Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen i Kristiansund her som har ei piercingkule jeg kan låne nå?! Jeg mista mi på gulvet nå og finner den ikke, kan kjøpe også.... Trenger en nå :/

 

Hvor lang tid tar det før hullet gror igjen? Jeg tok hullet på mandag 2 uker siden..

Det gror igjen ganske fort. Da jeg svelget kulene mine måtte jeg stikke opp et par ganger om dagen i starten, så hver 3-4 dag når det grodde skikkelig

Lenke til kommentar
Noen i Kristiansund her som har ei piercingkule jeg kan låne nå?! Jeg mista mi på gulvet nå og finner den ikke, kan kjøpe også.... Trenger en nå :/

 

Hvor lang tid tar det før hullet gror igjen? Jeg tok hullet på mandag 2 uker siden..

Det gror igjen ganske fort. Da jeg svelget kulene mine måtte jeg stikke opp et par ganger om dagen i starten, så hver 3-4 dag når det grodde skikkelig

 

Hvordan i all verden greier folk å miste kuler? har hatt i tunga i 8 år nå og aldri mista ei kule. Har ikke mista ei kule siden jeg tok min første for 11 år siden heller. bare skru dem hardt nok igjen det.

Lenke til kommentar
Hvordan i all verden greier folk å miste kuler? har hatt i tunga i 8 år nå og aldri mista ei kule. Har ikke mista ei kule siden jeg tok min første for 11 år siden heller. bare skru dem hardt nok igjen det.

Tja, jeg satt og spiste og kjente alt ble løst, dermed var kula sporløst forsvunnet, etterpå la jeg meg med stanga i hullet for at det ikke skulle gro igjen, og våknet plutselig og kjente en stikkende dings i halsen som ikke ville opp igjen :p

Andre gangen var på fest med litt tungekontakt.

Skal sies at den siste kula jeg har nå ikke har falt ut enda, men jeg må gå og stramme den iblant. Har nok noe med kvaliteten på smykket å si gitt

Lenke til kommentar

Det er da ikke alle som er super entusiaster for unike tattoveringer, men

som heller finner en fin eller tøff tatto som personen vil ha på kroppen.

 

I dette forumet er det få som aksepterer at folk vil ha tribal, stjerner ol

og tattoveringer som andre har. :nei:

 

bare litt utblåsing :tease:

Lenke til kommentar

Nei, middelmådighet og etteraping står høyt i kurs hos dagens unge voksne, virker det som.

 

Menmen, sånn er det jo alle steder i samfunnet, egentlig. Mat, musikk, film, kunst, litteratur, osv. Det er alltid noen på toppen som syns lite om folk som stapper trynene sine med en Big Mac mens de hører på Absolutt Hjernedød Listepop 31 på Koss Portapro-headsettene sine, på vei til American Pie 5 på kino.

Lenke til kommentar
Nei, middelmådighet og etteraping står høyt i kurs hos dagens unge voksne, virker det som.

 

Menmen, sånn er det jo alle steder i samfunnet, egentlig. Mat, musikk, film, kunst, litteratur, osv. Det er alltid noen på toppen som syns lite om folk som stapper trynene sine med en Big Mac mens de hører på Absolutt Hjernedød Listepop 31 på Koss Portapro-headsettene sine, på vei til American Pie 5 på kino.

Meget godt eksempel du dro frem der. KOSS portapro er veldig gode lytteapparaturer, og derfor mega-mainstream.

Å da "disse" det kun fordi det er maistream, og ignorere årsaken til at det er det, er bare latterlig. Det samme gjelder tattoiser, biler og undertøy. Jeg har ikke prøvd disse hotte Bjørn Borg-boxerne, men om de er så poppis fordi de er kjempegode, er det da ingen grunn til å ikke bruke dem, eller rakke ned på dem som gjør det.

 

Jeg syns forøvrig hjernedøde antianti-mainstream-folk er mye mer slitsomme og patetiske enn hjernedøde mainstreamere. Antifolkene har sånn voldsomt behov for å påpeke sin originalitet og "bevisste valg". Og det gjelder stort sett alle anti'er.. De har sin egen liten mainstream, uten å vite det/erkjenne det.

 

Hvis folk hadde tenkt litt mer på seg selv, og litt mindre på andre, så hadde det blitt noen hakk bedre på planeten.

 

PS! Dette var til tross for sitatet ikke myntet på deg personlig, psilo. Jeg forstår godt man kan bli lei av "ikke for stor, ikke for liten", fordi det vanskeliggjør jobben. Men å bli irritert på jenter som vil ha navlepiercing eller trampstamp(eller folk som bruker portapro og BB-boxer), kun fordi det er uoriginalt, er helt usaklig og grunnløst.

Endret av toth
Lenke til kommentar
KOSS portapro er veldig gode lytteapparaturer, og derfor mega-mainstream.

Veldig gode er vel å overdrive et par kraftige hakk

Greit. De er fryktelig mye bedre enn disse

SHE3622_00_webImage370.jpg

hvertfall, og dermed har den jevne mann i gata fått en bedre lydopplevelse enn han pleide ha, okke som. Det kan man da glede seg over, istedetfor å gremmes over at han ikke har Bose eller skullcandy eller hva som er in blant feinschmekkerne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...