Glint har prydet kroppen sin med. Ser for meg at disse som bare følger moten ville valgt et ganske enkelt motiv. Tenker da i delfin-gata og kinategn-stuff. Men jeg vet ikke. Bare en teori. ^^

Lenke til kommentar
Det er lite som ikke har blitt gjort før, og sånn er det jo bare. Klart folk kan herme etter andre, men sånn er det jo med alt. Dessverre. Da er det alikevel de som er lame imo.
Si det til stakkaren som tok en tribal for første gang, og nå blir sett ned på fordi "alle" vil ha kjipe tribals. :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...